Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hair extensions

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det kunne jeg godt være interesseret i. Bor i Jylland men var for nogle mdr. siden i Kbh og købte hår i jeres butik. Kvaliteten er virkelig god. Måske vil du henvende dig på min mail, lindhard39@hotmail.com med et tilbud. Skal bruge clip in, i min. 50 cm i alle farver / mix og gerne nogle stykker af hver. Har fundet dem til kr. 150,- på nettet men kvali er ikke god.

Mv Anita

Thomas Pedersen:

På min kones site kan du købe hår til hair extensions i trenser som vist alle er er dobeltsyede.

Alt efter hvilken hvilken længde håret skal være, så er trenserne fra 80 cm op til 180 cm. brede, men den på 180 cm er kun 14" lang.

Vi har selv prøvet at få hår hjem fra kina, men kvaliteten var alt for dårlig, selvom det ser fint ud i katalogerne og prøverne, så det har vi ikke gjort igen, men køber vores fra usa eller uk.

Køber du mere af gangen er jeg ret sikker på at du kan få en god rabat.

 

 

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej:-)

jeg er intersseret i at købe trense på 60 cm når du for fat i noget

venlig hilsen Camilla Hansen

ps. hvis jeg skulle være så heldig at du har fået noget på lager, er jeg til og træffe på mobil; 27428407

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Blander mig lige helt kort:

 

Du (Thomas Pedersen) skriver at I har prøvet at få hår hjem fra Kina men at kvaliteten var alt for dårlig og at I derfor køber fra USA eller UK - men USA og UK får vel deres hår fra Kina feks eller?

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Ja, det bar en rigtig dårlig kvalitet. Størstedelen af det vi henter hjem nu er også produceret i Kina. Forskellen ligger i at vi nu køber et kendt mærke, som bruges af kendte sangere og skuespillere.

Du kan se på det ligesom at prøve at købe et produkt fra en eller anden fabrik i et andet land som du aldrig har set eller kender til, eller gå ned i Irma og købe den samme type.

Du kan føle dig mere sikker på at det er en bedre kvalitet fordi så mange køber det da det ellers ikke vlle blive solgt der.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - tak for svar. Ja der er selvfølgeligt ikke grund til at opfinde den dybe tallerken én gang til ;-).

Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt extensions på www.misslux.dk og jeg kan KUN anbefale det - servicen var hurtigt - varen var som forventet og jeg fik endda en ekstra gave med fordi jeg bestilte for et x antal penge.. Der er mange forskellige farve muligheder og jeg synes virkelig jeg har fået fuld valuta for mine penge.. - dette kan KUN anbefales.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)