Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et program der holder styr på regnskab, filer og kundekontakt

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi.. 

Jeg bruger en masse tid på at holde styr på mit regnskab, filer og kundekontakt... 

Jeg kunne godt tænke mig at have alt det på et sted -et kinderæg... Det vil sige: 

1) Føre mit regnskab med fakturaer, udsendelse af fakturaer, indgående udgående moms, årsregnskab..

2) Have et sted hvor jeg kan uploade en masse forskellige filer, .pdf, .psd, .doc, etc.. Har tre forskellige computere, så det skal ligge online..

3) Holde styr på mine kunder, timeforbruget på kunderne, opfølgning til kunderne, etc...

Findes der overhovedet et program der kan alle disse ting... Jeg kender godt programmer der kan løse hver opgave rigtig godt, men ikke et der kan håndtere alle tre ting på en gang... 

Lad mig høre om I kender et rigtig godt program.. .

 

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

 

Punkt 1 + 3 er vel mere eller mindre standard i et økonomisystem idag, men punkt 2? Skal disse filer knyttes til de enkelte kunder i økonomisystemet?

 

/Bo

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ønsketænkning, men det kunne være fedt at filerne kunne tilknyttes en kundes "konto" i programmet... 

men det skal ligeså meget fungere som en online harddisk for mig og en masse af de dokumenter jeg ofte bruger... 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hælder egentlig mest til Basecamp, men er lidt i tvivl om de har regnskabsfunktionen med der ?

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står for at skulle udvikle en masse "fede" features til C5, så kan jeg jo give dig et skriv når jeg har fået lavet det. Kunne også være kanon at have de elektroniske faktura knyttet fast på bilaget. Så man var fri for at gå over i mapperne at se bilaget

 

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. C5... lyder som at skyde en smule over målet.. og er det ikke kun ment som værende et regnskabsprogram ?

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Prøv evt. at tage et kig på Open ERP http://www.openerp.com/discover/features.html - det ser ud til at kunne hvad du efterlyser, plus en hel del mere.
Der findes et hav af moduler  http://doc.openerp.com/modindex.html  til det system (inkl. et Danish accounting modul) så vil mene du kan udbygge og få opsat systemet præcis som du ønsker det.

Vi tilbyder også at opsætte systemet på en dedikeret server, og varetage vedligeholdelse af hhv. system og server såfremt du skulle være interesseret i det.

Med venlig hilsen,
Johnny

.

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser smart ud OpenErp, men løber det ikke hurtigt op i pris?

/Bo

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

prøvede lige et par af deres demoer... og hold da op det er kompliceret.... jeg er rimelig rundforvirret...

det skal nok være lidt mere simpelt end det... eller i hvert fald mere brugervenligt....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

tror det var lige det jeg stod og manglede. Takker.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)