Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 14 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Anders Petersen:

 

I rest my case! Vi kommer ikke videre!

 

Please do, Anders... Please ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.

Dette bliver så mit sidst indlæg i denne debat. Det er ikke fordi, at jeg ikke kan komme med tonsvis af dokumentation, men det er skruen uden ende. Jeg har været i wellness branchen i 8 år nu, og har haft denne debat kørende med lægemiddelindustrien lige fra starten. I sidste ende står og falder det på folks personlige holding til Kosttilskud, vitaminer, antioxidanter, naturlægemidler etc.

Jeg kan altså kigge din artikel igennem, komme med dokumentation for det modsatte. Du vil så komme med en ny artikel, som jeg så igen skal modbevise, og sådan kan vi blive ved. Med andre ord har vi ikke samme holding til emnet, og erfaringen siger mig, at ingen af os vil nå hinanden via Amino. Desuden vil der under vores debat være 40 andre, som kommer med 40 andre links og synspunkter, og sådan vil debatten fortsætte.

På trods af at dette indlæg handler om et network marketing firma, så har tonen være god, og det skal du/I have tak for!

Held og lykke med alle jeres projekter, og lad os se hvad fremtiden bringer.

Med venlig hilsen.

Anders Petersen 

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hey

har spørgesmål......

hvorstort bliver det

hvornår kommer det til danmark

hvornår vil det blive godkendt af de danske madevarerenævnet

hvad består dit arbejdt af p.t. når produktet ik er i hus

hvad vil en flaske koste, når den kommer  ind på den danske marked

hvordan har i tænkt jer at lancerer broduktet

hvem er målgruppen

kan produktet leve op til kundernes forvendtning

hvad er din mening og affaringer til produktet

vil godt forstå strukturen i virksomheden

 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Shorty.

For dybdegående information omkring Monavies lancering i Danmarik, må jeg henvise til mail ap@mona4you.com eller telefon 24630807

Tak for interessen.

Med venlig hilsen.

Anders

 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Petersen:
Dette bliver så mit sidst indlæg i denne debat.

Okay. Så vil jeg lige komme med lidt break down af MonaVies egne tal fra income disclosure statement fra din egen side. I det følgende tager jeg ukritisk de oplyste tal for gode varer. Dette ville jeg normalt ikke gøre, men here goes:

  • 99% tjente for lidt til at MonaVie kunne være en fuldtidsbeskæftigelse. Det er disse 59.514 personer ud af i alt 60.190 vi ser på.
  • Gruppen omsatte til sammen for knap $182 mil. Efter egne oplysninger brugte de godt 24 mil. timer*) på dette arbejde.
  • Gennemsnitslønnen var således $7½ hvilket ved en dollarkurs på 600 altså bliver cirka kr. 45 i timen. **)
  • Da disse 45 kroner er skattepligtige og MonaVie er fritidsarbejde, bliver netto timelønnen i Danmark reelt i omegnen af kr. 25,-
  • Ovenstående gælder som sagt for 99% af alle MonaVie forhandlere. Hvis beregningen laves for 4 ud af 5, dvs. 80% af forhandlerne er den gennemsnitlige timeløn på knap $4,75, cirka kr. 28,5 i timen før skat.
  • Omvendt har 3,8 promille en millionindtægt i kroner mens kun 0,4 promille har en millionindtægt i dollars

 

*) Jeg har brugt 50 uger som beregningsgrundlag. Jeg antager alle beløb er uden moms hvilket er en fordel for MonaVie.

**) Resultatet er 7,49 i timen, kursen er pt. under 600.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt hvordan man altid rammer det, som man fokuserer på! 

Det er en noget imponerede Income Disclosure Statement! Specielt når man tænker på nedenstående: 

  1. Vi ved at de fleste, som vælger at arbejde med Network Marketing, ikke laver noget, eller endnu værre! Laver det forkerte!!!
  2. Monavie er kun 4 år gammel
  3. Antallet af distributører vil altid være størst på laveste Rank! Derfor kan tid og indtægt ikke retfærdigvis holdes op imod hinanden, da timer og indtjening ikke vokser proportionelt.
  4. Income Statement er næsten 1 år gammel, og den nye vil vise helt andre tal
  5. Det tager tid at få succes
  6. Vi ved, at mange blot vælger at være en del af Monavie, for at købe til indkøbspris. De anbefaler til et par venner, og så gør de ikke mere i forretningen 

Har hørt at Monavie har mere end 1.200 personer, der har nået Ruby (50.000+ kr. om måneden)! Det er helt vildt, at så mange mennesker har opnået så stor indtægt så hurtigt! 

