Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - hvad kan jeg gøre nu?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har gennem længere tid taget alle de super gode svar omkring SEO her på amino til mig og forsøgt at implementere så meget som muligt på min engen side www.secubi.dk .

Siden blev lanceret primo oktober 2008 og i takt med løbende optimering, er placeringerne på google blevet betydeligt bedre.

Jeg er nu i den situation, at jeg ikke er klar over, hvor jeg med fordel nu bør tage fat. Jeg vil sætte stor pris på de der gider bruge fem min. på at se på min side og komme med et par forslag.

Samtidig vil jeg blive utrolig glad for et link eller to til steder, hvor jeg kan læse mere om nogle aspekter af SEO, som min side enten ikke indeholder eller anvender forkert.

På forhånd mange tak for jeres tid.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved en kort gennemgang syntes jeg faktisk at forsiden ser meget godt ud, og jeg tror at du bør bruge noget mere energi på linkbuilding nu. :-) Jeg har endnu ikke fået langt en ordenlig linkbuilding guide på min hjemmeside (men den kommer snart), men jeg er 100% sikker på at andre her på siden står i kø for at give dig links til artikler, og ellers kan du jo bare søge på Google. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for dit svar. Havde på fornemmelsen, at linkbuilding nok var et sted, hvor jeg kunne tage mere fat. Dog er jeg også her kørt træt, idet jeg ikke ved, hvor jeg skal smide flere links. Jeg har links på diverse linkkataloger. 

Jeg vil se frem til at læse din guide.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig lidt at hente.

- Din <title> på Alamer-kategorien burde selvfølgelig hedde noget med alarmer - det gør den ikke, det ligner noget fra et af produkterne

- Du kan med fordel sætte rel="nofollow" på dine links i topnavigationen, så du ikke bløder pagerank til sider, som du ikke ønsker at optimere på.

- Der er en (for mig, måske) lidt underlig navigation herfra:http://secubi.dk/videoovervaagning/13----videoovervaagning/ - er man på videoovervågning eller videoovervågning af videoovervågning ? Du bør lave det sådan at der max er tre klik fra forside til enkeltprodukt - for mange kategoriniveauer gør det svært for Google at gennemskue. Så heller flere kategorier direkte fra forsiden og med produkter direkte fra de enkelte kategorier

Venlig hilsen
Ole

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Tak for svaret. Ja alarm-delen har jeg ikke rigtig brugt tid på mht. SEO. Jeg vil kigge på nu.

 

Mht. navigationen er jeg lidt begrænset af sidens opbygning (wannafind). Jeg har ikke mulighed for at sætte nofollow på. De tekster der er i navigationen er bestemt af sidernes titel - derfor ser det lidt mærkeligt ud. Jeg ønsker altså at kalde sidens titel for "videoovervågning" samtidig med, at titlen på hele produktsortimentet også er "videoovervågning" - derfor kommer det to gange.

Hvor stor betydning har en navigationslinje egentlig for SEO?

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok ikke voldsomt .... ja ja vi kan jo ikke alle køre Shopify Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke bekendt med Shopify, men det lyder som om, at man der ikke har samme begrænsning som jeg Smile hehe.

Tilbage til det første svar på mit indlæg gående på linkbuilding: mange firmaer sælger linkbuilding, er det generelt noget værd?

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se i min kildekode, at der er en masse html tags før selve indholdet (indkøbskurv, søgefelt osv.), hvori der også indgår tekst. De første ord, Google rammer er således ikke mit indhold.

Hvilken betydning har dette? 

På forhånd tak. :)

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille smule, men det er næppe værd at rode med.

Så længe du overfor Google udpeger, hvad der er væsentligt via <h1>, <h2> tags, interne links med gode ankertekster mm. så er der ingen problemer i det.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Rasmus

linkbuilding er noget af det vigtigste ifht. SEO især er ankerteksten i dine links vigtig.
F.eks. vil følgende link være godt for dig: videovervågning

tjek også:
http://www.blog.concept-i.dk/
http://www.larsbachmann.dk/
http://www.demib.dk/

Du kan også overveje et abbonetmet på seosupporten: http://www.seosupport.dk/
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)