Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 1 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Er netop blevet introduceret til et rigtigt godt og solidt koncept, inden for MLM.

Det hedder Monavie og har en yderst åben og professionel ansigt ud til verden.

Fænomenet er fra USA og er på vej til Europa, med opstart inden for 4-5 mdr i Danmark.

Jeg skal prøve at være så åben og ærlig omkring dette koncept, som jeg nu kan, så man ikke tror at man tilbageholder nødvendig information.

Jeg har studeret Monavie på nettet, set diverse videoklip, som forklarer en masse omkring produktet, hvor de kommer fra, forhold for arbejderne, ledelses struktur, kompensations planer osv osv.

Det jeg søger er nogle stærke ledere, der vil være med til at opbygge organisationen i Danmark.

Vi er allerede et par hunderede, der er klar og venter kun på grønt lys fra Ledelsen i USA.

Så nu har du muligheden for at være med fra starten i et stærkt Team, som skal gøre Monavie til et meget eftertraktet produkt i Danmark.

Hvad siger du ......? Mere information omkring produktet...?

Se denne lille præsentation på små 12 minutter, så ved du allerede meget mere om produktet end du gør nu.

TRYK PÅ LINKET FOR AT SE KLIPPET: http://www.tjenpenge.nu/IntroDansk.html (nu også uden affiliat link...!)

Hvad synes du om klippet ?

Nu spørger du nok dig selv....Hvad det der er så fedt?

Tja sammensætningen af Deres videoer: Musikken, stemmeføringen og helle oplevelsen rammer og man føler sig hjemme med det sammeLyder det

helt af H...til eller mener du også, der kunne være et godt potetiale i det her....?

Jeg har en del andre klip, jeg gerne vil dele med dig, så kom ind i varmen og oplev en verden i MOnavie, som du aldrig har oplevet noget andet før.

Men tag ikk fejl, produktet sælges ikke i Danmark endnu, så man kan ikke købe det før vi går igang  for alvor. Vi bygger kun organisationen lige pt.

Og hvad så, tænker du så, koster det en bondegård at være med ?

Ja det er hamrende dyrt, helt ekstremt dyrt.....men tænk ikke på det......de penge sparer du 100%, da der er fri signup lige i øjeblikket. (Så de 250,-) kan du snolde op istedet for næste Lørdag.

Hvis du efter denne her smøre har spørgsmål, så er debatten åben for alle interesserede....God Kamp.

OBS: Lige en ting.....lad nu være med at skyde på denne debat, hvis du ikke vil være med. Det er umoden og barnligt at svine Koncepter til, som man ikke har undersøgt først.

Jeg kan nævne at i USA har OPRAH endda haft produktet med i showet, Fox News, CBS, NBC og jeg kan nævne flere.....De har rost produktet til skyerne. Det kan godt værer et godt varemærke at have i baghånden....

Håber vi får en ren og seriøs debat....

Og til jer der vil vide mere om jeres muligeder, tja send mig en mail på hkj@isheojby.dk, så skal jeg nok kontakte jer.

Skriv gerne fulde navn og evt mail eller tlfnr.

By The Way: Vi bruger Skype programmet til at holde meetings, så få anskaffet dig det, hvis du ikke har det.

Nok herfra, glæder mig til at møde dig.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi afholder faktisk en meeting på Skype imorgen.....vi har stadig ledige pladser.

Det eneste krev vi har er at du er af leder type materiale og vil seriøst igang med denne forretning.

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder spændende..

MVH ulrik

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager Ulrik.

Har været med og det var ikke noget for mig, konceptet er ikke holdbart mere og konkurencen i Danmark for hård.

Men Monavie er nytænkning og de følger med udviklingen.

ACN har været for længe i Danmark, til at man kan tjene store penge på det.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vi har ledige pladser på Skype i aften kl 20:00, hvis du er interesseret i at være med på en lytter. Anskaf dig eventuelt headset og mikrofon.

Hvis du vil være med skal du finde Henrik Kraak Jessen i telefonbog søgeren i Skype og skrive til mig. Seneste tilmeldings deadline er 19:45 idag

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej vision

hvad bliver den næste, syntes du får hoppet en del rundt, de 2 år jeg har følgt dig

held og lykke

 

karsten

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

agel4you:

hej vision

hvad bliver den næste, syntes du får hoppet en del rundt, de 2 år jeg har følgt dig

held og lykke

 

karsten

Ja har snusset til en del koncepter og haft mine mininger omkring dem...Det er vel ikke forkert.

Jeg har fundet ud af en masse omkring MonaVie, som bekræfter at det er et super produkt, som har taget USA med storm. Medierne har endda rost produktet efter at have testet det.

Så jeg har valgt at gå med i det her, fordi det føles rigtigt og ideen er super go.

Vi kan jo ikke alle være enige i alt ting.

Så de der barnlige kommentarer "hvad bliver det næste " vil vi gerne være fri for herinde....Hvis du kan kan kritiserer min færden, så skulle du nok blive lidt mere moden. Det er sku lidt plat at skrive sådan noget.

Jeg kommer heller ikke ind på din Agel debat og gener dig vel ?

Så hør om ideen eller lev videre uden erfaringen. det gælder om at gribe cahncen, når den rigtige byder sig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ok.....hvis du har researchet ordentligt, så ved du også at der har været retssager ift til firmaet. Vistnok fordi man lovede lige lovlig meget (Så vidt jeg husker, var det noget med, at man påstod at det kunne ødelægge kræftceller osv.). Der har også været en del diskussion vedr. det samme i medierne.

Det indeholder antioxidanter og det er da fint nok, men umiddelbart ser det ud som ekstremt dyre antioxidanter....and that's it.

De anbefaler at man skal have 4 oz om dagen og det er vel lidt over 100 gram eller noget i den stil. Flaskerne er ekstremt dyre, så det ser umiddelbart ud som om, at det bare handler om at malke folk, så det kan få noget, som man også kan få i så mange andre fødevarer (meget billigere).....

Er det helt ved siden af?

PS. Jeg er vist ikke den eneste der har den opfattelse....

http://www.sequence-inc.com/fraudfiles/2008/06/30/monavie-scam-or-not/

http://www.scam.com/showthread.php?t=58878

 

 

 

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 17 (162 indlæg)