Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Turen går til Herning d. 13. marts - Eventbooking.nu - e-seminar - fra KBH til Herning?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

 

Nu er jeg et meget miljøbevidst menneske, som samtidigt ikke bryder sig om DSB. Wink

 

Jeg har meldt mig til e-seminaret i Herning på næste fredag, hvor jeg glæder mig til at få en masse tips og tricks, men nu bor jeg jo i København, og jeg tænkte at jeg ikke kunne være den eneste der skal til Herning fra København den dag i samme anledning.

Så det jeg tænker er, er der nogen der evt. skal køre i bil derover og som enten ikke har noget imod en ekstra passager, eller som blot kan se det økonomisk fornuftige i at fylde bilen op med så mange der nu er plads til?

Hvis nu ikke min mission "Undgå DSB" lykkes, så kunne det trods alt være hyggeligere at følge med andre e-seminarister derover i toget. Det kunne være en oplagt mulighed for at udvide sit netværk, samt at kunne snakke om eventuelle forventninger osv. Så det jeg foreslår, uanset om mission "Undgå DSB" slår fejl eller ej, er at alle os fra København der tager det tidlige tog mod det mørke jylland, evt. kan mødes på Hovedbanegården KBH inden, eller i toget på vej derover.

Hvad synes I? Smile

 

-Kasper

Fra København NV
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skete der pludseligt en masse ændringer i mit hoved, for det viser sig jo at Herning ikke er det mest let tilgængelige sted i Danmark, så for at kunne være i Herning kl. 8.30 fredag morgen, skal man afsted kl. 02.00 fra København. Indifferent

Så hvis man vil have et lift fra Århus til Herning og tilbaws igen fredag, så kan jeg godt have et par med i en lånt bil. Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)