Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dell vil ikke gøre noget!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at konfigurere din pc således, at den ikke går i strømbesparelsestilstand? Så slipper du da i hvert fald for tonen.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ComputerLab:

Fejlkoden er dit "våben". Så prøv lige at lave den test.

Det er et rimelig kendt problem ved Dell's laptops og jeg tvivler ret meget på at det er noget som giver udslag i nogen test.

Her kan du se hvad problemet drejer sig om: http://www.youtube.com/watch?v=ErkhU2qK-fM&NR=1

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får ikke noget ud af at køre en "Diagnostic" da der ikke er nogen teknisk fejl i CPU'en.

Det er desværre ikke unormalt at elektronik hyler. Jeg har oplevet det mange gange med CPU'er.

Dell mener vel at så længe CPU'en ikke har en rigtig fejl så behøver de ikke at skifte den.
Dårlig kundeservice...

 

 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg kan snildt forestille mig at den supporter du får fat i hos Dell tænker "Øhh hvad for en fisk?" hvis du ringer og siger at du cpu whiner...

Så jeg tror det kræver en lidt mere teknisk tilgangsvinkel til at gøre dig forståelig omkring problemet overfor Dell :-)

Jeg har snakket med en fra Dell Support. Sammen har vi tjekket både motherboard nr. og andre ting.

Det er slået fast, som tidligere sagt, at problemet er at CPU udsender nogle high frekvens noises. Wink

Det er en højfrekvens lyd, som kan være irretende at høre på når man sidder ned og arbejder på den.

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/en/document?docid=0A7D5CD2E17F5125E0401E0A55176204

Har også prøvet at køre den test sammen med Dell og den viser ingen fejl.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Du får ikke noget ud af at køre en "Diagnostic" da der ikke er nogen teknisk fejl i CPU'en.

Det er desværre ikke unormalt at elektronik hyler. Jeg har oplevet det mange gange med CPU'er.

Dell mener vel at så længe CPU'en ikke har en rigtig fejl så behøver de ikke at skifte den.
Dårlig kundeservice...

Ja, og det er jo ikke alle m1330 som hyler, for hvem køber en dyr XPS bærbar med 3 års premium support, og regner med at den laver irreterende hyle lyde?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nøjagtigt samme problem på samme model. Det er virkelig frustrerende. Min går også ud nogle gange. Har måttet ringe ind én gang for at få et nyt batteri, da pc'en pludselig ikke kunne tænde.
Der skulle jeg snakke med en engelsk supporter, som havde en så grov indisk accent (eller sådan noget) at jeg knap forstod ham. Derfor har jeg simpelthen valgt at overhøre den træls tone.

Jeg er ellers alt i alt tilfreds med Dell. - købte sammetidig en stationær, som har virket upåklageligt.

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

#Morten Nissen

Jeg ringede også igår ind til XPS Premium Support og fik også fat i en person med indisk accent. Man skal virkelig lytte!

Han sagde vist nok 6 gange - "Working as Designed". Også når jeg spurgte ham og de virkelig kunne være rigtigt at der på alle m1330 skulle have sådan en hyle lyd ( hvilket der ikke passer, der er mange uden hyle lyd). Han vælger bare at overhøre mit spørgsmål og siger "It's working as designed".

Han ville simpelthen ikke erkende, at der var en fejl på mit computer. Jeg spurgte ham så om han godt kendte problemet CPU Whine og det gjorder han. Den danske XPS support vil godt erkende at der en fejl på mit computer, men de vil bare ikke gøre noget ved det.

Er ellers glad for Dell, men lige det her! :-/ Hvor er det hele bare irreterende og mærkeligt!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver den er købt i firma regi, så må du vel have en account manager? Hvis supporten ikke kan finde ud af at løse problemet, må account manageren tage sig af det.

Det lyder også mærkeligt at du får fat på andet end en dansk supporter. Jeg får altid fat på en dansker når jeg bestiller en tekniker, og samtalen tager sjældent mere end 30 sekunder.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

#computerlab

Jeg har nemlig fået den, af et firma. Jeg kender ikke firmaet, så de kan ikke hjælpe :-/

Jeg fik fat i en ikke-dansk support fordi jeg ringede uden for dansk support tid, som er man-tors 9-17 fre 9-16.
Jeg har spurgt efter en tekniker, men jeg må bare prøve igen.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)