Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM program - Hvad vil i anbefalde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige læst e-bogen fra www.salgspotentiale.dk  (Hvis du ikke allerede selv har downloadet det, så gør det og læs bogen - Den er gratis og er alle pengene værd 1000'vis af gange Smile

I den er det ene råd at få et CRM-program. Hvilket skal vi bruge. Her er lidt information om hvad det skal bruges til.

Vi kører i øjeblikket nogle kampagner for vores program til kommunikation med medarbejderne og vikaradministration (www.vikaradministration.dk ) og vagtplanlægning (www.ondutyplanner.dk )

Det betyder at vi laver en del canvas og udsendelse af salgsbreve og møder og etc., etc. Problemet er grundliggende at vi er 2 der udføre denne aktivitet så en enkelt excel-ark er langt fra optimalt.

Problemet med excel-arket er også at vi hele tiden har nogle nye oplysninger vi vil ligge ind i det, men så skal der laves en ny kolonne osv.

Det optimale vil være et simpelt web-baseret CRM program, der også gerne må være billigt. Vi har endda mulighed for at hoste det på egen server, men det er ikke et krav.

Hvad vil i anbefalde. På forhånd tak for hjælpen 

 

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været meget glad for http://www.highrisehq.com/ :D

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Er det noget med styring af kanvaskampagner, tilbud, opfølgning på tilbud, og sådan noget?

Så har jeg da nok et produkt på hylden der måske er noget for jer Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt b2bcrm i flere år. Jeg tror måske det er omdøbt nu til webcrm.

anyhow har vi været glde for hidtil.

 

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for din anbefaling af min bog "Syv Gyldne Nøgler til Øget Salg".

I mit arbejde med udvikling af salgsorganisationer med fokus på direkte B2B-salg har jeg undersøgt CRM-markedet og oplever at mange af dem grundlæggende er ERP/Økonomistyringssystemer, der er modificeret til også at kunne håndtere salgsstyring. Det er ikke optimalt - man prøver at "gøre noget rundt firkantet".

Derfor blev jeg positivt overrasket over at finde Landslide (se evt præsentation på www.landslide.com/closers), der tager udgangspunkt jeres individuelle og skræddersyede salgsproces og agerer på den måde I arbejder.

Økonomien er lidt over gennemsnittet - men økonomien langt større.

Du er velkommen til, at kontakte mig på www.salgspotentiale.dk hvis du har spørgsmål til dette.

/Brian

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Kan godt anbefale en microsoft hosted CRM, vi bruger det selv og det kan gøres hurtigt, nemt og billigt. også til 2 brugere som jeg forstår i er nu.?

Er i tidernes morgen selv startet i ecxel lige indtil første arbejdsdag var slut og de første 20 kunder var kontaktet, her fandt vi hurtigt ud af  det var absolut farligt at forsætte med. Så dag 2 købte vi en licens (micrsosft business contact manager til ca. 4.500.-) som absolut ikke kan anbefales medmindre du skal sidde alene i al fremtid, så kan den måske bruges. (det kostede 20 K at konvereter et Microsoft produkt til et ny microsoft produkt.) Så start lige versionen højere som bl.a. er MS Hosted CRM 4.0

Microsft hosted CRM er at anbefale i mange henseende, stadig lidt traditionelt design i forhold til Landslides som ser flot ud, men MS hosted CRM virker, har god integration med en hosted exchange løsning der også integrerer vigtige mails på dine kontakter og bla. bla. Det er også godt at bygge relationer op med, da vi også kan styre fuldstændig konkurrent overvågning og konkulega styring på alle vores kunde lead, kunder mm.

Da vi gik fra egne servere og købslicencer, har vi fået lang større fleksibilitet, sikkerhed, oppetid og meget vigtigt en god mobilitet da vi kan logge på alle steder. (og for eksemplets skyld også billigere)

Det er vigtigt så at vælge en sikkert hosting firma bag, der er desværre nogle af de store hosting huse der halter gevaldigt på service niveauet!

Men vi kan godt henvise jer hvis du er interesseret. I er oppe på dags tid alt inkl. og for nogle 100 kr. per bruger per mdr. i kan endda prøve det i 30 dage gratis.

Uanset hvad, skal i vælge en løsning ASAP!

Sig til hvis vi skal henvise jer.

/Mollerup

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)