Hi.. Jeg bruger en masse tid på at holde styr på mit regnskab, filer og kundekontakt... Jeg kunne godt tænke mig at have alt det på et sted -et kinderæg... Det vil sige: 1) Føre mit regnskab med fakturaer, udsendelse af fakturaer, indgående udgående moms, årsregnskab.. 2) Have et sted hvor jeg kan uploade en masse forskellige filer, .pdf, .psd, .doc, etc.. Har tre forskellige computere, så det skal ligge online.. 3) Holde styr på mine kunder, timeforbruget på kunderne, opfølgning til kunderne, etc... Findes der overhovedet et program der kan alle disse ting... Jeg kender godt programmer der kan løse hver opgave rigtig godt, men ikke et der kan håndtere alle tre ting på en gang... Lad mig høre om I kender et rigtig godt program.. .
|
Hej Brian
Punkt 1 + 3 er vel mere eller mindre standard i et økonomisystem idag, men punkt 2? Skal disse filer knyttes til de enkelte kunder i økonomisystemet?
/Bo