Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 16 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:
Kan du fylde lidt ind omkring mine variable x, y og z? På forhånd tak.

Hej Anders, Expert osv. Vil i svare på spørgsmålet?

 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MLM folk

Jeg gjorde mig umage for at lave et konkret spørgsmål og så får jeg ikke et eneste svar. Hvordan kan det være?

Det er naturligvis dette jeg taler om. 

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Udvikler.

Monavie udbetaler 50% af omsætningen. Indkøbsprisen varierer alt efter volume, hvilket igen påvirker fortjeneste ved videresalg. Hvad Monavie giver for at producere en flaske, kender jeg naturligvis ikke noget til.

Fragtpriserne er heller ikke kendte endnu, da vi ikke har lanceret i EU.

For yderligere informationer omkring bonus, vil jeg anbefale dig at læse bonusplanen på www.monavie.com

Hilsen

Expert

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Expert

Tak for det, men jeg er med på de 50% fortjeneste som er ved direkte salg. Men jeg mangler de andre variable. Kommer fragten oveni til enten distributøren/forhandleren eller slutkunden?

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

De 50% er ikke fortjeneste ved videresalg, men den bonus som Monavie betaler til netværket! Fortjeneste ved videresalg kommer udover! Både kunder og team partnere skal forvente at skulle betale en smule fragt. Dette kan dog undgås, hvis varen udlverens personligt.

Hos Monavie sendes nogle bulk ordre fragtfrit.

Hilsen

Expert.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer !

Spændende tråd - omende den er et par dage gammel.

Hvis nogen er intersserede i at deltage som MonaVie partner i Danmark eller et af de andre Nordiske lande, så tag fat i mig...

Jeg er Dansk Distributør for MonaVie - og vil være glad for at få støtter i processen.

Carrsten Johan Thessen
thessen@thessen.eu

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Mona Vie kommer til Danmark. Planerne er i gang og det første officiel møde bliver midt i april 2013.Alle som er interreseret er velkommen til at tilmelde sig tiloficiel fremvisning af Mona Vie rosen4dig@yahoo.com
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ursbjaa:
Mona Vie kommer til Danmark. Planerne er i gang og det første officiel møde bliver midt i april 2013.Alle som er interreseret er velkommen til at tilmelde sig tiloficiel fremvisning af Mona Vie rosen4dig@yahoo.com

Hvordan kan det være de har været så længe om det? (ikke at jeg er interesseret, det undrer mig bare)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der er mange tidligere Monavie forhandlere som er stoppet fordi åbning aldrig blev til noget i første omgang.. Om det bliver til noget denne omgang er jo ikke til at vide ... Men det er ikke det første selskab der har prøvet i flere omgange, hvilket kan være svært. Det  at opbygge det hele en gang til kræver noget ekstra anden gang..

Fra Vejen
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en bruger betaling for at være med? Kan du forklare mere om, hvad det handler om? 

Side 16 ud af 17 (162 indlæg)