Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af .com spilleside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

hejsa

 

jeg er meget i tvivl, jeg er ved at købe en .com gratis spilleside med ca. 1800 spil på siden

den har en ca. indtjening på 8-900 usd pr. mdr.

den har ca. 4-4500 besøgende pr.dag 20.000 sidevisninger pr. dag 200.000 hits pr. dag

jeg syntes den virker fint og profesionel, men jeg tænker når jeg skal have den flyttet fra en server i usa og til europa om der sker noget der med besøgende osv.

der er ca. 5000 tilmeldte hvor der kan sendes nyhedsbreve ud til.

jeg er bare i tvivl om hvor hurtig sådan en spille side kan gå nedad også med hensyn til adsense på de ca. 900 usd pr. mdr.

men han siger at det er nemt at opdatere spil og det ikke koster noget og jeg ikke skal være bange for at flytte den.

 

please jeg søger hjælp og hvad kan sådan en side koste

 

hilsen

thomas

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu ved jeg ikke hvilken hjemmeside der er tale om, men hold øje med trafikken også tilbage i tiden der er rigtig mange turnkey sites der bliver boosted for at sælge dem efterfølgende.

Hvorfor vil du flytte den til europa hvis den kører fint fra USA? Men ellers er der ingen problemer i dette trafikken kører hurtigt så brugerne oplever givetvis ikke de ekstra hop der er.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du bør på forhånd tjekke:

Dokumentation for udviklingen i antal besøgende og kilder til besøg. Har siden en stærk pludselig vækst i antal besøgende kan tallene være pumpede. Desuden skal du tjekke for andel af besøgende, der kommer fra Adwords og andre bannerreklamer.

Udgifter og tidsforbrug ved siden. (Især tidsforbruget er svært at estimere selv. Der er du i høj grad afhængig af sælgers ærlighed).

Sidens alder og omsætningen over tid. Er siden næsten helt ny, kan det gå meget hurtigt ned ad bakke igen. Har den nogle år på bagen og en nogenlunde konstant indtjening, er der større sandsynlighed for, at det vil være en lidt mere stabil side fremover.

Det kan gå hurtigt ned ad bakke for sådan en side, så udgangspunktet for prisen skal nok være noget i retning af 10-12 måneders overskud på siden.

Selvfølgelig kan du byde mere, hvis du kan identificere åbenlyse forbedringer, som du let kan gennemføre.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej :)

Jeg så du var ved at købe en .com spilleside.

Jeg er ved at sælge min side - www.eow.dk.

Den er ikke lige så stor, men med et par hundrede unikke besøg hver dag, er der reklame indtægter og den er lavet til DK. Bare et alternativ.

Skriv endelig, hvis du er interesseret.

 

Casper.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

hejsa

 

ja det kunne da være nogte, hvor meget tid bruger du på siden ,og hvor henter du spil og er det gratis og er det let at installere.

kan se du ikke har noget adsense rundt om på siden, ville det være nemt at sætte op, så der kan være plads til en 10-15 små google annoncer

 

og hvad skal du have for siden og hvorfor sælge

 

hilsen

thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har slet ikke brugt tid på siden i 2 måneder nu, hvilket er grunden til at jeg sælger.

Der er en reklameplads øverst oppe, som kan ses overalt fra siden, der kan du nemt have AdSense..

Jeg vil gerne tage prisen over mail, så kan vi forhandle lidt :)

Send mig venligst en mail Casperblom@live.dk

Tak,

Casper.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)