Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 17 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Malmö
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Inspired Living Application - independent associate Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Det finns ett annat företag inom wellness och hudpleje som redan har distr. i se och no. som körs igång lige nu i Sverige. Den som är nysgerrig kan skicka ett pm. Jag spammar inte med namn ;-)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Keld_J:

Jeg ved der er mange tidligere Monavie forhandlere som er stoppet fordi åbning aldrig blev til noget i første omgang.. Om det bliver til noget denne omgang er jo ikke til at vide ... Men det er ikke det første selskab der har prøvet i flere omgange, hvilket kan være svært. Det  at opbygge det hele en gang til kræver noget ekstra anden gang..



For lige at lave at lidt opfølgning på denne "gamle" tråd, så kan jeg oplyse at jeg var i USA flere gange for mødes med såvel CEO for Monavie, Dallin Larsen og amerikanske ledere med henblik på at skabe grobund for Monavie i Skandinavien.

Allerede på vores første møde med Dallin i 2009 melder han klart ud, at en eventuel entre - officiel - på de skandinaviske markeder lå langt nede på deres prioteringsliste - han antydede på daværende tidspunkt at det ville ligge mindst to år længere fremme - dvs. tidligst i 2011.

I begyndelsen af 2011 laver vi vores eget setup for signup og logistik via Tyskland (vores eget lager i Flensburg) - men det viser sig for omkostningstungt.

Det kombineret med uklarhed om kravene for en officiel åbning eller som det mindste en NFR model for Skandinavien, gør at vi trækker følehornene til os.

I Monavies optik er Danmark, S og NO ikke for nuværende interessant - slet ikke efter officiel launch i Rusland.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 17 ud af 17 (162 indlæg)