Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern linkstruktur, et hurtigt spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ved at udbygge min interne linkstruktur.

skal mit primære søgeord, som jeg flittigt bruger i mine ankertekster lede kunderne hen på en intern side hvor kunderne kan finde mere information om ordet, eller skal det lede kunderne hen på forsiden, hvor søgeordet også er flittigt repræsenteret?

Håber spørgsmålet er forståeligt.

Mvh. Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal som udgangspunkt kun linke til én side med dit (primære) søgeord, og du bør derfor spørge dig selv om hvilken side brugerne får mest ud af lande på? Hvad er dit mål med trafikken? Linker du til 2 forskellige sider med den samme ankertekst på dit site, skaber du støj og du ender måske med at få "lunken SEO" på 2 sider istedet for "hot SEO" på 1 side.

Mvh.

Rune Hansen

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm...

 

det vil altså sige at feks hvis jeg prøver at optimere ordet "pool kø" og jeg linker til

side 1 - feks  http://cueshop.dk/shop/cms-6.html      - feks i min menu som viser mine poolkøer

på min forside.

men også linker til feks http://cueshop.dk/shop/alle-koeer-59c1.html    - som er alle mine køer

på en underside ELLER på samme side, det vil skabe støj ? = dårlig seo ?

M  dfdf

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Siden www.cueshop.dk/shop/pool-koeer-36s.html ligger først når man søger på "pool køer". Nogen ide om hvorfor, når du linker til en anden i din menu?

Inden du træffer valget bør du overveje hvilke to søgeord der er de aller vigtigste for din forside. Som det er lige nu ligger din forside først når man søger på "pool kø", men hverken title eller description motiverer til at vælge dit link: "Vi har det rette etui både til din pool kø, ". siden pool-koer-36s.html fungerer meget bedre. Så du har dilemmaet at forsiden ligger øverst på "pool kø", men pt. ikke ser så relevant ud for søgeordet. Så enten bør du ændre forsidens indhold, eller få placeret din underside øverst istedet.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)