Køb et Amino Sponsorlink
Dato: 6/27/2006 11:05:43 AMForfatter: Jakob SøndergårdDato: 6/27/2006 8:45:32 AMForfatter: Nicolai LønneRo på Tilsyneladendestartede tropefisk.dk selve forretningen før tropefisken.dkog hvis han i sin tid registrerede firmanavnet tropefisk som Regvaremærke, så vil jeg mene at han har retten til at drive forretningunder det navn og at andre ikke må lukrerer på det. Vildu også mene at hvis TDC registrerede ordet ''internetudbyder'' så har deretten til det ord og at andre ikke må lukrere på det? ;)
Dato: 6/27/2006 8:45:32 AMForfatter: Nicolai LønneRo på Tilsyneladendestartede tropefisk.dk selve forretningen før tropefisken.dkog hvis han i sin tid registrerede firmanavnet tropefisk som Regvaremærke, så vil jeg mene at han har retten til at drive forretningunder det navn og at andre ikke må lukrerer på det.
Bedste hilsner,Nicolai LønneFlyttefirma | Flytning København
Ny hjemmeside? Kig forbi, så ta'r vi den derfra.
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Dato: 6/27/2006 10:46:28 PM Forfatter: Kim Gam-JensenFald lige lidt ned! Jeg stiller et spørgsmål og forventer ikke at blive angrebet, men håber blot at få nogle brugbare svar. Det er du så åbenbart ikke den rette til at give, og fred være med det men din slet skjulte trussel er langt under bæltestedet og slet ikke denne debat værdig. Er det under bæltestedet? Det er da langt ude at du mener du har mere ret til hans 3 år ældre domæne end ham. Den slags tanker bør naturligvis kvæles i fødslen. Nu skriver du at mit svar ikke er brugbart. Men det må jo være fordi det ikke var et svar som passede til din mening. Måske var mit svar lidt hårdt formuleret, men jeg var i forvejen irriteret over http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=5509 som er i samme kategori som din sag. Dit spørgsmål var: Kan jeg på nogen måde gøre mig forhåbninger om at vinde rettet til brugen af domænenavnet, som der stadig ikke er nogen som helst funktionelt på? Mit svar er: Selvfølgelig kan du ikke det. Alene af den grund at domænet tropefisken.dk er registreret (2000-12-01) før du stiftede dit firma (som du stiftede 01.06.2003 korrekt?) og registrerede dit domæne (2003-10-06) samt at det er en generisk navnebetegnelse. Svaret er givet ud fra den formodning at du med udtalelsen "vinde retten til" mener at du via en domæneklagesag kan gøre krav på og vinde retten til domænet. Al held og lykke med forhandlingen med manden omkring en pris for hans retsmæssige domæne. Det er det eneste du kan (og bør) gøre i denne sag. En domæneklagesag vil være spild af dine 500,- kroner samt klagenævnets tid.