Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gold supplier på alibaba.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

er gold supplier's trovædige på alibaba eller er der også snydere der har det icon på deres profil?

mvh

Anders

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Dette er blevet debateret flere gange. Bare søg på gold supplier.

 

Mvh. Stubbe Olsen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja jeg har mange gode erfaringer med både og Gold members og ikke Gold members på Alibaba, men ingen tvivl om du sagtens også kan blive snydt...

Prøv at kigge dem efter i sømmene bedst muligt inden du bestiller varer eller vareprøver.... det eneste der er sikkert er at intet er sikkert, og ja der er en del scammers på alibaba hører man...

Ellers prøv med sourcing agenter i HK, alt efter hvad det er du vil handle med... der har været nævnt nogle forskellige herinde hgennem tiden lidt efter varegruppe...

//

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Gold Supplier statussen opnår man bare man betaler for det !!

Det er absolut ingen garanti for at den virksomhed er det de udgiver sig for !

Jeg bor i Østen og har 20 års erfaring med dem herude, der er mange reelle men også mange plattenslagere !

Jeg har opbygget en hvis erfaring i at se hvem man kan bruge til noget og hvem man skal holde sig fra ! Det er stort set det jeg lever af, jeg finder det folk søger, sørger for at få de produceret i den bedste kvalitet til den rigtige pris, og sørger for at det kommer til kunden !

Det charger jeg 5-10% for ! Mange gange er det tjent hjem igen mange gange !

MVH
Karsten !

karsten@danamp.com

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)