Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at designe sko/tasker/accessories

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne høre andre designere, hvilke erfaringer de har med forskellige design programmer.

Hvad bruger I for programmer, hvilke fordele ulemper har lige netop dette software. Jeg kender selv til den store Adobe pakke, og har set lidt på Canvas, men ikke rigtig arbejdet i det.
Findes der andre der egner sig bedre? Hidtil har jeg lavet mit arbejde dels i hånden, og dels i Illustrator (og photoshop), men tænker at der måske er andet på markedet der er værd at kigge nærmere på?

Mvh Me Maude

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Me Maude.

Da jeg ikke selv designer sko/tasker/accessories ved jeg ikke helt hvordan du vil have det. For som det lyder forsøger du at designe produktet i 3D, korrekt ?

Til det kan jeg anbefale 3D Studio Max eller MAYA

De er godt nok lidt dyre de 3d programmer, men tilgængeld kan du så også lave ALT med dem.

Hvis du mangler en 3D leverendør har jeg nogle gode kontakter.
Du er velkommen til at sende en PM, hvis du er interesseret.

 

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farum
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg var designer på ECCO i 1998 og har siddet og lavet sko, tasker, bælter og accessories.
Jeg kan kun anbefale håndtegninger! Derudover bruger jeg illustrator, men jeg mener det var Freehand man bruger på ECCO

Det vil sige, at håndtegninger og illustrator som du har gang i - er 'det rigtige'.

Når man designer sko, tasker, tøj o.s.v. handler det jo om at skitsere hvad man vil lave. Derefter skal du alligevel have fat i materialeprøver, modeller og prototyper - og det slår alt hvad du kan lave på computer. Det er jo vigtigt at mærke materialet, og se det i forhold til hinanden, og det er der ingen computerprogrammer der kan leve op til, lige meget hvor avancerede de er.

Venlig hilsen

Ivan | Sketches - http://www.sketches.dk

Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan

Er det almindeligt, at man selv fremskaffer materialeprøver før man kontakter producenten? - eller er det producenten der almindeligvis har et udvalg?

Venligst

Jonas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)