Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 9 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig Jack og nu vil vi gerne snart vide hva bagtanken er... For EMS i Kina er fandme os total gode og effektive eller DHL i Tyskland men det har jo intet med sagen at gøre. Hele tiden besvares der med argumenter i nord syd øst og vest uden at forholde sig til spørgsmål eller kommentarer...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sender et par hundrede forsendelser om måneden, og har gjort det siden oktober. ALLE som en er de sendt med Post Danmark, og kun én eneste gang er forsendelsen ikke nået frem.

Det synes jeg er ganske godt gået! Kan godt være at PD er "dyre" målt på kroner og ører, men hvis servicen er i orden, så er det vel egentlig ikke så dyrt igen.

Personlig er jeg i hvert fald af den overbevisning at 5 kroner for levering af en pakke der går tabt, er væsentligt dyrere end 50 kroner for en pakke der ikke går tabt Wink

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS er imo den vaerste omgang lort!

Bestilte en pakke fra England, pakken var en uge om at komme til Danmark (saa ikke gls skyld)

Anyhow, da jeg er der hjemme og venter paa pakken, kommer pakkemanden efter kl 14, hvor jeg saa var gaaet (fik oplyst af gls han kom kl 16:24 praecis).

Han efterlader en faktura i doertelefonen til min opgang, som alle og enhver kunne have taget, og det er utroligt heldigt jeg finder den da jeg kommer hjem kl 21 om aftenen samme dag.

Herpaa har han valgt IKKE at skrive fakturanummer (WTF!?!?!?) og udover det, staar der at ALLE pakker bliver bragt ud mellem kl 8-14.
Jeg ringer saa ind til deres service central dagen efter kl 9 om morgenen, og faar oplyst at jeg ikke kan faa udleveret min pakke, foer jeg har et fakturanummer... jeeesus..

Dette nummer vil madam'en inde hos GLS saa have MIG til at skaffe fra min leverandoer i england. Et saakaldt dobbelt E nummer.
Jeg ringer til ham og han siger saadan et nummer er de ikke i besidelse af , kun det order nr jeg fik med min email da jeg lavede min bestilling.
Jeg ringer herefter tilbage til GLS, som saa lige pludselig godt kan finde mit faktura nummer, jeg skal bare oplyse mit navn.. naa saa langt saa godt...

men men men..

Det er jo onsdag morgen, og aabenbart holder de paaskeferie lidt foer os andre, saa jeg kan foerst faa min pakke tidligst tirsdag ugen efter, med mindre jeg selv henter den?...

Jeg vaelger saa selv at hente den, og hun oplyser mig om at det er 10 min gaagang fra hoejetaastrup st. (jeg bor paa amager). godt saa.. 

Det burde jeg jo godt kunne klarer paa 2 timer..

Jeg koeber saa en 6 zoner billet til 60 kr og tager afsted. Da jeg kommer til hoejetaastrup finder jeg ud af at GLS centralen faktisk ligger midt paa et motorvejs netvaerk og at det er 4 km fra stationen.

Efter 2 en halv times transport fra Amager til deres hovedcentral, en helveds lang gaatur i groefter osv, kan jeg nu se at min billet er udloebet.
Da jeg saa skal have udleveret min pakke er den mast helt sammen, og smurt ind i noget sort snavs som smitter af udover det hele. Saa jeg beder om en pose, hvilket jeg ser som ganske rimeligt, men dem har de ingen af.
Saa jeg maa gaa tilbage hele vejen med en halvsmadret papkasse der er smurt ind i snavs, og koebe en ny billet til s-toget, hvilket goer at mine transport afgifter loeber op i 120 kr. og 5 timers spildt tid foer jeg er hjemme igen.

 

Jeg ringer saa ind for at klage og efter at have vaeret i koe 20 min, blevet sendt rundt mellem 5 ligeglade og surer medarbejder faar jeg saa endelig fat paa deres service chef som siger at det er MIN fejl og at min faktura er en fejl faktura der er 3 aar gammel, fordi alle deres pakker bliver bragt ud mellem kl 08 og 16:00 og det fremgaar tydeligt af fakturaen,  og hun naegter blankt at daekke nogen af mine udgifter. Og ingen af medarbejderne gav mig saa meget som et "undskyld" eller "Vi beklager ulejligheden og fejlinformationen".

Jeg har ALDRIG oplevet saa inkompetente medarbejder og saa daarlig service foer. Det er grinagtigt at deres chef paastar at den faktura jeg faar udlever med min pakke er 3 aar gammel, at deres chauffoer ikke skriver faktura nummer paa og efterlader faktura sedlen paa den mest aandsvagemaade, og at deres medarbejder ikke engang aner hvor henne deres pakkecentral ligger.

 

 

Nu er det meget muligt at jeg kommer til at lyde som en Postdanmark lover, men jeg vil skyde paa at jeg igennem aarene har bestilt minimum 300-400 pakker med postdanmark, med alt fra computer dele, til toej, sko, smykker og alt hvad man kan forstille sig, og ALLE disse pakker er naaet frem inden for tiden, paanaer ganske faa gange hvor jeg har maatte vente 2-3 ekstra, og jeg har aldrig oplevet at jeg mistede en af mine bestillinger undervejs.

