Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg synes bare lige jeg ville skrive at jeg sku er lidt stolt af mig selvStick out tongue

Jeg har nu fået realiseret min drøm om at lave min egen virksomhed. Det har været utrolig svært for mig da jeg kun er 18 år.

I kan se mit resultat på www.shaverstore.dk og så må i endelig fortælle mig jeres ærlige mening omkring min hjemmeside (der er jo altid plads til forbedringer)

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sku gerne rose dig.. Det er en flot side du har fået dig der.. Meget stilren og prof. dog forstår jeg ikke decideret webshops som bruger adsense.. det ødelægger da alt, og så stor kan indtjeningen næppe være... Jeg ville skaffe mig af med det.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og super meget tillykke med din første virksomhed.

Det er et meget clean design du har lavet, og du skal nok udvikle lidt på shoppen når du kommer længere hen så du kan sælge nogle flere produkter, men som udgangspunkt ser den fin ud.

Men drop reklamerne, en shop er ikke et sted for trafikreklamer, og da sletter ikke nogen der tilbyder det samme som dig. Du reklamerer jo reelt for dine konkurrenter, og det kan ikke være sundt for din forretning.

-Karsten

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zacho. Jeg er ikke særlig god til sådan noget med hjemmesider osv. Derfor fandt jeg en hjemmeside hvor jeg ikke rigtig skal bruge kodning osv. Jeg skal bare designe den som jeg synes den skal være. Derfor er jeg ikke helt med på hvad adsense er. så hvis du gider forklare mig det ville det være kanonBig Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er reklamerne ude til højre, som kommer fra googles reklame program "AdSense".

Du kan sikkert komme af med dem hvis du betaler et mindre gebyr pr. måned til shoppinnet.com

Mvh Lars Bo Thomsen Smile

 

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

nårhh den.. Jamen den kan jeg slippe af med for 199 kr. pr. måned hvilket jeg egentlig synes er meget billigt når man tænker på hvad man ellers skal give for en webshop..

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Først tilykke med den nye shop...synes det er sejt gået...

Men jeg ville helt klart også fjerne de reklamer for andre virksomheder i højre side, det fjerner focus fra dine produkter.

//

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg fjerner dem nok også men synes egentlig på en måde det er en meget god reklame at have for de virksomheder som reklamen henviser til har nogenlunde de samme produkter som mig men de er bare dyrereBig Smile

Synes bare det er ret fedt at jeg er på samme prisniveau som de store drenge. f.eks. så jeg lige den nye tilbudsavis fra el-giganten. I den stod der at de havde et tilbud på en eltandbørste. den solgte de for det samme som jeg normalt sælger den til men de havde den bare på tilbud. Det synes jeg er meget sjovt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)