Erhvervsfolk i Aalborg har snart mulighed for at høre om den nordjyske spilforhandler Coolshops succes. Det er Coolshops marketingdirektør Jacob Risgaard, der tirsdag den 3. marts i loungen på Aalborg Stadion holder et timelangt foredrag om dengang han og de to brødre Mike og Mark Nielsen satte sig for at skabe et alternativ til den etablerede spilbranche. Jacob Risgaard taler om kampen mod de gamle butikker, distributørerne og mod kundernes vaner. En kamp, der i dag har skaffet Coolshop et godt greb i danske og svenske kunder med kontakt til en kvart million kunder.
Se program for 3. marts 2009 i Energi Nord Arena - Aab Lounge på: www.first-step.dk
|
Jacob Risgaard:Erhvervsfolk i Aalborg har snart mulighed for at høre om den nordjyske spilforhandler Coolshops succes. Det er Coolshops marketingdirektør Jacob Risgaard, der tirsdag den 3. marts i loungen på Aalborg Stadion holder et timelangt foredrag om dengang han og de to brødre Mike og Mark Nielsen satte sig for at skabe et alternativ til den etablerede spilbranche. Jacob Risgaard taler om kampen mod de gamle butikker, distributørerne og mod kundernes vaner. En kamp, der i dag har skaffet Coolshop et godt greb i danske og svenske kunder med kontakt til en kvart million kunder.
Se program for 3. marts 2009 i Energi Nord Arena - Aab Lounge på:
www.first-step.dk
Kære venner
Det her SKAL i deltage i, Jacob er pisse dygtig og var jeg i landet, så var jeg i Ålborg den 3. marts!
Dbh Martin