Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på søfragt ønskes LCL Kina

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skulle der være en sulten speditør som vil give et tilbud på søfragt LCL kina,  så lad mig høre hvad i kan tilbyde.

Jeg ønsker kun en" all in" pris oplyst, 

2,0 Cbm. port Dalian Kina til dør  DK-2800 lyngby.

 

Ser frem til at høre om nogen har en god pris.

Mvh

Ravn

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ravn,

Hvis jeg var dig, så ville jeg angive følgende:

1. Hvilken Incoterm?

2. Vægt?

3. Hvilket produkt?

Og der er sikkert flere oplysninger, som en speditør mangler.

Med andre ord, så er du nødt til at give ALLE relevante oplysninger for speditøren, ellers spilder han sin tid. Har du lyst til at folk spilder din tid? Ring 3 speditører op og sørg for, at du har ALLE oplysninger til rådighed om forsendelsen.

Sorry, det er ikke for at virke negativ, men det må være på sin plads, at man er ordentligt forberedt, når man beder om noget så konkret som netop en shipping ydelse.

Prøv at Google "incoterms2000" og du vil finde præcis den, som du vil have pris på. Mit gæt er, at det er en FOB Dalian, du søger.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for din kommentar, men jeg vil nu ikke give dig ret at jeg ikke er ordenlig forberedt, men det blev nok var bare lidt underforstået  men det burde den professionelle speditør kunne forstå.  For en god orden skyld kan jeg oplyse dig at jeg uden problem har fået en pris baseret på oplysningerne. men kan nogle af  de af de sultne speditører her kan gøre det billigere er det jo altid interesant.

1)  jeg antager at enhver speditør ved hvad jeg mener når jeg skriver port dalian Kina. kender iøvrigt udenmærket Incoterms.

2) bekalger jeg ikke fik skrevet at jeg har taget volumen/vægt forholdet i betragtning.

3) Ret så irelevant for at give en pris (der er ikke var tale om køl eller farligt gods) 

Men for flemmings Skyld:

Fob Dalian kina leveret dør DK-2800 Lynby

2 cmb ca. 800 -1000 kg

prisen ønskes som  "all in" (inkl. fortoldning)  forstår du hvad det betyder Flemming eller skal jeg forkare dig det?

Mvh

Ravn

 

 

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mit bud er Scanshipping i Odense, de er yderst kvalificeret og meget serviceminded og gode priser har de også ikke at forglemme, spørg efter Kim, han vil kunne hjælpe dig, telefon 66 14 21 20

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn,

My bad. Smile

Det er første gang at jeg hører, at en speditør er så sulten at han på baggrund af de givne oplysninger, kan give et tilbud.

Beklager - og ja, jeg forstod det fint i anden omgang, når vægt og incoterm kom med.

Fortsat god aften.

Flemming

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ravn,

Hvordan lyder 1.250 DKK i dine øre?
(2 CBM FOB Dalian til dør Lyngby - all in)

Vh. Jan
www.alpi.dk

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Klindt:

Hej Ravn,

Hvordan lyder 1.250 DKK i dine øre?
(2 CBM FOB Dalian til dør Lyngby - all in)

Vh. Jan
www.alpi.dk

Det lyder sgu ret godt i mine ører! Det er så inklusive fortoldningsomkostninger og lokal-transport i DK?

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er inkl. fortoldning og levering.
Sig til hvis det er noget du kan bruge.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Det lyder sgu ret godt i mine ører! Det er så inklusive fortoldningsomkostninger og lokal-transport i DK?

 

 

Michael nu var det jo godt nok mig og ikke dig der spørgte om en pris! Så lad venligst være med at ødelække mit indlæg men dine irelevante kommentare om hvad du mener der er billigt eller ej.  

Tak til Jan for prisen, men desværre er den oprindelige pris på 1115,00 kr "all in".

Mvh

Ravn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ravn,

Det er absolut en god pris - du bliver i hvertfald ikke taget ved næsen.
Jeg har dog lige et par opfølgende spørgsmål, så hvis du evt. vil ringe til mig (tlf. 24200585).

Vh. Jan
www.alpi.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)