Noget undrer mig
Anyhow, da jeg er der hjemme og venter paa pakken, kommer pakkemanden efter kl 14, hvor jeg saa var gaaet (fik oplyst af gls han kom kl 16:24 praecis).
Pakkemanden kan her op til påske ikke sige præcis hvornår han kan ankomme på grund af meget stor travlhed
Han efterlader en faktura i doertelefonen til min opgang, som alle og enhver kunne have taget, og det er utroligt heldigt jeg finder den da jeg kommer hjem kl 21 om aftenen samme dag.
Nu ved jeg ikke om det er korrekt, men man efterlader ikke en faktura, men en
ingen-hjemmeseddel, hvor du kan ringe til GLS og aftale nyt tidspunkt
Herpaa har han valgt IKKE at skrive fakturanummer (WTF!?!?!?) og udover det, staar der at ALLE pakker bliver bragt ud mellem kl 8-14.
Hvorfor menes der ikke en forsendelsesnummer, for GLS kontoret kender ikke fakturanumre, da det er forsendelsesnumre der registreres
Det er jo onsdag morgen, og aabenbart holder de paaskeferie lidt foer os andre, saa jeg kan foerst faa min pakke tidligst tirsdag ugen efter, med mindre jeg selv henter den?...
Nej de holder ikke tidlig påskeferie, men alle har jo meget travlt med at blive færdige, fordi de har enormt store antal pakker der skal ud til kunderne inden onsdag aften, derfor
Jeg vaelger saa selv at hente den, og hun oplyser mig om at det er 10 min gaagang fra hoejetaastrup st. (jeg bor paa amager). godt saa..
Det burde jeg jo godt kunne klarer paa 2 timer..
Jeg koeber saa en 6 zoner billet til 60 kr og tager afsted. Da jeg kommer til hoejetaastrup finder jeg ud af at GLS centralen faktisk ligger midt paa et motorvejs netvaerk og at det er 4 km fra stationen.
Efter 2 en halv times transport fra Amager til deres hovedcentral, en helveds lang gaatur i groefter osv, kan jeg nu se at min billet er udloebet.
Da jeg saa skal have udleveret min pakke er den mast helt sammen, og smurt ind i noget sort snavs som smitter af udover det hele. Saa jeg beder om en pose, hvilket jeg ser som ganske rimeligt, men dem har de ingen af.
Saa jeg maa gaa tilbage hele vejen med en halvsmadret papkasse der er smurt ind i snavs, og koebe en ny billet til s-toget, hvilket goer at mine transport afgifter loeber op i 120 kr. og 5 timers spildt tid foer jeg er hjemme igen.
Det har aldrig været nemt at bruge offentlige transportmidler og derfor er det absolut ikke nemt for dig at afhente pakken, men det er ikke GLS skyld, at du ingen bil har.
Jeg ringer saa ind for at klage og efter at have vaeret i koe 20 min, blevet sendt rundt mellem 5 ligeglade og surer medarbejder faar jeg saa endelig fat paa deres service chef som siger at det er MIN fejl og at min faktura er en fejl faktura der er 3 aar gammel, fordi alle deres pakker bliver bragt ud mellem kl 08 og 16:00 og det fremgaar tydeligt af fakturaen, og hun naegter blankt at daekke nogen af mine udgifter. Og ingen af medarbejderne gav mig saa meget som et "undskyld" eller "Vi beklager ulejligheden og fejlinformationen".
Jeg har ALDRIG oplevet saa inkompetente medarbejder og saa daarlig service foer. Det er grinagtigt at deres chef paastar at den faktura jeg faar udlever med min pakke er 3 aar gammel, at deres chauffoer ikke skriver faktura nummer paa og efterlader faktura sedlen paa den mest aandsvagemaade, og at deres medarbejder ikke engang aner hvor henne deres pakkecentral ligger.
Det har ikke været nemt for dig med manglende kommunikation mellem medarbejdere, men når de alle har travlt, er det nemmere at kaste dig rundt i systemet og sådan er det hos alle store aktører i Danmark..UF...
Håber du finder pakken, trods dine påskeproblemer
mvh