Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importør søges (tekstil)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej godtfolk

Jeg er iværksætter, som søger en importør af tekstil fra Kina (eller evt. andet sted hvor produktet findes).

Jeg er på jagt efter en polyester-tekstil baseret på genbrugsplast.

Jeg har via alibaba.com (tilsyneladende) fundet frem til en producent i Kina - men jeg tør ikke selv binde an med importen.

Kender du en pålidelig importør?

 

Fra Randers
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du give mig detaljer om polyester-tekstil, muligvis kan Tumei Shanghai hjælpe dig. Kontakt mig på bms4343@elromail.dk eller ring 86435242 / 23804757

Mvh

Wei-shi Shen

Tumei DK

 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

We are a Chinese company registered here in Denmark, our setup around Beijing and Hong Kong. We are here services our Danish customers by providing our professional and valueable services. We ourselve import/export Danish/Chinese products in between two countries. We have  exported textile products to K-mart back since 90's, still now a day, some of our Danish customers are wholesaler or retailer of textile products here in Denmark.

With more than 14 years experience of buying products from mainland China, we have confidence to work for you. We offer free consulting time to our new customer. Please feel free contact us on info@chinachain.dk and visit us on www.chinachain.dk.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har forbindelse til en fabrik i Sialkot i Pakistan, han laver også tøj i alle afskyginger..Send mig en mail på hkj@ishoejby.dk

 

Fra Greve
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har vores salgskontor her i Greve - Danmark og har produktion hus i Pakistan, så hvad gør du ønsker at producere, så fortæl os. Dets mere bedre, hvis du kontakter mig via e-mail: ask@goodmangroup.dk, så vi kan finde en måde at fremstille dit eget design eller varemærke. Mængde er ikke et problem. Små eller store, vi acceptere alle ordrer.
For yderligere diskussion, hvis du skriv til mig eller ringe til mig.
Venlig hilsen
Goodman Group
Greve
ask@goodmangroup.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)