Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 11 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vision:

Jamen I gør det jo igen...........

I stikker hovedet i jorden og bliver usynlige. Drop det med tynde anklager og så forhold dig til det i stedet. Hvis du mener at det kører i ring, så forhold dig til kritikke i stedet, så er det hurtigere overstået.

Har du checket på nettet.? Hvad synes du selv om det?

Lad være med at gemme dig bag de hurtige bemærkninger. Forhold dig til kritikken i stedet. Alternativt, så vær dog mand nok til at indrømme at det er suspekt, men at du er ligeglad fordi du får en mulighed for at tjene penge på det ;o)

Uden at lyve, kan man roligt sige, at Monavie er stiftet af en svindler og dokumenteret af en svindler.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Hej Anders

Når jeg kan finde de ting, så kan du også ;o)

Nu må den gælde begge veje ift doku - det er vist det eneste rimelige ikke?

ad. 1 - Ja altså, de destruerede hans produkter og lukkede hans firma, så det er ikke svært at regne ud, at han har en del af skylde ;o) - Du skriver at det er amatøragtigt....NEJ, Det var svindel og humbug. FDA ødelægger ikke folks produkter og virksomheder for sjov.

ad. 2 - Ja, det er plat....men det er også svindel og hunbug

ad. 3 - At få publiceret en pressemeddelelse er ingen garanti for noget som helst. Slet ikke hvis grundlaget var 12 mennesker. Det kvalificerer ikke til at blive kaldt noget der ligner en undersøgelse eller science.

ad. 4 - Ja, det er også meget let at finde (prøv fx med ordene dr. Scauss raid drugs) - Og igen.....der tegner sig et billede af en hustler

ad. 5 - Det er klart, hvis du ser det isoleret. Men er du virkelig så blåøjet, så du ikke selv kan sætte tingene sammen, som jeg har beskrevet? - Jeg nægter at tro, at det ikke var Dallin-drengen igen. Blot i en klogere version, så FDA ikke kunne røre ham ;o) Man laver jo ikke det samme scam een gang til, på præcis samme måde. Han har blot sikret sig, at blåøjede mennesker hopper på den med, at det bare er en forhandler, som har dummet sig ;o) Som jeg skrev, så kan man på mindst een monavie side, stadig læse at det afhjælper kræft. Tror du selv på, at det er et tilfælde......Dallin's cv taget i betragtning?

ad. 6 - Du har selv påstårt at dev var godtkendt/accepteret - Hvis du mente at det var accepteret af Søren og Mette, så beklager jeg, men da du skrev det, forventede jeg naturligvis at det var godkendt officielt, ellers er det jo ikke et argument.

ad. 7 - Ja, du har forklaret processen....og intet i den forklaring godtgør den høje pris. Er du klar over hvor dyrt det er at fremstille alle mulie andre ting? Det er prissat ift hvad man kan få folk til at betale og fred være med det. Men lad være med at påstå at det er pga produktionsomkostningerne ;o)

Vil du ikke være rar at undlade at bruge de 2 millioner som et argument ift. troværdighed, kvalitet osv. - Det siger noget om, hvor dygtig organisationer er til at hverve and that's it. - Hitler kunne overbevise mange mennesker, men det er vel næppe bevis for noget godt. Og nej...jeg sammenligner ikke Mnavie med Hitler, men den del af din argumentation giver ingen mening.

Kort sagt........Monavie er stiftet af en svindler. Det er dokumenteret af en svindler, men derfor skal det nu nok få succes alligevel her i DK ;o)

 

Jack

 

 

Det er nok spild af tid at blive ved med at diskuterer med dig Jack, fordi du fastholde de samme negative ting og vil ikke prøve at forstå det der bliver skrevet.

Du slår alt over en kam...ingen kan forandre sig, ingen kan ændre sin personlighed og blive ærlig og lære af sine fejl.

Det er åbenbart den opfattelse du har i livet og det er sørgeligt. Jeg ville nødig været ansat i et firma hvis du var chef...den mindste fejl og så ryger man ud fordi man ikke er i stand, efter din mening, til at forandre sig og lære af sine fejl.

