Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress som fritidsjob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle Ø
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Det er et godt initiativ, at du gerne vil have et fritidsjob og vil arbejde for dine penge.

Men dit blog-eksempel er jo en standard Wordpress-installation, hvor der er indsat et billede i headeren. (og så er den ikke opdateret til den nyeste Wordpress-version). Du skal nok vise, at du er endnu mere en haj til Wordpress, før nogen vil betale for din hjælp.

Vis os hvad du kan, lær så meget som muligt og bliv ved med at øve dig. Så skal det nok blive godt.

Held og lykke med projektet.

Fra Vejle Ø
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej som svar på ovenstående kommentar som jeg er glad for at jeg får lidt feedback så ville jeg lige sige at jeg er igang med et nyt eksempel som er færdig i morgen

Fra Vejle Ø
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler altså at komme med nogle referencer, det der kommer du ikke langt med. Du tilbyder design men dit banner i toppen giver mig bestemt ikke en masse viden om din formåen.

Lav nogle eksempler, find nogle som vil have lavet en wordpress blog og gør det gratis mod at få en udtalelse og bruge den som reference.

Du skal vide at folk er ligeglad med hvad du siger du kan, men VIL se hvad du kan inden de hyrer dig. Der er alt for mange der siger de kan så og så meget, fx inden for webdesign har jeg tit set dette, og når de så viser det de har lavet, så kunne jeg have lavet det bedre i Wordart eller paint.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden vil jeg godt høre hvilket pris niveau ligger vi på?

 

MvH Kristoffer

Fra Vejle Ø
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)