Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min kammerat blevet fanget i et pyramidespil? (MLM)

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man bliver sindssyge af at hører på deres pladder..!!

Har selv prøvet at sidde i samme situation.

Mvh

Anders

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, (rart med dit eget navn på det gør det mere personligt ikke?)

Elektriker er jo et godt sted at starte - jeg arbejder som konsulent for en mindre EL-Instalatørvirksomhed og der er jo heller ikke så stort behov for investering hvis man vil i gang med sådan en virksomhed!

Men tilbage til din oplevelse af at arbejde med salg af SW-programmet til anvendelse af billige indkøb - jeg kender ikke konceptet men det er nu heller ikke noget for mig - jeg vil gerne have den direkte kundekontakt og varestrømmen så man mærker forretningen og får produktindsigt m.m. – Hm…,

Jeg har valgt at arbejde med Network Marketing og markedsfører Forever Living Product og uddanne andre til at gøre det samme.

Men jeg var længe om at finde det jeg synes udfordrede mig og har brugt meget tid på at sætte mig ind i sagerne – og det er nødvendigt hvis man vil det og har forventninger til det!

Synes det kan være vanskeligt at gennemskue de mange udbud - men den hurtige vej til indtjening findes ikke - det sker ved det hårde arbejde - eller i lotto!

Så den der med en hurtig kort præsentation og så af sted det virker ikke for mig og vel heller ikke for mange andre og det skal - synes jeg også være noget der kan udfordre en lidt!