Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 7 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders

Må gi dig, du er den seriøse del af fortalerne.

Anders Petersen:
Om jeg er fortabt! Hmm, sidder i en del bestyrelser, har været selvstændig i 8 år,
Tror godt du forstod humoren i det Stick out tongue

 

Anders Petersen:
Som jeg tidligere har skrevet! Find noget ulovligt som kan spores tilbage til Monavie corporate!
Syntes du ikke der er mange ligheder med andre useriøse firmaer, syntes jo at jeres "guru" eller hvad man kalder ham i toppen, har jeg sendt dokumentation mod.

Anders Petersen:

Synes vi glemmer produktet lidt, for det er jo nøglen i forretningen. Der må jo være en årsag til, at så mange mennesker køber produktet. Her taler jeg ikke om forretningspartnere, men kunder som køber produktet, fordi de føler det hjælper dem i hverdagen!

Præcis, produkterne må jo være dem, i skal sælge på, det vil gøre tingene meget mere seriøst

Anders Petersen:
Ved godt at du bare er imod Network Marketing, men du må give mig, at Monavie ligger i den seriøse ende af skalaen!
Nu har i jo ikke dokumenteret, noget af alt det gode i agumentere for, men forholder det sig sådan at det er produktet og ikke det at skaffe andre ind der giver penge, ja så giver jeg dig helt ret.

Tror jeg anonymt en dag tager til et af jeres møder for at se om i holder sådan nogle pep snak som man forbinder med de fusk firmaer jeg kalder pyramide spil.

Tror faktisk at det kunne være interessant om man ikke ville have nemmere ved at verve medlemmer, hvis man sad roligt omkring et konference bord.

 

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Golfhouse.

Du har fat i noget af det rigtige! Vores møder skal ikke være med høj musik, psykologisk pres, halleluja og folk som stiller sig på scenen for at fortælle, at deres venstre arm er vokset ud igen!

Sådan vil mit team køre forretning, og jeg håber naturligvis at andre teams i Danmark kommer til at gøre det samme!

Meeen, det bliver noget af en opgave at styre folk! For mig handler det bare om at have et fedt produkt. Monavie er ikke anderledes, end da jeg solgte produkter i Matas. Jeg benytter mig bare af en anden salgskanal, men det er de sammen spilleregler, som skal overholdes!

Så lad os se, om du kommer til at læse om Monavie i de kulørte blade!

Og du skal være velkommen til vores møde, også selvom du har et kamera med!!!

Hilsen

Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vision Security:

Jeg er lidt træt af din måde at tale til andre på Golfhuse og har videregivet en klage til Amino af din opførsel....!

Kan du så ikke klage over dig selv også, for du har vist ikke noget, at lade andre høre mht. hvordan man 'taler' til andre ;o)

Dit problem er jo ret simpelt. Du vil kun 'tale' med dem, der synes det samme som dig............og det giver jo ikke ligefrem interessante diskussioner, vel?

289.000 hits på monavie og scam - Det giver ikke anledning til overvejelser ;o) for det er bare dumme hjemmesider det står på - Var der nogen der sagde struds?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Business,

Sagde du struds? Hvad kalder man så sådan en fætter, der hopper fra kvist til kvist?

Nu er min erindring ikke helt i top, men jeg mener at mindes at Vision Security har skiftet MLM-kvist flere gange i løbet af få måneder, så han tilhører formentligt ikke den allermest dedikerede del af MLM-chancerytterne, men er mere en slags fantast, der ser guld overalt, men ender med tomme lommer (og store varelagre af kosttilskud, piller, drinks og plasticbøtter til at opbevare det hele i)

Mvh Flemming

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming1970:

Business,

Sagde du struds? Hvad kalder man så sådan en fætter, der hopper fra kvist til kvist?

Nu er min erindring ikke helt i top, men jeg mener at mindes at Vision Security har skiftet MLM-kvist flere gange i løbet af få måneder, så han tilhører formentligt ikke den allermest dedikerede del af MLM-chancerytterne, men er mere en slags fantast, der ser guld overalt, men ender med tomme lommer (og store varelagre af kosttilskud, piller, drinks og plasticbøtter til at opbevare det hele i)

Mvh Flemming

 

 

Ha ha....endelig lidt humor i en tråd med alt for meget selvhøjtidelighed. Tak for det...

Struds....ja, det var mere ift at stikke hovedet i jorden og ignorere alt, hvad der bliver sagt, som ikke er direkte i tråd med hans egen mening.

