Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af folk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at være godt træt af mennesker generalt, jeg har bemærket hvordan mine "venner og bekendte" gerne vil ha' hjælp fra andre "mig feks" men ikke selv vil hjælpe. Jeg hjælper gerne dem når de spørger, jeg er uddannet Auto Tekniker, så feks hvis de har spg eller brug for hjælp ang det, er jeg der. Har nu ville ha' en ordentlig webside kørende i over 3 år. Men jeg står helt alene med det.

Jeg syntes det er surt, at det skal være sådan. Jeg er faktisk ved at være godt træt af det, da jeg altid er klar til at hjælpe andre med deres problemer, også selvom det måske ikke kun er at hjælpe dem ved at skrive hvordan de gør, men faktisk være der og hjælpe dem.


Mvh Johnny.
Glad for at komme af med lidt vrede :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet har jeg fået iorden, og "opret profil" virker næsten, kan ikke finde fejlen. Den opretter brugerne men den laver noget fejl i adressen og sådan. mangler faktisk kun ting som shopping cart på siden. Så det er lidt ærgeligt.. Kender nogen der forstår sig på sådan noget, men de gider sku ikke rigtig hjælpe..

Problemet er at jeg er sygemeldt, prøver at gøre det billigst muligt. Ikke de store penge man får som sygemeldt.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke fejl laver den?

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre sådan, at Microsoft Visual Studio vælger ikke at vise fejlen som den plejer, den hopper bare over til App_Code.jflzevcb.3.cs og siger at der er fejl i:

this.SetPropertyValue("Address", value);

Det har noget med:
{"This property cannot be set for anonymous users."}


System.Configuration.Provider.ProviderException was unhandled by user code
  Message="This property cannot be set for anonymous users."
  Source="System.Web"
  StackTrace:
       at System.Web.Profile.ProfileBase.SetInternal(String propertyName, Object value)
       at System.Web.Profile.ProfileBase.set_Item(String propertyName, Object value)
       at System.Web.Profile.ProfileGroupBase.SetPropertyValue(String propertyName, Object propertyValue)
       at ProfileGroupPersonal.set_Address(String value) in c:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Temporary ASP.NET Files\forwomen.dk\d4cb54a5\f3db3749\App_Code.jflzevcb.3.cs:line 24
       at createuser.CreateUserWizard1_CreatedUser(Object sender, EventArgs e) in c:\Documents and Settings\Johnny Olsen\Skrivebord\Websites\Forwomen\Forwomen.dk\Public\CreateUser.aspx.cs:line 42
       at System.Web.UI.WebControls.CreateUserWizard.OnCreatedUser(EventArgs e)
       at System.Web.UI.WebControls.CreateUserWizard.AttemptCreateUser()
       at System.Web.UI.WebControls.CreateUserWizard.OnNextButtonClick(WizardNavigationEventArgs e)
       at System.Web.UI.WebControls.Wizard.OnBubbleEvent(Object source, EventArgs e)
       at System.Web.UI.WebControls.CreateUserWizard.OnBubbleEvent(Object source, EventArgs e)
       at System.Web.UI.WebControls.Wizard.WizardChildTable.OnBubbleEvent(Object source, EventArgs args)
       at System.Web.UI.Control.RaiseBubbleEvent(Object source, EventArgs args)
       at System.Web.UI.WebControls.Button.OnCommand(CommandEventArgs e)
       at System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument)
       at System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument)
       at System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument)
       at System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData)
       at System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint)
  InnerException:




Så står rimelig meget på bar bund hvad det angår.

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Johnny,

De problemer kender jeg alt for godt selv, folk er altid så venlige når de står og mangler hjælp og man lige er ved hånden, men så snart problemet er løst falder de tilbage til de gamle rutiner og "overser" een igen.

Men hvad er det for en hjemmeside du skal af strikket sammen, personligt synes jeg det er ærgerligt du selv roder med det hele selv og vil opbygge siden helt fra bunden. Hvorfor ikke overveje et CMS system, nu du allerede har et design kørende :)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine ASPX filer hører vel ikke hjemme på dit skrivebord? En god plads kunne være www mappen på webserveren...

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på de der CMS, og har stadig ikke helt forstået dem må jeg nok indrømme, det er noget med at man skal betale folk om måneden, og nogen vil også ha' % del af ens indkomst. Jeg kunne dog finde på det, hvis det her ikke snart lykkedes ;)

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en debugger jeg kørte, som viser fejl og mangler på ens webside :) det er Microsoft Visual Studio jeg bruger til det. Den kører siden som en www side, bare fra "localhost"

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, et CMS som Joomla er gratis - du skal evt. have hjælp til at sætte det op, men der er ingen månedlige udgifter. Jo til webhotellet og måske noget support en gang i mellem.

Hvis du kører IIS er localhost jo www mappen, og ikke skrivebordet.

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)