Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber virkelig på proff hjælp

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal igang med at lave et enkeltmandsfirma, der beskæftiger sig med træning af dressurryttere, min kæreste er fra Norge og er på det Norske landshold i dressur, hun er i Norge flere gange om måneden og undervise og vi har snakket om at jeg skal stå for den fysiske del af træningen med hendes elever, her tænker jeg træning på bold m.m

Det skal både være træning I Danmark på rideskoler og i Norge

Men hvordan starter jeg, håber virkelig at nogle kan hjælpe mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det lyder spændende. Vil mene du burde etablere nogle kontakter til rideskoler etc. hvor du kan få lov at bruge deres facilitetter til træning. Nu ved jeg ikke om i allerede har "kunder" i butikken, sm bare venter på at komme igang, men ellers skal du også ud og gøre opmærsom omkring din virksomhed og ramme målgruppen.

Men det er svært at sige hvad du skal gøre for at komme igang, når vi ikke har mere info. Hvor langt er du selv i processen?

Dbh Rasmus

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rasmus.

 

Rart at der er en der lige gider høre på lille mig haha.

jamen jeg er nået dertil hvor jeg har har siddet og snakket med min kæreste omkring hvilke muskelgrupper der skal trænes, hvilket hun jo har 100% styr på,

jeg er meget i tvivl om hvordan det skal gribes an, om det skal være enkeltmandsundervisning eller gruppevis, og hvad jeg skal tage for en lektion af ½ time.

 

M.v.h Patrick

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan foregår undervisningen? Du kunne måske godt køre den på hold og hvis der er nogle der vil have mere undervisning så kunne de jo købe privattimer.

Et periode forløber vel over x antal gange?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er RIGTIG mange ubesvaret spørgsmål inden du skal begive dig ud i noget som helst - sådan ser det ud til fra min side :) Men frisk må jeg sige, lyder spændende. Jeg synes du skal få fat i nogle kyndige folk f.eks. din kommune omkring iværksætteri og begynde at begive dig i dybden med alle de gode hjælpemuligheder f.eks. Amino tilbyder.

Evt. tage udgangspunkt i en forretningsplan og køre hele processen igennem.

Ud fra denne, kan du helt sikkert danne dig nogle bedre svar omkring økonomi, målgrupper, er det den rigtige vej der tilgås osv osv. Dog har du allerede en "bestemt" forretning og du ved hvad du vil, men tro mig, der kommer MANGE spørgsmål hen af vejen, som er dejlige allerede at have skrevet ned inden du går videre i processen.

Håber du kunne bruge lidt af dette - venligst, Casper Knudsen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Du kunne jo vælge at køre både enkeltundervisning samt gruppeundervisning, hvor privatlektionen vil være dyrere i pris.

Mht. prissætning, så aner jeg slet ikke hvad der koster at træne på den måde, der kan du evt. tjekke hvad andre tager for det samme og så vurdere udfra det, eller tage højde for dine udgifter, læg en avance til og regn derefter ud, hvor mange kunder du kan have og vurder prisen derefter =)

Dbh Rasmus

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

undervisningen havde jeg tænkt skulle være af ½ times varighed.

har også været inde og drøfte med min kæreste at man køber fx. 10 x ½ time for x antal kroner, og syntes de det er noget for dem forlænger man forløbet

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virkelig en stor hjælp for mig det her, tak skal i have allesammen.

En dressur undervisnings ½ time koster hos min kæreste 210 kr, så jeg ved ikke om 100 kr for mig pr. ½ time er for meget eller for lidt, det skal der regnes på

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Et spændende projekt, du skal igang med. Jeg må indrømme, at jeg har været en smule i tvivl, om din påtænkte virksomhed vil komme til at høre ind under hoppyvirksomhed. Skal du købe hest til formålet? Udstyr? Er det elevernes egne heste der undervises på?

Jeg undres lidt over du skriver, at du skal tage dig af den fysiske træning af din kærestes elever - er du fysioterapeut? Er det handikappede? Hvilken baggrund har du - rider du selv?

Jeg får undervisning af en berider, og han tager 200,- pr. halve time, hvis der er mindst 4 tilmeldte på dagen - hver enkelt får eneundervisning. Det er meget billigt - eneundervisning koster normalt et sted mellem 250-700 kr. Men det afhænger naturligvis af erfaringen underviseren har - derfor jeg spørger ind til din erfaring.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne :-), tror desværre du har misforstået mit indlæg lidt.

Jeg skal ikke have noget med heste at gøre :-), jeg har til formål at få dressur/springryttere i fysisk form, ved hjælp af bold og elastikøvelser, og sætte focus på hvor vigtigt det er med opvarmning og udstræk både før og efter en ridetime.

 

jeg er ikke uddannet fys, men har uddannelse i anatomi/fysiologi samt er uddannet fitnessinstruktør.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)