Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af folk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså ret sikker på at det jeg gør er det rigtige. programmet laver en "localhost" eksempelvis. http://localhost:2892/Forwomen.dk/ hvor den så debugger med Microsoft visual studio.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede forresten ikke at man bare kunne smide sit eget design oven på joomla?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I din kode står denne linie:
c:\Documents and Settings\Johnny Olsen\Skrivebord\Websites\Forwomen\Forwomen.dk\Public\CreateUser.aspx.cs:line 42

Derfor henviser jeg til at dine ASPX filer ligger på dit skrivebord.

Jo, man kan sagtens lægge sit eget design på i Joomla.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ComputerLab:

I din kode står denne linie:
c:\Documents and Settings\Johnny Olsen\Skrivebord\Websites\Forwomen\Forwomen.dk\Public\CreateUser.aspx.cs:line 42

Derfor henviser jeg til at dine ASPX filer ligger på dit skrivebord.

Jo, man kan sagtens lægge sit eget design på i Joomla.

Som han nævnte - det er ikke et problem i forbindelse med debugging af ASP.NET.......

Ps. Jeg har ikke noget bud på problemet, men det der er en blindgyde.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Johnny Det lyder som det gode gamle profil 'problem' i asp.net hvor du har glemt at instansere en bruger profil inden du kalder en property eller metode. Hvis jeg var dig vil jeg lige prompte "This property cannot be set for anonymous users" og asp.net ind i google. Der er millioner med det problem. Der gik lige lidt nørd i den.
Fra Kolding
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu stadig anbefale dig at du tager et kig på enten Joomla eller Drupal. Der er nok af både dansk og engelsk support til begge platforme :)

Det med at kode det hele fra bunden vil tage alt for langt tid og i sidste ende koste meget ærgrelse, når du finder ud af hvor nemt det kunne være blevet gjort :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at installere joomla hvis du køber et webhotel med php og mysql og et domænenavn.

Jeg ved ikke om det har interesse, men du skal være velkommen til at kontakte mig pr. email hvis det har.

Koster ikke noget - du skal så bare se om du kan huske at hjælpe mig med noget en anden gang :-)

VH Jørgen Olsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg kan godt hjælpe dig med at installere joomla hvis du køber et webhotel med php og mysql og et domænenavn.

Jeg ved ikke om det har interesse, men du skal være velkommen til at kontakte mig pr. email hvis det har.

Koster ikke noget - du skal så bare se om du kan huske at hjælpe mig med noget en anden gang :-)

VH Jørgen Olsen

Hejsa.

Og det er selvfølgelig ikke hjælp-til-selvhjælp, men rigtig hjælp jeg tilbyder.

For sjovs skyld - fordi jeg også er træt af folk - folk er nogle røvhuller :-)

VH Jørgen Olsen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny:

Jeg er ved at være godt træt af mennesker generalt, jeg har bemærket hvordan mine "venner og bekendte" gerne vil ha' hjælp fra andre "mig feks" men ikke selv vil hjælpe. Jeg hjælper gerne dem når de spørger, jeg er uddannet Auto Tekniker, så feks hvis de har spg eller brug for hjælp ang det, er jeg der. Har nu ville ha' en ordentlig webside kørende i over 3 år. Men jeg står helt alene med det.

Jeg syntes det er surt, at det skal være sådan. Jeg er faktisk ved at være godt træt af det, da jeg altid er klar til at hjælpe andre med deres problemer, også selvom det måske ikke kun er at hjælpe dem ved at skrive hvordan de gør, men faktisk være der og hjælpe dem.


Mvh Johnny.
Glad for at komme af med lidt vrede :)

Jamen, det er da dejligt at se, at folk er ved at falde hinanden over tæerne her inde, for at hjælpe dig med dit hjemmeside problem - selv om det ikke engang var hjælp du bad om !Håber det hjalp lidt på humøret :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)