Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min kammerat blevet fanget i et pyramidespil? (MLM)

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man bliver sindssyge af at hører på deres pladder..!!

Har selv prøvet at sidde i samme situation.

Mvh

Anders

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, (rart med dit eget navn på det gør det mere personligt ikke?)

Elektriker er jo et godt sted at starte - jeg arbejder som konsulent for en mindre EL-Instalatørvirksomhed og der er jo heller ikke så stort behov for investering hvis man vil i gang med sådan en virksomhed!

Men tilbage til din oplevelse af at arbejde med salg af SW-programmet til anvendelse af billige indkøb - jeg kender ikke konceptet men det er nu heller ikke noget for mig - jeg vil gerne have den direkte kundekontakt og varestrømmen så man mærker forretningen og får produktindsigt m.m. – Hm…,

Jeg har valgt at arbejde med Network Marketing og markedsfører Forever Living Product og uddanne andre til at gøre det samme.

Men jeg var længe om at finde det jeg synes udfordrede mig og har brugt meget tid på at sætte mig ind i sagerne – og det er nødvendigt hvis man vil det og har forventninger til det!

Synes det kan være vanskeligt at gennemskue de mange udbud - men den hurtige vej til indtjening findes ikke - det sker ved det hårde arbejde - eller i lotto!

Så den der med en hurtig kort præsentation og så af sted det virker ikke for mig og vel heller ikke for mange andre og det skal - synes jeg også være noget der kan udfordre en lidt!

Nå men det blev til en anden snak Emil – men jeg trækker i aktiviteter der spænder fra produktkendskab over salg og markedsføring til web-site udvikling og bogholderiet m.m og det er sku spændende. Alle er det aktiviteter der også ville indgå i en EL-Installatørvirksomhed!

Så det er jo spændende Emil at se hvad det bliver som du vil kaste dig ud i!

Huk på dette:  ”Intet er så hæmmende for en udvikling som frygten for en fiasko”

God vind og weekend til dig!  Yes

Mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Hej Emil, (rart med dit eget navn på det gør det mere personligt ikke?)

Skriver nu altid mit navn :)

Jamen det er da også fint for dig, men ikke for mange andre "normale kedelige" mennesker :)

God weekend til dig.. Lad os så få den jule bajer.. Beer

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

DJB:
For mig lyder det som det velkendte Aloe Vera - Forever Living Products pyramide-scheme ting som startede for et par år tilbage

Dit indlæg er ganske vidst out of date - næsten tre år gammelt - men tråden er vækket til live igen - og jeg bemærker denne citerede kommentar.... håber da det er lykkedes Forever Living at få fat på dig til en snak om hvem de rent faktisk er. Gud fri mig vel for en karakteristik af et de ældste selskaber i branchen.

Nu er der gået en rum tid - og du har sikkert fået gjort et lidt bedre forarbejde - således at betegnelse "Pyradmide-scheme" rent faktisk kun figurere i dit ordforråd når det handler om pyramide-schemes, og ikke Direkte Salg-selskaber som Forever Living.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads :) det var sgu godt og se dig herinde griner.. tror vist jeg har fået revet op i en gammel tråd :) men ku ik la vær.. Tænk hvis vi 2 havde været ham der startede med at skrive :) så tror det nok tingene havde set anderledes ud... glæder mig til den 14 eller 21 :) vi ses. Thomas

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 22:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MLM/NWM omtales stadig flere steder som det 21. århundredes forretningsmodel, bl.a. af Fortune Magazine, Robert Kiyosaki, Donald Trump, Warren Buffet og Richard Branson, heraf har tre ud af de fire involveret sig i denne forretningsmodel, der også er rost af Bill Clinton.

Der omsættes for 110 milliarder dollars årligt globalt, i denne model der i mere end 50 år har eksisteret sideløbende med konventionel markedsføring, og millioner af mennesker skaber sig et indtægtsgrundlag i MLM.

Jeg gentager: MLM er ikke pyramidespil - alle Jer der fortsat udtaler dette, udstiller Jeres egen uvidenhed. Læs om definitionen hos Forbrugerombudsmanden: Der er ingen reelle produkter og services, kun indskud og omfordeling af penge. I LifeWave er der 7 produkter, og intet indskud ved opstart, idet man får produkter for alle de penge man investerer i en startpakke.

