Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

zencart - søger hjælp til selvhjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en webshop, den er hosted af Dandomain og er lavet i butikssystemet zencart. Jeg har ikke selv oprettet den, men jeg vil gerne selv lære at vedligeholde og opdatere den, da det er både omstændigt og naturligvis forbundet med omkostninger at få andre til det- og den trænger til det. Men jeg har ikke gjort livet nemt for mig selv med den opbygning, jeg har valgt, så jeg ved ikke umiddelbart, hvordan man gør det. Jeg kan naturligvis lægge varer ind etc.- og jeg kan ændre i nogle elementer, men når jeg skal lægge en ny side med oversigt over mine mærker ind og oprette ny side til beskrivelse af et nyt mærke, er jeg lost. Er der nogen, der kan foreslå, hvor jeg kan få en indføring i systemet og løbende hjælp til selvhjælp?

Mange hilsner

Rikke

www.daisytown.dk

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Med Venlig Hilsen Kim
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

 

Jeg tror du har virus på din side. Mit program brokker sig i hvert fald gevaldigt, når jeg åbner daisytown.dk

 

Mvh. Allan

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Send mig en mere udførlig mail på per snabela allerups.dk med hvad du gerne vil have lavet.

Jeg har efterhånden sat en del shops op i Zencart, og kender det lidt bedre end min egen lomme ;)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Jeg skal vist lære at læse datoen for det oprindelige indlæg... Problemet er nok løst nu...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)