Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er jeg igang men mangler lidt rådgivning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have lavet min forretningsplan er jeg nu klar til take off, jeg har fået mit se. nummer , men mangler lidt tips og ideer til hvordan jeg skal fremlægge mit firma.

her er mit første indlæg:

Jeg skal igang med at lave et enkeltmandsfirma, der beskæftiger sig med træning af dressurryttere, min kæreste er fra Norge og er på det Norske landshold i dressur, hun er i Norge flere gange om måneden og undervise og vi har snakket om at jeg skal stå for den fysiske del af træningen med hendes elever, her tænker jeg træning på bold og med elastik m.m

Søger lidt hjælp til ideer hvordan jeg kunne starte det op, jeg tænker lidt på at det skal være et rullende  " fitnesscenter"  jeg har transportabel cross trainer, og så havde jeg forestillet mig at man måske kunne forhandle med ridecentrene om det var en ide at få sådan en til centret til opvarmning af rytterne. slut.

Min kæreste er dobbelt OL guldvinder i dressur og er som sagt fra Norge, kunne det være en idé at aftale aftenmøder med ridecentre hvor jeg kommer og fortæller om mit koncept og ha hende med som fordragsholder om hvordan hun er noget til tops i sporten ?? eller er der nogle der har gode forslag til hvordan jeg griber det an.

M.v.h

Patrick

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Hvis du har lavet din forretningsplan så har du vel inden undersøgt om der er et kundegrundlag til din ydelse? Hvem er dine kunder? Vil de købe dit produkt? Er der penge i det?

Prøv at se mit forslag til en forretningsplan her på bloggen.

Mange hilsener Flemming

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da helt klar spille på din kærestes formentligt gode image. Tilbyd nogle nogle pakkeløsninger, hvor man både kan få ridetimer hos din kæreste samt træning hos dig. Jeg har ingen ide om, om der er grundlag for et virke som dit, men du har da en kæmpe profileringsmæssig fordel grundet din kærestes præstationer (forudsat at hun gider lægge navn til Smile).

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må ikke glemme PR-delen, den er også vigtigt.

Derfor skal du huske at tænke følgende sammen i en stor pakke, evt. hver for sig, for det er ikke sikkert, at dem som er dygtige til det ene også er dygtige til det andet.

Jeg ville starte med brevpapir og visitkort, når disse er på plads ville jeg kigge mig om efter en hjemmeside med et godt navn, nu skal du holde dit firmanavn hemmeligt, hvis du ikke allerede har oprettet det, så der ikke er nogen som render med domænenavnet.

Når de to første ting er på plads, ville jeg mht. hjemmesiden stille mig følgende spørgsmål :

1) Hvem er målgruppen for min hjemmeside

2) Hvad er mit budskab med hjemmesiden

3) Hvilke informationer skal der ligge på hjemmesiden

4) Hvordan skal den se ud, altså selve designet. Der vil eksempler på hjemmesider som du synes er flotte være en god rettesopr til grafikeren, da det viser hvad du vil have.

5) Kig på hvad andre med lignende hjemmesider har gjort og hvad du synes er godt tager du med, ellers spørg den som laver hjemmesiden til råds, de skal kunne vejlede dig og guide dig i den rigtige retning. Her er det en god ide, allerede når du kontakter dem, at spørge indtil hvordan de har tænkt sig at gribe opgaven an.

6) Hold igen med dem som lover dig hjemmesiden færdig på en uge, de vil ofte aflevere opgaven og så står du som køber tilbage med en hjemmeside, som måske fungerer, men det var ikke lige det du har tænkt dig.

7) Sørg for at få samtlige rettigheder til det der laves.

8) Tænk på om der også skal en webshop med, så man kan købe og booke jeres ydelser via nettet.

Håber du kan bruge ovenstående.

På forhånd tak

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)