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget undrer mig

Anyhow, da jeg er der hjemme og venter paa pakken, kommer pakkemanden efter kl 14, hvor jeg saa var gaaet (fik oplyst af gls han kom kl 16:24 praecis).

Pakkemanden kan her op til påske ikke sige præcis hvornår han kan ankomme på grund af meget stor travlhed

Han efterlader en faktura i doertelefonen til min opgang, som alle og enhver kunne have taget, og det er utroligt heldigt jeg finder den da jeg kommer hjem kl 21 om aftenen samme dag.

Nu ved jeg ikke om det er korrekt, men man efterlader ikke en faktura, men en

ingen-hjemmeseddel, hvor du kan ringe til GLS og aftale nyt tidspunkt

Herpaa har han valgt IKKE at skrive fakturanummer (WTF!?!?!?) og udover det, staar der at ALLE pakker bliver bragt ud mellem kl 8-14.

Hvorfor menes der ikke en forsendelsesnummer, for GLS kontoret kender ikke fakturanumre, da det er forsendelsesnumre der registreres

Det er jo onsdag morgen, og aabenbart holder de paaskeferie lidt foer os andre, saa jeg kan foerst faa min pakke tidligst tirsdag ugen efter, med mindre jeg selv henter den?...

Nej de holder ikke tidlig påskeferie, men alle har jo meget travlt med at blive færdige, fordi de har enormt store antal pakker der skal ud til kunderne inden onsdag aften, derfor

Jeg vaelger saa selv at hente den, og hun oplyser mig om at det er 10 min gaagang fra hoejetaastrup st. (jeg bor paa amager). godt saa.. 

Det burde jeg jo godt kunne klarer paa 2 timer..

Jeg koeber saa en 6 zoner billet til 60 kr og tager afsted. Da jeg kommer til hoejetaastrup finder jeg ud af at GLS centralen faktisk ligger midt paa et motorvejs netvaerk og at det er 4 km fra stationen.

Efter 2 en halv times transport fra Amager til deres hovedcentral, en helveds lang gaatur i groefter osv, kan jeg nu se at min billet er udloebet.
Da jeg saa skal have udleveret min pakke er den mast helt sammen, og smurt ind i noget sort snavs som smitter af udover det hele. Saa jeg beder om en pose, hvilket jeg ser som ganske rimeligt, men dem har de ingen af.
Saa jeg maa gaa tilbage hele vejen med en halvsmadret papkasse der er smurt ind i snavs, og koebe en ny billet til s-toget, hvilket goer at mine transport afgifter loeber op i 120 kr. og 5 timers spildt tid foer jeg er hjemme igen.

 Det har aldrig været nemt at bruge offentlige transportmidler og derfor er det absolut ikke nemt for dig at afhente pakken, men det er ikke GLS skyld, at du ingen bil har.

Jeg ringer saa ind for at klage og efter at have vaeret i koe 20 min, blevet sendt rundt mellem 5 ligeglade og surer medarbejder faar jeg saa endelig fat paa deres service chef som siger at det er MIN fejl og at min faktura er en fejl faktura der er 3 aar gammel, fordi alle deres pakker bliver bragt ud mellem kl 08 og 16:00 og det fremgaar tydeligt af fakturaen,  og hun naegter blankt at daekke nogen af mine udgifter. Og ingen af medarbejderne gav mig saa meget som et "undskyld" eller "Vi beklager ulejligheden og fejlinformationen".

Jeg har ALDRIG oplevet saa inkompetente medarbejder og saa daarlig service foer. Det er grinagtigt at deres chef paastar at den faktura jeg faar udlever med min pakke er 3 aar gammel, at deres chauffoer ikke skriver faktura nummer paa og efterlader faktura sedlen paa den mest aandsvagemaade, og at deres medarbejder ikke engang aner hvor henne deres pakkecentral ligger.

Det har ikke været nemt for dig med manglende kommunikation mellem medarbejdere, men når de alle har travlt, er det nemmere at kaste dig rundt i systemet og sådan er det hos alle store aktører i Danmark..UF... 

 Håber du finder pakken, trods dine påskeproblemer

mvh

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:
Det har ikke været nemt for dig med manglende kommunikation mellem medarbejdere, men når de alle har travlt, er det nemmere at kaste dig rundt i systemet og sådan er det hos alle store aktører i Danmark..UF... 

Det er en skæg drejning tråden, i starten var de bare super, og nu er de ligeså elendige som alle andre store aktører i Danmark. Kedelig udvikling :-)

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther,

Jeg har virkelig svært at tage din skamros af GLS seriøst. Det er jo ikke blot i denne tråd, men i mange tråde der omhandler pakketransport. Da du selv har en vognmandsforretning, har jeg lidt svært ved at forestille mig, at du skulle være helt upartisk - ellers ville de vel være konkurrent til dit eget firma? Du må meget gerne melde ud, hvordan dette forholder sig. Du kan se, der er en del brugere, der har stillet samme spørgsmål.

