Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google: Dette websted kan beskadige din computer.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu nok at Mikkel har fat i noget. Den allerførste søgning jeg lavede efter at deres fejl indtraf gjorde da at jeg ikke gik ind på hjemmesiden jeg søgte på. Så hvis ikke jeg havde lavet flere søgninger og derved opdaget fejlen, kunne jeg have lukket browseren, sat kaffe over, og fået den ide at den specifikke hjemmeside var syg, og bestemt ikke noget der skulle besøges en anden gang.

Jeg kan da godt forestille mig at der er nogle hjemmesider eller webshops der laver ret mange penge lørdag eftermiddag, og de må da kunne måle et betragteligt tab...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan både være tale om tab i form af kunder der er blevet skræmt, samt langvarrige tab som følge af, at de kunder måske aldrig kommer igen.

Dertil kommer så, at mange annoncører måske har en sag, fordi AdWords klik for mange sikkert er gået kraftigt op - da AdWords jo vare det eneste "sikre" i Google.

Det sidste kan Google så afværge sager omkring ved ganske enkelt at fjerne alle kliks i den time fra alle annoncører. Det vil jeg mene de gør klogt i at gøre - af såvel etiske som juridiske årsager.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja fint nok, men det er vel kun folk der kender et firma som direkte søger på firmanavnet i google, ellers søger man vel på f.eks. VW golf, hvis man vil købe sådan en, og så klikker man sig nedigennem forslagene, som så alle giver samme advarsel.

Og dem der kender firmaet bliver vel ikke skræmte over advarslen, eftersom de har været der før.

Men man kan jo bede Google om at blive udelukket fra søgenetværket, så man er sikker på ikke at blive uretmæssigt beskyldt for at sprede ufine scripts og hvad ved jeg.

 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt det er blevet en meget moderne sport, at forsøge at forklare hvorfor man ikke har ansvar for sine handlinger. Heldigvis preller det af på mange - undertegnede inklusiv. 

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)