Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har Martin Thorborg gjort for dig?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Æh, jeg ramte lige en forkert knap så jeg fik godkendt dit svar som "det rigtige svar", Hans. Confused

Det jeg bare ville sige, var:

Hans Stokholm Kjer:

Thorborg tror ikke på Gud

Men jeg er ret sikker på at Gud tror på Thorborg. Cool

For nu at komme med min egen skamros, så er Martin den bedste chef jeg nogensinde har haft, og faktisk er han nok overordnet set et af de bedste mennesker jeg overhovedet kender. Ikke på sådan en "alt hvad han siger og gør er rigtigt"-agtig måde, men integritet står meget højt på min liste, og hans er temmelig stærk i mine øjne. Og så er han generelt temmelig underholdende, inspirerende og behageligt selskab.

Jeg kan nok ikke give ham æren for de ting jeg har kastet mig ud i, men jeg tror muligvis hans peptalks har lidt med min "fuck det - hvor galt ka' det gå?"-følelse at gøre. :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

God damn, tusind tak, det er nok alt jeg kan sige :-)

Dbh Martin

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv, hvor ser jeg sur ud i indlæggene højere oppe - det var slet ikke meningen.

Jeg må hellere rette op ved at komme med min egen Thorborghyldest - og der er nok at tage af.

Martin har først og fremmest skabt en kanal - Amino - hvor jeg finder kunder til ca. 30-40% af min omsætning. I perioder meget mere. Amino fungerer udelukkende, fordi Martin har forstået at lægge den rigtige tone fra start. Martin er en god webpædagog - han lægger kun de begrænsninger, som er nødvendige for at fællesskabet kan fungere - det er ægte hippieånd, Martin.

Martin slår også en lille skævert ind imellem - det er fint - så kan man nemlig tro på, at han er et almindeligt menneske lige som vi andre - og vi andre kan tro på, at de ting, vi rører ved godt kan lykkes, selvom det hele ikke er perfekt og poleret på overfladen.

Jeg er også én af de heldige, som har fået face to face mentoring hos Martin. Det kostede ingenting dengang og var uendelig meget mere værd. Martin siger ikke bare "hvad synes du selv" - han kommer med "Det der, det virker ikke" og "Skidegod idé". Og han var også klar med opmuntrende mails, da projektet ikke gik som forventet - bl.a. med den ordrette sætning: "Sig til, hvis der er noget, jeg kan gøre!" Det luner rigtig godt, mens man sidder og forsøger at samle stumperne af et næsten kuldsejlet projekt.

Jeg har været vild med Martins ideer omkring ledelse fra første gang, jeg læste om arbejdsforholdene på Jubii.

Jeg er opdraget i en lønmodtagerfamilie og havde i starten af mit liv som selvstændig utrolig svært ved at sætte min pris højt nok - det var jo nærmest synd for kunderne. Martin har været én blandt mange, som har hjulpet mig til at indse, at det er OK at tage den pris, som ens ydelser er værd.

Martin har faktisk også - uden at vide det - fungeret som undervisningsmateriale på et kursus, jeg holdt. En flok højskoleelever skulle overvinde deres "overdrevne respekt" for kendte mennesker. Den respekt, som gør, at nogen går helt i stå, blot fordi de skal tale med en kendt. Eleverne skulle ringe til nogle udvalgte kendte og interviewe dem om deres holdning til at hjælpe andre. Ham der ringede til Martin var helt oppe at køre bagefter. Han stod med en oplevelse af at kunne klare hvad som helst - og han citerede Thorborg igen og igen på resten af kurset.

Jeg er sikker på, at jeg har sagt pænt tak til Martin, hver gang han har hjulpet mig med noget konkret. Men her skal så lyde en tak for tusindvis af motiverende ord.

- og Martin - Sig til, hvis der er noget, jeg kan gøre...

mvh Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Æh, jeg ramte lige en forkert knap så jeg fik godkendt dit svar som "det rigtige svar", Hans.


Kender du ikke én eller anden moderatortype, der kan rette op på det?

Anja Lysholm:
Gud tror på Thorborg.

God pointe.

mvh Hans

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke andet end blive inspireret af en personlighed som Martin Thorborg. Til trods for, at jeg aldrig rigtig fandt interessen for Jubii.dk og jeg to gange har installeret SPAMfighter, for bagefter at afinstalleret det igen, så er jeg en glad bruger af Amino og Euroinvestor.

Martin ved hvad der rører sig i samfundet, og han vil være med på beatet. I mange tilfælde er han med til at skabe beatet.... Han gør det intelligent og han gør det godt.

Men damn, hvor er han irriterende, når han realiserer de tanker, som vi andre går med på tegnebrættet... Big Smile Det viser bare igen, at han som oftest er et skridt foran os andre.

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Maritn Thorborg har givet mig......dårlig samvittighed, men det var fordi han solgte en træningsbænk til mig, som jeg ikke får brugt ;-)

Udover det, er han en af de typer der på kort tid kan give dig nogle nøgleord / sætninger (hvis man altså lige filtrerer bandeordene fra) med på vejen. Sådanne guldkorn, er nogen man skal tage frem i ny og næ, hvis det hele ikke flasker sig eller alt går for godt.

Hr. Thorborg er  beundringsværdig idet, han holder sig nede på jorden og virker klar til, at hjælpe andre hvis de måtte have brug for det.

Håber energien vil fortsætte mange år frem i tiden, så mange kan få den hjælp og sparring, som vi andre har fået...

/Bo (Fra IT til gartner og retur....)

 

  

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror umiddelbart ikke at jeg lige kan finde på noget som Martin Personligt skulle have gjort eller udrettet for mig.

Men det er da interessant læsning alligevel

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 2 hunde. Den ene hedder Thorsen. Jeg måtte ikke kalde den anden for Riskær. Den hedder så Claus. Vi skal ikke have hund mere.

med venlig hilsen

søren

ssaver

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. synes hele denne tråd er lidt for sukkersød, ophøjende, rockidol agtig til min smag. Thorborg er en skide god iværksætter og en mega flink person, men altså det meste af ovenstående lyder ret overdrevet! .. Han har flere gange hjulpet mig med råd, vejledning mm.. han har endda givet morgenmad engang :-P Men men, omvendt har jeg også hjulpet ham en lang række gange.. og en gang endda givet en pisse dyr øl (Kåret verdens bedste øl 2006.. Mmm) .. Så tror vi er nogenlunde kvit efterhånden :-).. ikke lige noget jeg holder statistik på, men sådan ca..

Så altså min pointe er blot: Manden fortjener ros og tak! Men i sidste ende er han altså blot en iværksætter ligesom alle os andre.. Han er typisk bare lidt bedre til det ;-)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Aconiac.com - Michael Lind:

Hmm.. synes hele denne tråd er lidt for sukkersød, ophøjende, rockidol agtig til min smag.

Hvis du hentyder til at jeg kaldte ham 'Gud', så var det altså bare pis og de der kender mig vil vide det - også Martin Cool og jeg kunne aldrig finde på at sætte et rockidol ligeså højt som MARTIN - hvad har et rockidol gjort for mig? Intet! Men det har Martin Geeked.

JA, han er sgu' bedre til det end alle andre og den dag jeg kan give ham noget til gengæld, glæder jeg mig til - men det er måske DER, hvor jeg siger - jaja, han er bare en almindelig mand og fortjener ros, men så heller ikke mere?

Måske er det der, forskellen ligger...??Confused

 

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)