Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger agent i Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer,

Jeg søger en Agent i Kina, som kan hjælpe os med at få kontakt til nogle leverandører indenfor elektronik til bilen.

For mere info kontakt mig direkte på info@raasdal.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du prøvet at søge på alibaba.com, - der kan man finde storts set alt, - og producenter - og det er meget "østen-orienteret"..

Ulrik

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ork ja - er meget familiær med alibaba, har fundet mange gode kontakter derigennem. Men i det her tilfælde skal vi bruge en mand i Kina.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth..

Har selv været i kina og handle lidt, det skete i samråd med importguiden, hvilke jeg kun kan give min varmeste anbefaling! Tag kontakt til Jesper Byskov og jeg er sikker på han kan hjælpe dig videre i din søgning..

Hvis du er ny med hensyn til import fra Østen, kan jeg kun anbefale nogle af hans "kurser"

 

Mvh. Ronni

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennet.

Jeg har en dygtig ingeniør ven i Kina, som elsker alt der har med EU/kina business at gøre. Han har læst sin overbygning til ingeniør på DTU i lyngby på to år, afsluttede med 13 i sit speciale, og arbejded to år hos stor kendt dansk konsulent firma. Udover det er en god ven, og en af de få kineser man kan stole. Han kan læse dansk, hvilket gør mange ting letter. Send mig en mail, hvis du vil have hans skype kontakt oplysninger

 

Mvh anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)