Og så til den vigtigste!!!  

Det hedder altså direkte salg! Altså bliver der tjent rigtig mange penge på salg af varer! Alt indtægt fra salg af varer, er ikke medregnet i Income Disclosure! Man kan faktisk tjene mere end kr. 100 per flaske, så her er virkelig mange penge at hente! 

Så alle team medlemmer på lave niveauer tjener sandsynligvis mere på at sælge varer, end de gør på bonus fra deres gruppe, og det er IKKE regnet med! 

Imponerende!

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Expert:
Og så til den vigtigste!!!  

Det hedder altså direkte salg! Altså bliver der tjent rigtig mange penge på salg af varer! Alt indtægt fra salg af varer, er ikke medregnet i Income Disclosure! Man kan faktisk tjene mere end kr. 100 per flaske, så her er virkelig mange penge at hente!

Hvad med moms? Hvis avancen i detailleddet 100% forstår jeg faktisk ikke hvorfor MonaVie ikke står i supermarkeder. Det ville jo være oplagt, da der kan flyttes en hel del flere varer. Som jeg tidligere har skrevet, er jeg aldrig selv blevet tilbudt MonaVie og jeg kender ingen i min omgangskreds der er blevet tilbudt det. På den baggrund tillader jeg mig at påstå MLM og direkte salg kun er udbredt i en begrænset del af befolkningen.

Jeg går ud fra at distributører ikke selv er lagerførende? (selvom det lyder som en selvmodsigelse) Hvordan distribueres MonaVie flaskerne? Det er vel rimelig dyrt at placere en flaske hos slutbrugeren og Anders skriver han drikker 2 om måneden, da det må da gøre et indhug i avancen? 

Expert:
Så alle team medlemmer på lave niveauer tjener sandsynligvis mere på at sælge varer, end de gør på bonus fra deres gruppe, og det er IKKE regnet med! 

Imponerende!

Nu starter du jo selv med at gætte på hvordan tingene hænger sammen, så jeg synes det er lidt for nemt at være begejstret for konklusionen på dine egne antagelser.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, og sådan kan vi blive ved!

Moms: Sælger man for mere end kr. 50.000, skal man momsregistreres!

Hvorfor står Monavie ikke i supermarkederne? Du skriver så, at det vil være oplagt, for så kunne man flytte flere varer! Monavie er på 4 år gået fra en månedlig omsætning på kr. 0 til kr. 600.000.000. Altså kommer de i år til at omsætte for mere end 1 mia. dollars. Kan du komme med lignende eksempler for wellness firmaer, som sælger gennem detail, så vi kan få bekræfet din påstand om, at man kan flytte flere produkter gennem detail? Igen en underlig sammenligning, for så var der ikke nogen forretningsmulighed for du og jeg, da alle pengene vil tilfalde leverandør samt detailledet!

Du skriver, at mlm kun er udbredt i en begrænset del af befolkningen? Hmm, nogle selskaber omsætter for mere end 100 mio. i Danmark, så der må altså være nogen, som køber deres varer! De 11 medlemmer af direkte salgs forening omsætter for mere end 400 mio. om året i Danmark! Monavie har fået ca. 90.000 nye kunder/partnere om måneden i hele 2008, så måske er det ikke så begrænset!

Så skriver du, at du eller dine venner ikke er blevet tilbudt Monavie! Overskriften på denne debat hedder "Monavie kommer snart til Danmark". Det giver meget mening, at Monavie først begynder markedsføring, når de rent faktisk har lanceret, så det er vel ikke så mærkeligt, at I ikke har stødt på produktet endnu!

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Typisk MLM.. Ud fra dit indlæg kan man ikke engang læse hvad det er for et produkt, der sælges.

Men det er jo ofte også det der er pointen med MLM: det er lige meget hvad det er for et produkt - det hele handler bare om at opbygge netværk og tjene penge på "sign up". Produkterne er ubrugelige og står bare og samler støv hos de uheldige mennesker, der bliver inddraget i den slags.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Typisk at folk kommer med kritik, uden at have læst hele debatten!

Denne debat handler 80% om produktet, hvilket får din kritik til at falde til jorden!

 

Side 14 ud af 17 (162 indlæg)