Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorhotel, nyt concept - er der potentiale?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en ide om et alternativt "kontorhotel". På de kontorhoteller jeg har kigget på lejer man sig ind på et kontor, og her har man så sin faste base.

Da jeg selv startede min virksomhed foregik det hjemme ved mit eget skrivebord i min egen stue, og når jeg havde kundemøder foregik det ved mit spisebord.

Jeg havde ikke omsætningen til at leje mig ind i faste lokaler, og var egentlig også fint tilfreds med at "arbejde hjemmefra", så var jeg jo tæt på mit eget køkken, tæt på kæresten, og ikke mindst - tæt på mit eget toilet.

Alligevel syntes jeg det var lidt for "privat" når jeg havde kundemøde i min egen bolig. Derfor fik jeg ideen:

Hvorfor findes der ikke kontorhoteller hvor man kan booke et kontor for for eksempel en time, en dag eller for den sags skyld en uge ad gangen?

Et kontorhotel hvor man er "medlem" og booker et kontor på sit medlemsnummer og holder sine kundemøder eller lignende der.

Hotellet kunne så tilbyde kontorer til alle slags virksomheder, for eksempel et super stilet og moderne kontor til den unge grafiker, eller et traditionelt "lædermøbelkontor" med træpaneler til den ældre revisor.

(Jeg kan ikke lide folk der generaliserer!)

Og ja, ideen er meget tidlig, og der er self mange andre ting der kunne overvejes, men var der et marked for sådan et hotel?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du en fleksibel kontorløsning eller et kontorhotel? Så er UMA Workspace noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god ide..

 

Men mener altså at jeg har set noget ligende før, hvor man betaler et lille beløb om måneden og så har mulighed for at låne nogle lokaler et par gange om måneden. Har lige prøvet at søge på google men kunne ikke finde det, ellers en rigtig god ide..

 

MvH Kristoffer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det findes allerede, men derfor kan du jo sagtens starte noget op.

http://www.regus.dk/ er verdensomspændende og i Kbh har de en bygning i Sydhavnen (lige ved Metro centreret)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så var ideen jo ikke så dårlig alligevel. Genialt koncept på regus! Findes der noget tilsvarende i nordjylland?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Aalborg har www.cityhouse.dk, som tilbyder at du får din adresse hos dem inkl. skilt på døren - så kan du booke mødelokaler i det omfang, som det er nødvendigt.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg jo netop fast adresse der, det jeg ville var at arbejde hjemmefra og så leje et "proffesionelt" kontor når jeg havde behov for at fremstå mere proffesionel - for eksempel ved møde med kunder :).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med deres virtuelle kontor, har du rigtig nok adresse der... men vil det ikke også være at foretrække? Du har ikke noget kontor, men den adresse du normalt oplyser, matcher jo så med den du oplyser til kunden når i skal mødes. Når kundemødet så finder sted, booker du et lokale for 2 timer.

Hvis du ikke engang vil have adresse på kontorhotellet (adresse er ikke det samme som et kontor), er det jo bare ganske almindelig udlejning af mødelokaler. Det kan du gøre 1.000 steder i aalborg - blandt andet har jeg lige lejet et hos AaB, som kan levere til alt fra 10 mennesker og og til flere hundrede.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

 

Vil mene at du helt klart har haft i en super god idé!.

Har selv leget lidt med tanken omkring at lave et kontor-kompleks på; http://www.amino.dk/blogs/wintherdk/archive/2008/12/19/mig-og-mine-id-233-er-del-3-kontorkompleks.aspx

Det eneste du skal tænke på er hvor du starter det op. Og så hvordan du markedsfører dig, for ellers så ryger din ejendom på tvangsauktion Sad
-Bliot for at nævne hvordan Danmark er lige pt.

Men somsagt så skal du helt klart gå videre med din idé, for er sikker på at den er bæredygtig!

 

 

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  gweb

Mulighederne for et alternativt kontorhotel finder du hos City House i Aalborg. Prøv at gå ind på www.cityhouse.dk og læs mere om konceptet her, hvor der er mulighed for at få dele-leje ønsker opfyldt i et attraktivt kontorhotel og business Center.

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)