Men for at svare på dit spørgsmål......En fætter der hopper fra kvist til kvist.........det må jeg lige tænke lidt over ;o) Det havde været nemmere, hvis det var fra gren til gren ;o) Noget med Darvin  ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Business,

Sagde du struds? Hvad kalder man så sådan en fætter, der hopper fra kvist til kvist?

Nu er min erindring ikke helt i top, men jeg mener at mindes at Vision Security har skiftet MLM-kvist flere gange i løbet af få måneder, så han tilhører formentligt ikke den allermest dedikerede del af MLM-chancerytterne, men er mere en slags fantast, der ser guld overalt, men ender med tomme lommer (og store varelagre af kosttilskud, piller, drinks og plasticbøtter til at opbevare det hele i)

Mvh Flemming

 

Misundelse er en grim ting....

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Flemming1970:

Business,

Sagde du struds? Hvad kalder man så sådan en fætter, der hopper fra kvist til kvist?

Nu er min erindring ikke helt i top, men jeg mener at mindes at Vision Security har skiftet MLM-kvist flere gange i løbet af få måneder, så han tilhører formentligt ikke den allermest dedikerede del af MLM-chancerytterne, men er mere en slags fantast, der ser guld overalt, men ender med tomme lommer (og store varelagre af kosttilskud, piller, drinks og plasticbøtter til at opbevare det hele i)

Mvh Flemming

 

 

 

Ha ha....endelig lidt humor i en tråd med alt for meget selvhøjtidelighed. Tak for det...

Struds....ja, det var mere ift at stikke hovedet i jorden og ignorere alt, hvad der bliver sagt, som ikke er direkte i tråd med hans egen mening.

Men for at svare på dit spørgsmål......En fætter der hopper fra kvist til kvist.........det må jeg lige tænke lidt over ;o) Det havde været nemmere, hvis det var fra gren til gren ;o) Noget med Darvin  ;o)

Jack

Kan du så ikke klage over dig selv også, for du har vist ikke noget, at lade andre høre mht. hvordan man 'taler' til andre ;o)

Dit problem er jo ret simpelt. Du vil kun 'tale' med dem, der synes det samme som dig............og det giver jo ikke ligefrem interessante diskussioner, vel?

289.000 hits på monavie og scam - Det giver ikke anledning til overvejelser ;o) for det er bare dumme hjemmesider det står på - Var der nogen der sagde struds?

Hold da helt kæft, hvor har i en lav selv respekt......i må virkelig kede jer, siden i ikke har andet at lave en at skrive i denne tråd.

Hvis i nu havde nogle seriøse sider, som havde seriøse.......nej jeg orker sku ikke at fortælle det igen, jeres intelligens har ikke nok kapacitet til at fastholde så mange ting på engang, så man kunne næsten tro at i havde hjerneceller nok, til at finde noget der måske kunne interessere os dødelige.

Sturds ? meget originalt, måske kunne du more et par børnehave børn, de vill sikkert grine deres røv i laser....

Men jeg må give jer ros for jeres utrættelige tåbelige udtalelser. Men små mennesker små små hjerne.....Held og lykke til det næste enkebal og måske er i heldig at finde en under 90 år denne gang, som vil elske jeres humor..

Vi andre...gaaaaaaaaaaab....synes det bliver lidt trivielt at læse jeres indlæg.

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vision det der er trivielt det er de samme MLM post gang på gang med fortalere der lover guld og grønne skove, men bag det gemmer der en svag mulighed for at komme ud med noget overhovedet.

Jeg har endnu ikke læst en succes historie som er troværdig inden for MLM som ikke har krævet at man ofre Familie og venner, og man har kun smidt 250dollar eller lign ind og står ligepludselig med flere millioner og et produkt som er holdbart og unikt.


Desværre kan man så sige, men det er jo op til folk selv.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vision:

Jeg kan godt se at vores udtalelser er tåbelige og at vi har små hjerner........undskyld ;o)

Her er så nogle af dine egne udtalelser:

Lille Jack, har ikke lyst til at spilde min tid på dig mere, respekter venligst min debat indlæg og undlad at skrive mere i den

....3 ord jack......GET OVER IT!......

Men lad nu de små børn, de har åbenbart ikke noget andet at give sig til!!!

Men han fortsætter med at generer denne tråd, må Amino admistratorende få ham fjernet, han er efter min mening ikke værdig til at diskuterer på et voksent plan......Det er sku sørgeligt

ZZZZZZZZZZZZ  ZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZ   ZZZZZZZZZZZZZZZ

Jeg er ked af at sige det, men du skyder i det blinde. Find noget konkret og stop disse mærkelige argumenter.....

