Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjæne penge på reklamer??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tornby
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har en web side med ca 120000  unikke besøg om dagen, hvordan tjæner jeg så mest på reklamer,banner links,osv?

Det ville være fint hvis der er nogen som har nogen gode råd, til hvordan jeg forhandler priser osv.

Jeg håber der er nogen som vil hjælpe mig lidt her.

Venlig hilsen Jakob Nielsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har med god success gjort brug af Google Adsense på Tigernet.dk hvor det kører strålende.

Det kommer også meget an på hvilken slags brugere du har. Jeg har erfaret at et forum ikke giver så meget igen.

Ellers kan du bruge Euroads.dk eller Tradedoubler.dk

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Det vil som foreslået være et godt udgangspunkt for dig at prøve med nogle reklamer fra Google Adsense og/eller nogle bannerreklamer fra Euroads, Tradedoubler, Partnerads eller andre affiliate programmer.

Om ikke andet vil det give dig en idé om indtjeningspotentialet, så du bedre har en idé om, hvad du skal tage for reklameplads, hvis du senere skal prøve at sælge det direkte.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et website med så mange besøgende skal du nok holde dig mere eller mindre væk fra affliate programmer som Euroads og Tradedouble, og få anskaffet dig en sælger, eller et bureau som kan sælge dine annonce-pladser.

 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad hedder din hjemmeside, åbner snart en side selv. så kunne muligvis godt bruge reklame.

Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

120.000 om dagen? Det var ikke så lidt.

Jeg vil anbefale dig at kontakte nogen marketingbureauer, for hvis du har så mange besøg som du siger, er du meget interessant at annoncere hos.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob.

Er din side international? ellers overgår din traffik jo den på fx ekstrabladet.dk der synes at leve ret pænt af deres annonceindtægter.

-Karsten

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne vide hvilken side der er tale om.

Som andre henviser til , så er et prof. bereau nok det bedste til at "sælge" sig.

 

Anders

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)