Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til ny internet baseret side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)
Jeg er en dreng på 15 år, som går med ideer om, at påbegynde en ny side som er nytænkende eller noget i den stil.

Har haft diverse slags managerspil i hovedet, men kan ikke orientere mig om projektets størrelse.

Derfor ville jeg høre jer kloge hoveder, om i havde ideer til nye internetportaler, som i syntes der mangler ude i den store internet verden! :D

Siden skal helst ikke være et sted på nettet i forvejen ;)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver jævnligt om diverse internet baserede forretningsideer, så nogle af dem kunne måske have din interesse :-)

Det "nemmeste" er klart at finde et koncept der har vist sig populært i udlandet, men som endnu ikke er i Danmark.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simotho.

Jeg synes du griber det lidt omvendt an!

Prøv at surfe rundt på nettet, og SELV finde frem til hvad du synes der mangler, eller start med en god idé og find ud af om den allerede er udtænkt.

Du vil nok ikke få "nytænkende eller noget i den stil" smidt i hovedet af andre, så tænk selv nyt.

Mvh.

ditbrugtmarked

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have fat i noget helt originalt og nyskabende, skal du nok selv tænke tanken =)

Men det gælder sku bare om at klø på! Vind i sejlne kammerat =)

Dbh Rasmus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

simotho:

Siden skal helst ikke være et sted på nettet i forvejen ;)

Ligemeget hvad du laver er jeg 99,98% sikker på at det findes i forvejen, men måske ikke i Danmark. Hvis du har mulighed for det, kan du jo scoute nogle idéer på nogle hjemmesider, som evt kun er kendt i andre lande. USA, Kina, Japan, Indien osv.. med at oversætte kan jeg altså ikke hjælpe dig med. Til gengæld kan jeg heller ikke hjælpe dig med at finde frem til dem :D

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I har hjulpet med, at søge rundt på udlandske sider og finde en ide, som endnu ikke er kommet til DK endnu.

Så tak for det folkens ;)

Men hvis der er nogle som vil komme med deres ideer eller lign. så kan i bare skrive stadig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)