Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Told udførsel til Svalbard (Norge)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der har en formular man kan gå ud fra når man skal lave en told udførsel?
har kigget på den told og skat har, men syntes den virker meget uoverskuelig.

mvh Peter

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja nu er det jo sådan, at hvis du har set den jeg tror du har set så er det en standard i hele EU med mindre du kan/vil andmelde udførslen online...

Lidt mere klart spørgsmål, så kan vi evt.kredse det lidt mere ind for dig eller hjælpe ydeligere.

//

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg nok mest søger, er en kopi af hvordan andre har lavet en udførsel, så jeg har mulighed for at se hvad der skal stå i sådan en

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dårlig idé, der er jo forskel på hvilke varer det er, det kan du ikke bruge til noget efter min mening, der er jo licens- og special varer.... tal ebt. med en af de speditører i de nordjyske havne hvor man udskiber til Norge, spørg evt. hos Stena, Colorline og de kan hjælpe, det kan ikke koste de store at få dem til at lave en udførsel rigtigt....

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, tak for hjælpen, jeg har fået Stena line til at lave den, og de skulle have 300,- for det, så det er til at overkomme.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt det hjalp, husk lige at handle den pris list ned hvis det er noget du skal lave oftere.... den er i hvert fald ikke for billig den udførsel....med mindre det er nogle specielle varer/vilkår...

Og du får jo en kopi hos dem nu   ;-)

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)