Angående LifeWave, så er selskabet de sidste 3 år i træk blevet nomineret blandt hurtigst voksende private selskaber i USA af Inc. 5000, og er nu repræsenteret i +100 lande. Vi er hundredtusindvis af personer, der hver dag oplever øget energi, smertelindring, bedre søvn, vægttab osv. og ser det samme hos mennesker og dyr der får plastrene på. Det er en temmelig arrogant og naiv påstand at hævde, at vi alle tager fejl og lader os forføre, ikke mindst overfor alle de professionelle behandlere og privathospitaler der idag anvender LifeWave produkterne.

LifeWaves produkter er klinisk testede, ikke bare af selskabet, men også af eksterne læger og forskere. Det anvendes af nogle af verdens mest kendte sportsfolk, heriblandt David Beckham, Lance Armstrong osv.

At hatersites og worldwidescam hævder det ene og det andet, gør det ikke mere sandt: Produkterne virker for 9 ud af 10 personer også for dyr, hvilket her udelukker placebo. Deres teorier om at David Schmidt ikke selv har udviklet produkterne er uden dokumentation. Det er som om, disse hatersites på nettet nogle gange opfattes som selvdokumenterende. Jeg googlede for nyligt Mother Theresa, og vupti kom et hatersite der forklarede hendes ondskab - kvinden har modtaget Nobels Fredspris og brugt hele sit liv på at arbejde for syge, fattige og døende, men alt kan gradbøjes og fortolkes i en hvilken som helst retning. Dette kaldes reframing i NLP-regi, som jeg professionelt beskæftiger mig med også.

Jeg har haft søvnproblemer gennem 14 år, hvilket forsvandt første nat jeg anvendte deres søvnplaster Silent Night. Min hustru har flere diagnoser, der igennem 18 år har givet permanente smerter og et smertestillende forbrug på 12-16 piller pr. dag. Igennem de sidste 6 måneder har hun for første gang kunne undvære piller med slemme bivirkninger og udskifte dem med plastre der virker gennem skånsom energifrekvens. Principperne er kendt fra akupunkturen, der idag er integreret i vestlig medicin og er dokumenteret og anvendt af mere end hver 3. praktiserende læge herhjemme.

Jeg har hverken tid, lyst eller lejlighed til at tage endnu en diskussion her på Amino om hvorvidt MLM er pyramidespil. Ej heller gider jeg diskutere LifeWave med personer der intet kendskab har til den bagvedliggende teknologi og produkterne. Det svarer til at ville diskutere smagen af jordbær, med en person der aldrig har smagt dem.

Opfattelsen af at MLM er en forretningsmodel med garanteret succes uden at man behøver at yde en indsats, kommer ikke fra nogen seriøs netværker, og har nogle denne opfattelse er de naive. Vores indsats og seriøsitet kan aflæses direkte i vores resultater, men med vedholdenhed når vi rigtig langt, fordi vi bygger hinandens netværk og indtægtsgrundlag.

Derfor arbejder jeg på 10. år med MLM - og kan vel om et års tid igen fejre, at jeg tjener mere herpå end landets statsminister - ovenikøbet på deltid, som passiv stadig stigende indkomst og uden fast arbejdstid eller chef.

Passioneret netværker og LifeWave-distributør

MVM

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:
Jeg har hverken tid, lyst eller lejlighed til at tage endnu en diskussion her på Amino

Hvis ikke du vil debattere hvad er så formålet med at lave et indlæg i et debatforum?

/Brian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

MVM:
Jeg har hverken tid, lyst eller lejlighed til at tage endnu en diskussion her på Amino

Hvis ikke du vil debattere hvad er så formålet med at lave et indlæg i et debatforum?

/Brian

Brian - hvis du nu citerede hele sætningen, i stedet for kun at tage første halvdel, så ville du kunne svare på dit eget spørgsmål... Wink

Manden sagde:

"Jeg har hverken tid, lyst eller lejlighed til at tage endnu en diskussion her på Amino om hvorvidt MLM er pyramidespil. Ej heller gider jeg diskutere LifeWave med personer der intet kendskab har til den bagvedliggende teknologi og produkterne."

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Brian Reinhold Jensen:

MVM:
Jeg har hverken tid, lyst eller lejlighed til at tage endnu en diskussion her på Amino

Hvis ikke du vil debattere hvad er så formålet med at lave et indlæg i et debatforum?

