Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har Martin Thorborg gjort for dig?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hentydede skam på ingen måde til dig :-) Det var mere generelt henover indlægene.. De bar lidt præg af "Åååh min guru"-snak ;-) Martin er god.. ingen tvivl om det.. og han er typisk bedre end mange andre! Men mest af alt er han blot en hyggelig, hjælpsom og venlig person ;-) Mht. evner er han skide god til nogle ting (iværksætter relateret ..mostly) og så er han til gengæld haltende på andre fronter.. så han er en helt normal kødelig person der blot er rigtig god til det han beskæftiger sig med ;-) .. Martin er skide god til at hjælpe og har nogle erfaringer de fleste ikke har, og dem skal man helt sikkert tage imod med kyshånd. Men i sidste ende er det én selv som iværksætter der skal sikre ens succes!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

2 Thorborg'ere er skyld i der hvor jeg er idag

 

Martin Thorborg: Du kan ikke spare dig til rigdom. Kort og præcist.

Niels Thorborg: Ejer L'easy og Gudme Raaschou Bank som er ved at blive overtaget af staten pga. store lån til ejendoms investeringer. Hvilket for mig til at tænke på at jeg ikke skal bruge mere end jeg har råd til at tabe.

 

to ting som muligvis kan modsige hinanden men finder man balancen så virker det sku;)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Aconiac.com - Michael Lind:

Jeg hentydede skam på ingen måde til dig :-) Det var mere generelt henover indlægene.. De bar lidt præg af "Åååh min guru"-snak ;-) Martin er god.. ingen tvivl om det.. og han er typisk bedre end mange andre! Men mest af alt er han blot en hyggelig, hjælpsom og venlig person ;-) Mht. evner er han skide god til nogle ting (iværksætter relateret ..mostly) og så er han til gengæld haltende på andre fronter.. så han er en helt normal kødelig person der blot er rigtig god til det han beskæftiger sig med ;-) .. Martin er skide god til at hjælpe og har nogle erfaringer de fleste ikke har, og dem skal man helt sikkert tage imod med kyshånd. Men i sidste ende er det én selv som iværksætter der skal sikre ens succes!

Jamen, du kan jo også bare svare på trådens spørgsmål, i stedet for at kommentere hvordan vi andre har det? Synes du selv det er fair, at vi andre ikke kan sige hvad vi føler?

Nej, ved du hvad - du behøver ikke svare - jeg vil ikke vide det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

Jamen, du kan jo også bare svare på trådens spørgsmål, i stedet for at kommentere hvordan vi andre har det? Synes du selv det er fair, at vi andre ikke kan sige hvad vi føler?

Nej, ved du hvad - du behøver ikke svare - jeg vil ikke vide det.

Jeg svarede i mit første indlæg:

"Han har flere gange hjulpet mig med råd, vejledning mm.. han har endda givet morgenmad engang :-P"

Og selvfølgelig er det fair man siger hvad man føler. Jeg pointerede blot den lidt overdrevne retorik og pointerede desuden det jeg synes er meget vigtigt: At man husker på ens succes skaber man selv... erfarne og succesfulde mennesker som f.eks. Martin kan kun hjælpe!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personligt meget dyb respekt for Martin Thorborg, ligesom mange andre. Han har inspireret mig meget, specielt da jeg tilbage i gymnasie-tiden fik et interview med ham til et projekt. At en person som har så meget at se til, stadig kan tage sig tid til at give et interview med en studerende, giver kæmpe respekt. Projektet var ikke noget der gav ham PR eller lignende, og alligevel tog han tid ud af sin kalender - det viser sku overskud.

Han har uden tvivl inspireret rigtig mange personer til at springe ud som iværksætter, så det er jo bare fantastik. Thumbs up og fortsæt det gode arbejde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Fra  One2speak A/S Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er ham Martin Thorgård?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad han har gjort for mig? Inspireret og givet mig den energi til bare at springe ud i et projekt og så se, hvor det fører hen. Han er jo et bevis på, at man ikke behøver 25 års skolegang og 100 siders forretningsplan for at få succes. Jeg havde aldrig som ung troet at jeg skulle blive selvstændig, og mit store idol var Michael Falch. Falch skriver stadig pissegode sange (som desværre ikke rammer hitlisterne) men han er blevet overhalet af Thorborg for længst.

Michael

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

One2speaker:

Hvem er ham Martin Thorgård?

 

Det er ham der kontorassistenten der kørte politibiler til og fra vaskehallen og solgte brugte computerspil mens han funderede over livet og skrev de magiske linier: "hvad føler du, når du føler...og hvad føler du, når du tænker" Tror faktisk også han er aktiv herinde på amino...Blot til info Anders....

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)