Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet's Avanceret Produktvarianter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen kloge Amino'er med en Scannet-webshop, der med fordel bruger deres Avancerede Produktvarianter?

Jeg har kun rodet ganske lidt med det og har, ikke helt forstået konceptet. 
Hvilke fordele er der helt præcist? Jeg læste herinde, en der nævnte at der også var SEO-fordele i at bruge systemet. Nogen der kan kaste lidt lys over sagen?

Jeg har tøvet lidt med at rykke hele vores varesortiment over i systemet, da det kommer til at tage en krig og en arm og jeg har ventet (og ventet og ventet og ventet) på at se, hvad Scannet's nye løsning ville tilbyde, men har efterhånden mistet troen på, at det nye system er i vente i overskuelig fremtid og må bare se at rykke, indenfor de rammer der nu er.

Håber at I kan kaste lidt lys over sagen! :-) 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke den eneste, der ikke forstår det Big Smile

Ved godt det ikke var nogen hjælp - men en trøst måske?

Venlig hilsen Lone

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen, der kan kaste lys over sagen?

Jeg sidder på Den Dominikanske Republik i øsende regn og savner i den grad, noget at give mig til :-)

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone.

Vi havde på et tidspunkt også en Scannet-e-shop med lingeri, og er der nogen produkter, der er varianter i, så er det lingeri. - Tænk bare på en BH

Det kan i begyndelsen godt virke noget uoverskuelig at bruge avancerede varianter, men med lidt øvelse går det let og smertefrit.

Det eneste, der kan virke besværligt, er, når der kommer varer retur, og skal lægges ind på lagerstyringen igen. Men det lærte vi også.

Prøv at lege med det, og tag udgangspunkt i manualens eksempler.

Mht til SEO, så har jeg faktisk succes, synes jeg da selv. Det er nu lykkes mig at reducere udgifterne til adwords, og have næsten den samme omsætning/antal kunder.

Her skal du tage udgangspunkt i det menupunkt der hedder Søgeoptimering, og inde på de enkelte produkter og grupper, benytter du punktet Profilering.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)