Dine påstande bygger du overhovedet ikke op med facts - men henviser bare folk til at lave google søgninger. De brugere herinde, der har oplevet store problemer med GLS fejer du blot til side og angriber istedet deres historier. Igen uden facts - "PostDanmark har flere pakker, der forsvinder". Det er muligt; du beviser det ikke - men realistisk set har de nok, da de har en MEGET større markedsandel.

Derudover nægter du konsekvent at læse andres svar, inden du plukker enkelte sætninger ud og i flere tilfælde nedgør dem.

.

Lanther:
Håber du finder pakken, trods dine påskeproblemer
Ja, han fik sin pakke. Den var beskidt og mast flad.

Jeg forstår det ikke - og kan ikke se, at din tråd skulle være et debatoplæg - især ikke med den overskrift.

Med venlig hilsen,

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit kendskab til GLS, bygger på et firma, jeg har arbejdet ved i flere år. Og her havde vi aldrig problemer. Men ok var så også et B2B firma. Og havde et rigtig godt forhold til den chauffør der hentede pakker,

Men det skal så også siges, at som så mange andre firma'er, så er folk, selvstændige altså chaufførerne, med hver deres moms firma. Og som vognen er deres udgift.

Men det er jo sådan man efterhånden kører fragt firma, for der findes mange kureer tjenester som kører på samme måde.

Og ærligt, så kan jeg ikke nikke genkendende til noget som er nævnt her.

/Kenneth

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Punkt1:

Det rager mig en papand, hvis der staar kl 8-14 paa den seddel jeg faar fra GLS, regner jeg med han er der SENEST kl 14, og ikke kl 16:24.

 

Punkt2:

kaldt det hvad du vil, det var den eneste chance for at se han havde vaeret der, saa for mig er det min faktura, uden den havde jeg jo ikke anet manden havde vaeret hos mig.

 

Punkt3:

Forsendelses nr? du maa meget undskylde jeg ikke bruger de korrekte ord, men det nummer til at indentificere min pakke hos GLS, havde han ihvertfald valgt IKKE at skrive paa.

 

Punkt4:

Hvorfor faar jeg saa at vide paa deres hovedkontor at min pakke IKKE kan blive bragt med ud, foer tirsdag ugen efter, pga de holder ferie?
Og det er paa trods af at jeg ringede da deres central aabnede.

 

Punkt5:

Jeg har ingen problemer haft med den offentlige transport, S-toget koert til tiden, problemet var at din kollega fortalte mig at jeres pakkecentral laa 10 min gaagang fra Hoeje-Taastrup st, hvilket maa sige at vaere verdens stoerste underdrivelse.
Jeg skulle selvfoelgelig havde tjekket googlemaps, hvor ruten er vurderes til 3,5 km og en besked om at : "Vær forsigtig – Denne rute har muligvis ikke fortov eller gangsti."

 

Punkt6:

Manglende kommunikation? haha..

For at slutte det her af, vil jeg lige citere fra jeres hjemmeside:

"GLS branded står for “Quality Leader in Europe”. Det er ,hvad hver eneste medarbejder i GLS stræber efter at nå hver eneste dag. Du kan være sikker på, at vi leverer høj kvalitet gennem hele netværket: pålidelighed, sikkerhed, overskuelighed og fleksibilitet i kombination."

 

I lever satme op til jeres brand maa jeg sige :)

Og ja jeg fik min "pakke", eller hvad man kan kalde den efter den behandling den har faaet.

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Lanther:

Det har ikke været nemt for dig med manglende kommunikation mellem medarbejdere, men når de alle har travlt, er det nemmere at kaste dig rundt i systemet og sådan er det hos alle store aktører i Danmark..UF... 

Det er en skæg drejning tråden, i starten var de bare super, og nu er de ligeså elendige som alle andre store aktører i Danmark. Kedelig udvikling :-)

Du kan fortolke ordene som du vil, men hvor mennesker er aktører, sker der også fejl og især op til højtider, hvor alle vil have leveret sidste dag før, vil der altid ske noget der ikke burde ske..

mvh

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Derudover nægter du konsekvent at læse andres svar, inden du plukker enkelte sætninger ud og i flere tilfælde nedgør dem.

.

Lanther:
Håber du finder pakken, trods dine påskeproblemer
Ja, han fik sin pakke. Den var beskidt og mast flad.

Jeg forstår det ikke - og kan ikke se, at din tråd skulle være et debatoplæg - især ikke med den overskrift.

Med venlig hilsen,

Michael

Nu vil det være omstændelig at skulle tage alle punkter der skrives om og jeg bestemmer selvfølgelig selv, hvad jeg gider debattere..

Mener du åbenbart ikke, tråden har opfyldt sit mål, ved at provokere en masse mennesker til at give deres besyv med her i tråden ?

Overskriften har da sat gang i tasterne hos jer alle.

mvh

 

 

Side 9 ud af 11 (103 indlæg)