Lige meget hvad vi siger og gør, så er dette koncpet noget lort, fordi ejeren er en svindler...igen en tvivlsom holdning fra dig....

Hvis produktet bliver godkendt og hvis folk synes om det og køber det med jævne mellemrum. Og hvis forretningsmetoden bliver accepteret af myndigherne, hvad så ?

Vil du så stadig krittiserer og finde gamle hjemmesider og sager.....?

Jeg er begyndt at stille kraftigt spørgsmåltegn ved din opfattelse af virkligheden og fortæl mig endelig omkring hvor dum jeg og naiv jeg er....

Lad os nu se hvad myndighederne siger, når produktet er testet. Så ved vi hvor vi står...ok?

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jack.

Vi kommer nok ikke videre. Der er intet jeg kan give dig, som vil ændre på din opfattelse af Monavie. Lige meget hvor meget jeg dokumenterer,  at vi gør alt for at overholde lovgivningen, at vi bruge højteknologiske dyre ingredienser, at vi har et omfattende velgørenhedsprojekt så er Monavie svindel i dine øjne.

Dit syn på Dallin Larsen ændre dog ikke ved, at Monavie driver en lovlig forretninge, som har haft kæmpe succes i USA. Du skriver så, at de bare har været gode til at hverve, men det er værd at bemærke, at Monavie fik 90.000 nye kunder i sidste måned. Folk som selv henvender sig for at købe produktet, da de har hørt om det i nyhederne. Det er jo i virkeligheden det, som hele forretningen går ud på!

Du bruger ord som Hitler, Svindler, Sceme etc. Lad være med at påstå, at det er pga. produktionsprisen skriver du! Så kan jeg desværre ikke stille dig tilfreds, for det er sandheden! Har solgt sådanne produkter i 8 år, så jeg må vide det!

Hvis man søger på nogle af verdens største firmaer, så kan jeg love dig for, at man kan finde nogle grimme sager frem. Der findes utallige selskaber, hvor medstifter, ejer, direktør, bestyrelse har været involveret i noget snavs. Jeg dømmer ikke cypercity udfra, om deres stifter er blevet dømt for svindel. Firmaet er super, leverer super produkter, overholder lovgivningen etc. Nøjagtig som Monavie gør det!

Jeg tror, jeg stopper her, for vi når ingen steder. Jeg vil tilbage til familien og min Monavie forretning!

Tak for en god debat Jack, men vi kommer ikke videre!

God vind fremover!

Hilsen

Anders

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Vision:

Jamen I gør det jo igen...........

I stikker hovedet i jorden og bliver usynlige. Drop det med tynde anklager og så forhold dig til det i stedet. Hvis du mener at det kører i ring, så forhold dig til kritikke i stedet, så er det hurtigere overstået.

Har du checket på nettet.? Hvad synes du selv om det?

Lad være med at gemme dig bag de hurtige bemærkninger. Forhold dig til kritikken i stedet. Alternativt, så vær dog mand nok til at indrømme at det er suspekt, men at du er ligeglad fordi du får en mulighed for at tjene penge på det ;o)

Uden at lyve, kan man roligt sige, at Monavie er stiftet af en svindler og dokumenteret af en svindler.

Jack

Det siger du jo og så forventer du at alle holder med dig og dine meninger.

Når der kommer en anklage der kan lukke MonaVie ofr ulovlige produkter, så giver jeg dig ret.

Men uskyldig indtil det modsatte er bevist....husk nu det.

Hvis der er nogen der stikker hoved i jorden og lukker både øjne og øren må det nok være dig. fordi du accepterer ikke vores svar.

Vi har forholdt os til alle dine kritiske punkter, men da vi ikke kan give dig ret eller ikke synes det har relevans til MonaVie, så bliver du fornærmet og kommer med de replikker som " I stikker hovedet i jorden og bliver usynlige..." og lign citater.

Mine bemærkninger er ikke hutige, men jeg prøver da i det mindste at forklarer migselv og ikke løbe i ring...

