Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler mentor, hvordan?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Bogense
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gennem de sidste to år udviklet en forretningsplan bl.a sammen med væksthus syddanmark, jeg kan nu ikke komme videre uden hjælp udefra.

Jeg har brug for at få sammensat et stærkt advisoryboard/bestyrrelse, men mangler netværket. Hvordan kommer jeg i kontakt med nogle der kan hjælpe mig videre?

Anders 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg kan godt hjælpe dig på vej, men hvor bor du?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Du kan måske finde egnede kandidater på Aminos bestyrelsesbørs (http://www.amino.dk/bestyrelsesbors/), hvor du også selv kan annoncere efter medlemmer.

Med venlig hilsen

Dan

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Kort om mig selv. Jeg er 55 år, og har arbejdet hele mit liv i dagligaverebranchen, de seneste mange år på adm. Direktør nivieu. Lige nu er jeg uden arbejde, og har der for tid til a surfre lidt rundt på Amino. Jeg har været med til at sætte den del iværksættervirksomheder i søen, og kan glæde mig over at de lever endnu. Jeg har gennem min karriere lavet utallige forretningsplaner for egne og andres virksomheder.

Der er jo en del der har prøvet det du har gang i, med mere eller ´mindre succes. Men der er da et par stykker der lever endnu.

Hvis du har behov for det, vil jeg gerne kigge din forretninsplan igennem, og give dig en sparring.  Det skal ikke koste dig noget. Hvis du søger et bestyrelsesmedlem som kan coache dig igennem startfasen, så må vi snakke om det.

Hvis du syns vi skal gå videre med det, så lad smid en besked til mig her. Så tager vi den derfra.

 

Mange hilsner

Søren Th.

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren Th

Jeg kan læse at du har været i dagligvarebranchen som direktør og at du er uden arbejde. Jeg har netop udviklet et produkt som henvender sig til dagligvarebranchen, men jeg har ikke selv de rigtige kontakter ind i branchen. Måske kunne du hjælpe på ren provisionsbasis indtil du igen fandt "fast" arbejde?

Du er velkommen til at kontakte mig på mail: tm@tm-soft.dk så kan vi udveksle flere detaljer.

mvh Tom

Fra Bogense
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibritt

Jeg bor på Fyn, men afstand er ikke et problem for mig hvis den rigtige kontakt etableres. Når foråret kommer er mere afstand bedre, giver mig en god undskyldning for at lufte mc'en.

Mvh

Anders

Fra Bogense
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg er meget interesseret i at gå videre, men hvordan sender jeg en privat besked? (jeg er ny her og er først ved at lære hvordan jeg skal etablere kontakt)

Mvh

Anders

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

 

du får lige min mailadresse. Det er thogersen2010@gmail.com. så kan vi bare maile med hinanden direkte.

 

Hilsen

Søren

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Du kunne også prøve at starte med at tænke i hvem der ville være en rigtig god mentor i din branche. Sigt højt, og send dem et brev. Måske vil du få held i sprøjten, kender flere der har fået kontakt til rigtig dygtige erhvervspersonligheder, blot ved at spørge.

Mvh. Thomas

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - du skal være velkommen til at kontakte mig - du finder alle dataer på www.ztrong.dk Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)