Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af staldinventar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at finde en polsk producent af staldinventar til kvæg med eksport til Danmark. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en kontakt?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her på siden har vi et utal af gange beskrevet hvordan man finder en leverandør !  Så endnu en gang må jeg opfordre til at folk i første omgang bruge søge funktionen.

Da jeg kan se du er ny her på stedet får du alligevel lidt tips.  Der er flerer oplagte muligheder, i første omgang ville jeg nok starte i Kompass (vælg polen som land). En anden rigtig god iden er at du kontakter den polske ambassades handelsafdeling her i DK.  Deres funktion er netop at skaffe kunder til Polske firmaer, så de vil normalt være meget behjælpelige med at finde de firmaer du søger.

www.kompass.com

Den polske handels afd. finder du her  www.polcom.dk/index.phpr

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her på siden har vi et utal af gange beskrevet hvordan man finder en leverandør !  Så endnu en gang må jeg opfordre til at folk i første omgang bruge søge funktionen.

Da jeg kan se du er ny her på stedet får du alligevel lidt tips.  Der er flerer oplagte muligheder, i første omgang ville jeg nok starte i Kompass (vælg polen som land). En anden rigtig god iden er at du kontakter den polske ambassades handelsafdeling her i DK.  Deres funktion er netop at skaffe kunder til Polske firmaer, så de vil normalt være meget behjælpelige med at finde de firmaer du søger.

www.kompass.com

Den polske handels afd. finder du her  www.polcom.dk/index.phpr

 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)