Jeg er lidt træt af din måde at tale til andre på Golfhuse og har videregivet en klage til Amino af din opførsel....!

Misundelse er en grim ting....

Hold da helt kæft, hvor har i en lav selv respekt......

jeres intelligens har ikke nok kapacitet til at fastholde så mange ting på engang, så man kunne næsten tro at i havde hjerneceller nok, til at finde noget der måske kunne interessere os dødelige.

Men jeg må give jer ros for jeres utrættelige tåbelige udtalelser. Men små mennesker små små hjerne.....Held og lykke til det næste enkebal og måske er i heldig at finde en under 90 år denne gang, som vil elske jeres humor..

Vi andre...gaaaaaaaaaaab....synes det bliver lidt trivielt at læse jeres indlæg

 ...og så har jeg udeladt den med, at du synes at vi skulle gå på bøssebar, for den slettede du jo i mellemtiden.

I REST MY CASE.....

Jack

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Som I er bekendt med, så arbejder jeg med Monavie. Jeg er umådeligt ked at den drejning denne debat har taget, for vi bevæger os væk fra udgangspunktet. Hvis folk ikke vil overbevises om, at Monavie er en god ide, så bliver de det aldrig. Så skal vi overhovedet vurdere, om Monavie får succes i Danmark, så bliver vi altså nødt til at kigge på produktet.

Man kan bygge meget på hype, men hvis du ikke har et produkt, som tilfører værdi til forbrugeren, så har du ingen forretning på sigt. Det er den primære årsag til, at der er så mange mlm firmaer, som skyder op i en fart, men så dør ud lige så hurtigt.

Som jeg har skrevet tidligere, så var det produktet, som fik mig ind i Monavie. Mine 8 år som leverandør til Matas, har udstyret mig med en evne til at vurdere et produkts potentiale. Det er med den viden, samt en markedsundersøgelse og forretningsplan, at jeg nu har starte med Monavie. Vi skal huske på, at det er de samme spilleregler som gælder, hvad enten man sælger sit produkt i Matas, Helsam eller gennem alternative kanaler som behandlere, fitnesscentre eller privatpersoner.

Den eneste måde Monavie folk kan komme til at tjene penge på, er ved at vi har et produkt, som folk gider at købe. Vi skal opbygge et stærkt brand, som almindelige mennesker kender og vil købe igen og igen. Vi skla benytte os af al den omtale produktet har fået i USA, hvor det i løbet af 4 år, er blevet et af de største brands overhovedet, og firmaet har solgt mere end 40 mio. flasker.

Hvis vi skal diskutere produktets potentiale i Danmark, så lad os snakke udfra andre produkter på markedet, indhold, potentiale for funktionelle drikkevarer etc. Det er meningsløst med indlæg som "jamen man kan jo bare spise frugterne i stedet". Vi ved at Wellness markedet er kommet for at blive, men jeg er da enig i, at hvis ingen røg, ingen var stresset, alle spiste 600 gram frugt om dagen, alle motionerede 30 min hver dag, alle spiste fisk 2 gange om ugen - ja, så ville mange wellness produkter være overflødige.

Så lad os kigge væk fra hypen. Hvad er den direkte årsag til, at et firma kan nå 9.000.000.000 kr. i omsætning på 4 år. At der stort set ikke findes een eneste nyhedsstation, som ikke har bragt historier om produktet og at selskabet i sidste måned fik 90.000 nye kunder? 

Jeg vil give Perbj ret i, at der er alt for mange, som ikke får succes i mlm, men det skyldes at folk ikke tager sig tid til at vurdere produktet, men blot kaster sig ud i alting.

Jeg håber, at andre som arbejder med Monavie, har samme indstilling til forretningen som jeg har. Nemlig at vi skal have et meningsfyldt produkt, ikke lokke folk i forretningen, overholde lovgivningen og gå foran som et godt eksempel, så vi kan være med til at give hele branchen et tiltrængt løft. Så lad os holde os fra at blive personlige i denne debat, men i stedet argumentere for vores produkt og måde at drive forretning på.

Een ting er helt sikkert. Indenfor det næste år, kommer I alle til at læse om Monavie i det kulørte blade. Jeg har tidligere opbygget en del mærkevarer i Danmark, og vi kommer for alvor til at sætte Monavies produkt på landkortet. Og det er i virkeligheden det, som det hele drejer sig om. Nemlig at have en masse mennesker, som er glade for produktet, også selvom de ikke arbejder med Monavie.

God lørdag til jer alle.

Hilsen

Anders Petersen

Side 7 ud af 17 (162 indlæg)