Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse: 5 sider fra Eng til Dk.. hurtigst muligt!.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

 

Jeg ville høre om der er nogle af jer som kunne tænke sig at oversætte 5 sider fra engelsk til dansk.

Det skal faktisk være færdigt hurtigst muligt.

 

Venligst skriv en pris og hvornår i kan være færdige samt kontakt informationer :) 

PFT

 

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jo mindre du skal bruge en tekstforfatter, vil jeg godt kigge på opgaven. Du kan sende mig teksten på mv (snabela) mediatown.dk, så skal jeg kigge på det og give et estimat. Kan godt sidde med det her til aften hvis det er meget presserende.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg kan hurtigt løse opgaven til en rimelig pris.

Kontakt mig på 50451292 eller rasmus[at]hoeks.dk. Jeg skal bruge teksten førend jeg kan give dig en pris.

Jeg læser Informationsvidenskab på Aarhus universitet, har netop fået 12 i retorik, har før lavet utallige oversættelser og har været bosat i England i over et år. 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg vil gerne byde ind på opgaven. Jeg er uddannet cand.ling.merc. med engelsk som hovedsprog, og har arbejdet som freelance oversætter og tekstforfatter siden 2000. 

Som udgangspunkt tager jeg 1,10 kr. pr. ord, men det afhænger naturligvis af opgavens kompleksitet. Du er velkommen til at sende mig materialet til anniqa@houseofsynergy.dk, så får du en samlet pris retur.

Jeg vil tro, jeg kan have det færdigt til dig inden weekenden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi er ved at sætte et nyt koncept sammen, dog er vi lidt nye på dette feldt, selvom vores oversætter har mange års erfaring. Skriv en PM til mig så finder vi nok ud af en fornuftig pris - vi vil meget gerne samtidig bruge lidt feedback - så forhåbentlig det kan blive en win/win situation.

Se venligst denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/53523.aspx

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der stadig interesse, må du gerne kontakte mig på kontakt [snabela] reanimation.dk.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)