Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af folk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at være godt træt af mennesker generalt, jeg har bemærket hvordan mine "venner og bekendte" gerne vil ha' hjælp fra andre "mig feks" men ikke selv vil hjælpe. Jeg hjælper gerne dem når de spørger, jeg er uddannet Auto Tekniker, så feks hvis de har spg eller brug for hjælp ang det, er jeg der. Har nu ville ha' en ordentlig webside kørende i over 3 år. Men jeg står helt alene med det.

Jeg syntes det er surt, at det skal være sådan. Jeg er faktisk ved at være godt træt af det, da jeg altid er klar til at hjælpe andre med deres problemer, også selvom det måske ikke kun er at hjælpe dem ved at skrive hvordan de gør, men faktisk være der og hjælpe dem.


Mvh Johnny.
Glad for at komme af med lidt vrede :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet har jeg fået iorden, og "opret profil" virker næsten, kan ikke finde fejlen. Den opretter brugerne men den laver noget fejl i adressen og sådan. mangler faktisk kun ting som shopping cart på siden. Så det er lidt ærgeligt.. Kender nogen der forstår sig på sådan noget, men de gider sku ikke rigtig hjælpe..

Problemet er at jeg er sygemeldt, prøver at gøre det billigst muligt. Ikke de store penge man får som sygemeldt.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke fejl laver den?

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre sådan, at Microsoft Visual Studio vælger ikke at vise fejlen som den plejer, den hopper bare over til App_Code.jflzevcb.3.cs og siger at der er fejl i:

this.SetPropertyValue("Address", value);