Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, hvem kan lave den?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg søger en, der vil lave min nye webshop.

Siden omhandler salg af ting til unge, ting som tøj, voks osv.

Hvilket system, den skal sættes op i, gør ikke noget for mig, det betyder dog rigtig meget for mig at det bliver open source, men ellers så vil jeg høre mulighederne, hvis det istedet bliver closed. Så om det bliver Magento, Joomla, OsCommerce, Prestashop eller noget helt andet, det betyder ikke noget for mig.

Mit budget ligger på omkring 5.000 kr. inkl. alt.

Den må gerne bygges op om et standard template, jeg vil dog gerne have et unikt design. Det skal ikke være noget vildt specielt, den skal blot skille sig ud.

Når webshoppen først kører, så skal jeg have kontakt med en 'it-supporter', som kan hjælpe mig hvis jeg har brug for det.

Følgende ting skal være med i løsningen:

Mulighed for dankort betaling

Nyhedsbrevsmodul (evt. e-brev)

Mulighed for at bruge rabatkoder når du handler

Gerne et refferalprogram

Et overskueligt admin system

Det hele skal være dansk

 

Det skal være en som helst har tid i kalender nu, da jeg gerne vil igang med projektet.

Der er sikkert mange andre ting, som jeg ikke har overvejet, men kom med et tilbud.

Casper.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har mere end 5.000kr så bør du satse på en gør-det-selv løsning ... som f.eks. Dandomain el. lign.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for dit svar.

Hvordan gør man med design hos Dandomain?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Se det er jo det smarte...der har Dandomain en udemærket support der kan svare på den slags.

Dog er du nok nødt til at indse at 5000kr stort set ingen penge er ... og at du derfor nok må tilpasse dine krav lidt efter din formåen ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Casper

Kan se du har nævner Magento,som en af mulighederne

Vi kan tilbyde mest af det du efterspørger, bla. support via mail

Magento understøtter allerede rabat koder og du kan endda tilbyde mængde rabat og/eller rabat hvis kunden er ny på din shop osv.

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Det er et stramt budget du holder dig der. De første par tusind er jo hurtig gået med PBS og betalingsgateway.

Hvis vi fx. siger:

  • 1.250 kr. til PBS for dankort-indløsningsaftale og oprettelse
  • 1.100 kr. for betalingsgateway
  • 1.000 kr. et rigtigt magentohotel
  • 1.000 kr. til en Magento template hos templatemonster.com

Så har du ca. brugt dine 5.000 kr før du overhovedet er kommet igang med at kigge på det unikke design. Og det er vel at værke med en gratis webshop og en billig template.

Enten skal du overveje din krav igen, elller også må du spare lidt flere stakater sammen til projektet.  :-)

 

/Hus

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Hvis du selv kommer med templaten, kan vi tilbyde dig at rette den til for dig. Det er nok det tætteste du kommer på "unik" til den pris :-)

Prisen varierer, men typisk taler vi 1.500 - 3.000 kr. for tilretning af eksisterende template -Alt afhængigt af kompleksiteten selvfølgelig. Leveringtiden er som regel 5-10 dage

Vi klarer gerne opsætning af dankort og dansk sprog også. -Læs mere på magentohotel.dk

Giv os gerne et kald på 86253320 imorgen hvis det har interesse.

 

Ellers ønsker vi dig god vind med projektet!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje at alle PBS omkostninger er excl. de 5.000.

Dvs. Jeg har i princippet 8.500 til webshoppen, mener det koster 3,500 at få oprettet sig hos PBS.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke allerede har rigtig meget viden omkring webshops, så ville jeg anbefale dig at købe E-pusher eller evt. e-værksætteren. Sidst nævnte er jeg lige ved at blive færdig med at læse. Jeg synes virkelig den er god og giver en rigtig mange grundlæggende og gode tips! Jeg har lånt den på mit lokale bibliotek og altså ikke betalt de 300,- for den. :-)

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

husaren:

Hej Casper.

Det er et stramt budget du holder dig der. De første par tusind er jo hurtig gået med PBS og betalingsgateway.

Hvis vi fx. siger:

  • 1.250 kr. til PBS for dankort-indløsningsaftale og oprettelse
  • 1.100 kr. for betalingsgateway
  • 1.000 kr. et rigtigt magentohotel
  • 1.000 kr. til en Magento template hos templatemonster.com

Så har du ca. brugt dine 5.000 kr før du overhovedet er kommet igang med at kigge på det unikke design. Og det er vel at værke med en gratis webshop og en billig template.

Enten skal du overveje din krav igen, elller også må du spare lidt flere stakater sammen til projektet.  :-)

/Hus

Hej Hus (husaren)

Har fulgt debatten herinde igennem længere tid og har bemærket du tit og ofte reklamerer for magentohotel/powerhosting.dk på Amino, som om du er en kunde hos dem.

Men du har til dato aldrig henvist til din egen shop du angiveligt har hostet der?

Det er måske fordi du faktisk selv er en ansat fra powerhosting.dk?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)