Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på olæg til hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

den hjemmeside jeg lavede selv, fik fingeren nedad af de kære aminoer. Nu har jeg hyret en webdesigner. Han har kommet med følgende udkast:

http://dream-computers.dk/dream-computers.jpg

Målpersonen:

Dorthe er 32 år, elsker økologi og ting fra små virksomheder, hun kan bestemt ikke li koncerne, hun vil gerne skille sig ud fra mængden og er ikke bange for at prøve noget nyt og spændende, hun kan lidt it, men tingene skal helst virke du når hun pakker det ud fra kassen. Hun er kreativ og kan godt li design og boligindretning. Og har en mellemlang uddannelse - muligvis noget socialt, men hun kan også have en ille forretning. Hun har børn.

Idéen blir diskuteret andetsteds. Jeg vil bare gerne have lidt feedback inden jeg siger go til programmeringen. Layoutet er rimelg vigtig for at sælge idéen.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Are you kidding me? Hvis ham du har hyret kalder sig selv webdesigner, så er han en løgner.

Sammenlig varer boksen er direkte fra magento commerce, så intet unkit der. Derudover er siden bare grå og kedelig. Så igen No

Du bør nok overveje at bruge en "webdesigner" som gidder bruge mere end 4 minutter på at designe din hjemmeside, for det der design er bare vildt dårligt, så skulle du hellere tage og bruge en template hvis du ikke har råd til en rigtig webdesigner.

Sorry jeg er lidt hård. Men nogen skal jo være det.

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først: Går det hurtigt på tasterne?? eller har du bare svært ved at stave (det er ikke nedladende, der er mange mennesker der har svært ved det). Om ikke andet bør du nok læse dine indlæg inden du poster dem, for det kan være lidt svært at forstå hvad du mener. Dette er både et råd til dig på amino men i særdeleshed når du skal forfatte tekster til din hjemmeside.

Jeg synes at det design er godt. Det er stilrent og professionelt, og der er både plads til information og grafik.

Mvh.

Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en af mine venner, der har lavet det. Og han har nogle ret imponerende firmaer i sit portefølje. Jeg hiver ham lige i ørene, han får trods alt  betaling for det.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse: Der er plads til alle på Amino.....også dig. Dette er ikke et staveforum, så stik du bare piben ind ;o)

Hessellund: Jeg må ligeledes være ærlig. Det er bestemt en ommer....både på designkvalitet og tema imo.

 

Håber at du kan bruge det ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hedeby,

først tak for dit indlæg - det er også sådan jeg opfatter det stilrent, enkelt og prof. 

Og så undskylder jeg min stavning. Det går for hurtigt. Jeg kan sagtens stave. Jeg skal nok tage mig sammen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hu, det overrasker mig de negative kommentarer... jeg ved ikke, hvad jeg skal mene...

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Lasse: Der er plads til alle på Amino.....også dig. Dette er ikke et staveforum, så stik du bare piben ind ;o)

Hessellund: Jeg må ligeledes være ærlig. Det er bestemt en ommer....både på designkvalitet og tema imo.

 

Håber at du kan bruge det ;o)

Jack

 

Som jeg skriver er det for at hjælpe ham, når han skal forfatte tekster til sin hjemmeside. Min fornellemse fornemmelse er også at han kan stave, men at det går en tand for hurtigt på keyboardet... Så det var ikke ment som en personlig hetz...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hedeby.Net:

Business:

Lasse: Der er plads til alle på Amino.....også dig. Dette er ikke et staveforum, så stik du bare piben ind ;o)

Hessellund: Jeg må ligeledes være ærlig. Det er bestemt en ommer....både på designkvalitet og tema imo.

 

Håber at du kan bruge det ;o)

Jack

 

 

Som jeg skriver er det for at hjælpe ham, når han skal forfatte tekster til sin hjemmeside. Min fornellemse fornemmelse er også at han kan stave, men at det går en tand for hurtigt på keyboardet... Så det var ikke ment som en personlig hetz...

 

Nej, men det er ualmindelig dårlig stil, at kommentere på folks stavning på et forum. Desuden er det fuldstændig unødvendigt, og fjerner fokus fra emnet ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hedeby.Net:

Business:

Lasse: Der er plads til alle på Amino.....også dig. Dette er ikke et staveforum, så stik du bare piben ind ;o)

Hessellund: Jeg må ligeledes være ærlig. Det er bestemt en ommer....både på designkvalitet og tema imo.

 

Håber at du kan bruge det ;o)

Jack

 

 

Som jeg skriver er det for at hjælpe ham, når han skal forfatte tekster til sin hjemmeside. Min fornellemse fornemmelse er også at han kan stave, men at det går en tand for hurtigt på keyboardet... Så det var ikke ment som en personlig hetz...

"fornellemse" staves fornemmelse M)

 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)