Hvis du du angav havde med MonaVie nuværende forretning at gøre, så jo så ville det være suspekt, men det er gamle sager og manglende beviser du stiller op med.

Og hvad hans tidligere firma angår, så synes jeg det er plat at anklage på noget, som MonaVie intet har med at gører.

"Uden at lyve, kan man roligt sige, at Monavie er stiftet af en svindler og dokumenteret af en svindler. " citat Jack

skulle nok havde været formulleret således:

" Næsten uden at lyve in min verden, kan man måske roligt sige, at MonaVie er stiftet af en tidligere svindler og dokumenteret af en formodet svindler."

Den havde nok været bedre.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Petersen:

Hej Jack.

Vi kommer nok ikke videre. Der er intet jeg kan give dig, som vil ændre på din opfattelse af Monavie. Lige meget hvor meget jeg dokumenterer,  at vi gør alt for at overholde lovgivningen, at vi bruge højteknologiske dyre ingredienser, at vi har et omfattende velgørenhedsprojekt så er Monavie svindel i dine øjne.

Dit syn på Dallin Larsen ændre dog ikke ved, at Monavie driver en lovlig forretninge, som har haft kæmpe succes i USA. Du skriver så, at de bare har været gode til at hverve, men det er værd at bemærke, at Monavie fik 90.000 nye kunder i sidste måned. Folk som selv henvender sig for at købe produktet, da de har hørt om det i nyhederne. Det er jo i virkeligheden det, som hele forretningen går ud på!

Du bruger ord som Hitler, Svindler, Sceme etc. Lad være med at påstå, at det er pga. produktionsprisen skriver du! Så kan jeg desværre ikke stille dig tilfreds, for det er sandheden! Har solgt sådanne produkter i 8 år, så jeg må vide det!

Hvis man søger på nogle af verdens største firmaer, så kan jeg love dig for, at man kan finde nogle grimme sager frem. Der findes utallige selskaber, hvor medstifter, ejer, direktør, bestyrelse har været involveret i noget snavs. Jeg dømmer ikke cypercity udfra, om deres stifter er blevet dømt for svindel. Firmaet er super, leverer super produkter, overholder lovgivningen etc. Nøjagtig som Monavie gør det!

Jeg tror, jeg stopper her, for vi når ingen steder. Jeg vil tilbage til familien og min Monavie forretning!

Tak for en god debat Jack, men vi kommer ikke videre!

God vind fremover!

Hilsen

Anders

 Godt sagt Anders, jeg tror også jeg tilslutter mig den holdning.

Tak Jack og vi ses på den anden side hvor græsset er mere grønt.

Hyg dig og god jagt fremover her på Amino.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hehe...

Godt nok gutter ;o)

I lukker øjnene for de negative ting, og det er bestemt Jeres ret.

At Dallin Larsen og Dr. Schauss er svindlere er ikke till diskussion. Det er faktum. I tager dem til nåde og det er også Jeres ret.

Held og lykke med Jeres projekter ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ahh, kan ikke lade være, men det er også den sidste! Jeg lukker ikke øjnene, men har vurderet Monavies potentiale i Danmark! Det var udgangspunktet, og her står vi stærkt produktmæssig.

Jeg skal holde jer opdateret med udviklingen!

Så kan vi se, hvem som ender med at få ret!

Held og lykke til dig også!

Hilsen

Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

;o)

Jamen så får du lige den sidste herfra også...

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så tror jeg da også at I kan få succes med produkterne i DK. Jeg ville bare ikke selv være en del af noget, der er startet af svindlere.

Så der får vi begge ret ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Hehe...

Godt nok gutter ;o)

I lukker øjnene for de negative ting, og det er bestemt Jeres ret.

At Dallin Larsen og Dr. Schauss er svindlere er ikke till diskussion. Det er faktum. I tager dem til nåde og det er også Jeres ret.

Held og lykke med Jeres projekter ;o)

Jack

Jamen hvis du siger det så.....? ! hmm......nej vi får jo nok at se hvem der får ret...ik?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vision:

Får ret i hvad?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 11 ud af 17 (162 indlæg)