Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilpasning af side til mindre udviklet land

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har haft en diskusion med en kammerat om hvordan man tilpasser sin hjemmeside hvis man gerne vil ramme en målgruppe i udlandet men fandt aldrig rigtig frem til nogen endelige sandheder.

Derfor sender vi den i "udbud" her på Amino.

Er der nogen der har nogen erfaringer med at tilpasse hjemmesider til mindre udviklede lande såsom Vietniam, Philipinerne, Malaysia og hvad skal man være obs på når man går efter læsere som ikke har et uddannelsesniveau så højt som i Europa?

Hvad med det rent tekniske? Det er lang fra alle i udviklingslandene som har bredbånd så hvilke krav stiller det til Hosting, design mv?

 

Håber folk vil dele ud af deres erfaringer til fordel for alle her på Amino

 

NIL

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gå efter et enkelt og rimeligt minimalistisk design og så alt indhold på brugerens eget sprog.

Hvis siderne ikke fylder alverden ser jeg ikke hostingens fysisk placering som det største problem, det er at ramme målgruppen på et sprog de forstår.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har et CMS der er nemt at forklare til en potentiel køber, da det er tydeligt hvordan redigeringen skal foretages + al administrationen er lavet med eskport for øje, dvs. administrationsdelen er klargjort til meget nem oversættelse til andre sprog.

Du kan prøve at se på www.karitascms.dk hvor du kan bestille en, dog simpel, demo.. vi har desuden et meget fordelagtig forhandlersetup.

Vi er lige ved at forbedre www.karitascms.dk meget, tilpasse prissætningen og lancerer en pænere og mere omfattende demoløsning.

 

Catillo, Web der virker!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)