Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit nye website

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjoe, den er jo pæn - skønt den ligner mit site! www.rhfreelance.dk - skal vi bare kalde det et ripoff? Vil du venligst fjerne designet omgående. Hvad siger i andre aminoer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes også designet ligner lidt for meget rhfreelance.dk. Huh?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at "originalen" er bedre ;-)

Det er meget godt med inspiration, og det synes jeg også du skal få - men du bliver nødt til at få det fra et andet sted end dine konkurrenter.. Når du alligevel kan finde ud af de tekniske ting i sådan et design har du jo de praktiske færdigheder om ikke andet så nogenlunde på plads, så hvorfor ikke bare lave noget selv? Jeg ved udemærket, at det kan være svært det der med at få ideen - det kender jeg udemærket fra mig selv - men ofte betaler det sig at gøre det. Nu skal du jo til at starte helt forfra - for hvem vil handle med dig, når en Google-søgning på riiseweb om 3 timer resulterer denne tråd, hvor der står at du kopierer andre?

God vind med din virksomhed alligevel Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Først, jeg har fjernet mit design på din opfordring.

Næst, da jeg oprettede denne tråd, havde jeg faktisk et andet design på min side, det har jeg haft ændret siden, indtil jeg for nylig har siddet og leget med det jeg lige har fjernet. Jeg er ikke en registreret virksomhed og kigger faktisk ikke efter kunder nu, da jeg bruger tiden på studie og eksamener. Derfor havde jeg siddet og prøvet nogle ting af, og ja jeg har selvfølgelig set din side (som i øvrigt er et rigtig flot stykke design!). I den forbindelse er det selvfølgelig en fejl at jeg så ikke havde fjernet mit link her på amino og det vil jeg gerne beklage.

Når engang mine eksamener er overstået skal jeg i gang med at se på det hele igen :-)

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mattias siger, er det godt med inspiration - dog er det du havde lavet, for inspireret - for ikke at sige en direkte kopi (mere eller mindre). Hvis du taler sandt omkring at designet var en øvelse, så burde du jo aldrig nogen sinde have lagt det op på nettet, og da slet ikke i din rod. Folk der kender din side, besøger den jo (inklusiv andre), og linket på amino er derfor irrelevant, for der er en milliard andre veje til siden.

Men en ting undrer mig: hvorfor overhovedet publicere et øvedesign som sit hovedsite, inklusiv alt det indhold der skal være? Den holder ikke helt stik, sys du? - men følg Mattias' råd, det er mit råd.

Sidst, tak for ros, men din beklagelse skal du lidt længere ud på landet med..

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste, hvor der ikke dukker noget op på siden?


Ville gerne give min menig, men se lidt svært når man ikke kan se designet.. :-)

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nåede selvfølgelig ikke at tage et billede af det - det var en tro kopi af www.rhfreelance.dk blot i grim grafik :)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har lige kigget på sitet - misforstå mig ikke, eller har du taget det ned igen? Det eneste jeg ser er en grå side med links til forskellige private ting og så en opfordring til at kontakte dig, hvis man have lavet noget grafisk.

Chr

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet han havde er taget ned :)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt!

c

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)