Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger I til min idé?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en super Idé og håber du bliver heldig med det.

Jeg har selv startet mit ITfirma for ca 2 år siden , men har haft en job sideløbende - jeg startede ud med min baggrund som windows nørd og har desuden bygget en webshop op.

Jeg har også arbejdet med Linux og er selvlært indenfor Linux webservere og alle mine og mine kunders sider kører nu på min egen webserver i et beskyttet serverrum.

Jeg synes Linux er ret imponerende og stærk platform og næsten alt kan findes helt gratis.

Jeg har arbejdet i mange år med windows og bliver mere glad for Linux jo mere jeg lærer og ser det også som et meget ideaistisk projekt med open source pakker - imod den store MS gigant som efterhånden har monopol på styresystemer.

Jeg vil mene som andre herinde giver udtryk for at du skal satse på et færdigt setup hvor alt er installeret efter brugerens ønske sådan at de har de programmer de er vant til at anvende. Ellers kan Linux godt virke lidt tungt hvis folk forvente rat kunne installere deres setup.exe filer , men så vidt jeg ved skulle du komme langt med wine.

Hvis du har lyst vil jeg gerne bytte Linux pc kunder med  Linux server kunder - du er velkommen til at få alle dem jeg møder som skulle være interesseret i Linux pc og jeg er ikke konkurrent da jeg kun arbejder med Linux webserver. ?

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:

Hvis du har lyst vil jeg gerne bytte Linux pc kunder med  Linux server kunder - du er velkommen til at få alle dem jeg møder som skulle være interesseret i Linux pc og jeg er ikke konkurrent da jeg kun arbejder med Linux webserver. ?

Jeg har sendt dig en pm. Tanken var også en out-of-box løsning.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)