/Brian

Brian - hvis du nu citerede hele sætningen, i stedet for kun at tage første halvdel, så ville du kunne svare på dit eget spørgsmål... Wink

Manden sagde:

"Jeg har hverken tid, lyst eller lejlighed til at tage endnu en diskussion her på Amino om hvorvidt MLM er pyramidespil. Ej heller gider jeg diskutere LifeWave med personer der intet kendskab har til den bagvedliggende teknologi og produkterne."

Allan - fair nok, jeg kunne have citeret smartere. Men tråden er netop startet med spørgsmålet om kendskab til lifewave og "pyramidestrukturen".

Så mit spørgsmål er såmænd oprigtigt nok, jeg er nysgerrig efter at forstå baggrunden for, og formålet med, hvorfor der bruges tid på at lave et forholdsvist langt debatindlæg som debattøren så ikke ønsker at debattere.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

DJB:

Hej allesammen,

Ja.. jeg var på arbejde tidligere i dag da jeg fik 4 opkald fra en kammerat, nåede dog ikke at besvare nogle af dem, hvorefter han sender mig en besked om noget HELT fantastisk jeg simpelthen bare skal høre om.

Jeg kommer hjem fra arbejde og giver ham et kald. Han begynder derefter at prædike og tale løs om dette vidunderprodukt der netop er ankommet til Island hvor det er en kæmpe succes (han er selv fra Island originalt, hans far bor der stadig). Hans far er ligeledes distributør af produktet deroppe eftersom han er meget indvolveret i sportsbranchen på Island, og det var ham der med det samme fik min kammerat med på vognen, og han vil nu tage det til Danmark.

Det handler om produktet/franchise'et kaldet LifeWave.. Tilsyneladende, så handler det om at de laver disse plastre som kan anvendes til forskellige symptomer på ens krop; alt lige fra forhøjet energi til behandling af ømme muskler osv.. han begyndte at plabre løs om, hvordan de fik en dårlig gående dreng til at gå bedre, efter 10 minutter (hvilket efter sigende skulle være opvist til et "medlemsmøde" på Island)... osv, osv.. og han blev ved med at plabre og presse mig på til at joine det, som et led i hans kæde - ergo, ren pyramide struktur. Det var så nemt at høre på min kammerat, at han var blevet godt hjernevasket allerede, og jeg synes simpelthen at det er så ULÆKKERT!

Jeg var selv indvolveret i et firma med en pyramide struktur tilbage i tiden, og hjælp hvor blev jeg dog hjernevasket og fik spildt mange kræfter og tid på det - og det er også derfor, at jeg fik store røde, blinkende alarmlamper for øjnene da min kammerat begyndte at snakke løs i røret. Jeg kunne med det samme genkende den "hjernevaskede passion" som lå i hans stemme.

Er der nogle der har hørt om dette produkt før, og evt. kender andre folk der er så (uheldige?), at være indolveret? For mig lyder det som det velkendte Aloe Vera - Forever Living Products pyramide-scheme ting som startede for et par år tilbage, eller som det udbredte ACN telefonselskab som også er "struktureret" som et pyramidespil. Eller er det bare mig?

Som sagt - LifeWave, tjek evt. www.lifewave.com

 

Det er jo tråd starter oplevelse vi debattere, og der må man sige han er blevet manipuleret til disse møder et godt eksempel MLM på den værste vis , vi alle måtte i kor skrige sådan driver man ikke MLM .

Flere begynder forsvare sådanne gør vi altså ikke ,derved siger i nærmeste at tråd starter oplevelse ikke er sande 

jeg synes det er en forkert måde at drive MLM at man manipulere så meget og stop forsvars mur det er ikke et angreb mod din virksomhed og han kan også havde været uheldige til dette møde at møde de forkerte MLM

ved forsvars mur siger i nærmeste i dækker over noget i burde i stedet sige dette er ikke okay og støtte op om det 

Nogle driver forkerte andre gør det ikke , det burde i sige var forkerte og der er forskelle på mennesker man møder og sådan er verden nogle gør sikkert tæt ved pyramide struktur og andre ikke nogle har forstået det forkerte de folk man får vare af der er altid gode og dårlige MLM , men alle prøver at lære af sine fejl og det  kan vi lære af tråd starter indlæg

 I må have en positive onsdag nu for denne tirsdag er forbi og jeg håber hans indlæg lære os en del , hvordan man ikke skal drive MLM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)