Punkt1:
Det rager mig en papand, hvis der staar kl 8-14 paa den seddel jeg
faar fra GLS, regner jeg med han er der SENEST kl 14, og ikke kl 16:24.
HUSK på, at når der er
højtider i Danmark, ankommer der flere pakker den sidste dag og det er
meget svært at overholde tidsfrister og du tror vel ikke du får
særbehandling??
Den sidste dag? du sagde i havde aabent ogsaa om onsdagen dvs det er ikke sidste dag, og jeg ville ikke lige frem kalde AFLEVERING INDE FOR AFTALTE TIDSRUM for saerbehandling, min gode mand.
Punkt2:
kaldt det hvad du vil, det var den eneste chance for at se han havde
vaeret der, saa for mig er det min faktura, uden den havde jeg jo ikke
anet manden havde vaeret hos mig.
Kan stadig ikke se, hvorfor
du skulle modtage en faktura der normalt er påhæftet en pakke, istedet
for en ingen-hjemme seddel med forsendelsesnummer??
Jeg siger at jeg kalder det for en faktura, i mangel af bedre navn, men det er meget muligt det hedder en "ingen-hjemme seddel
pointen er at han efterlod "ingen-hjemme beskeden" siddende i min doertelefon, saa alle kunne have taget den ,og uden det NR som GLS paastod der skulle staa paa, og som jeg skulle bruge til at hente min pakke.
Punkt3:
Forsendelses nr? du maa meget undskylde jeg ikke bruger de korrekte
ord, men det nummer til at indentificere min pakke hos GLS, havde han
ihvertfald valgt IKKE at skrive paa.
Undrer mig stadig, for
hvorfor skulle han lukke din faktura op for at finde et ligegyldig
nummer, som igen forvirrer kontoret hos GLS der ikke kan genkende
nummeret i deres systemer der styrer din pakkes opholdssted her og nu..
Jeg er helt lost om hvad du snakker om lige nu, det nummer jeg manglede var deres ID paa min pakke som han ikke have skrevet paa "ingen-hjemme seddelen"
Punkt4:
Hvorfor faar jeg saa at vide paa deres hovedkontor at min pakke IKKE
kan blive bragt med ud, foer tirsdag ugen efter, pga de holder ferie?
Og det er paa trods af at jeg ringede da deres central aabnede.
Det er nok fordi bilerne er kørt hjem sent onsdag og man tilkalder ikke vognmand for din ene pakke!!
Koert hjem sent? kl var 8 om morgenen.
Punkt5:
Jeg har ingen problemer haft med den offentlige transport, S-toget
koert til tiden, problemet var at din kollega fortalte mig at jeres
pakkecentral laa 10 min gaagang fra Hoeje-Taastrup st, hvilket maa sige
at vaere verdens stoerste underdrivelse.
Jeg skulle selvfoelgelig
havde tjekket googlemaps, hvor ruten er vurderes til 3,5 km og en
besked om at : "Vær forsigtig – Denne rute har muligvis ikke fortov
eller gangsti."
Den må stå for din egen regning, da du selv kunne undersøge turen eller evt. have sendt en taxi ud efter den..
Sendt en taxi ud efter den? hahaha nu maa du da styrer dig, naar jeg for information af en medarbejder gaar jeg da ud fra at den stemmer.
Punkt6:
Manglende kommunikation? haha..
For at slutte det her af, vil jeg lige citere fra jeres hjemmeside:
"GLS branded står for “Quality Leader in Europe”. Det er ,hvad hver eneste medarbejder i GLS stræber efter at nå hver eneste dag. Du kan være sikker på, at vi leverer høj kvalitet gennem hele netværket: pålidelighed, sikkerhed, overskuelighed og fleksibilitet i kombination."
Ja, du forstår det nok, at
en ting er målsætning, en anden ting er hvad man faktisk kan gøre!! det
er nok en fortolkning af din forventning til transporten med din ene
pakke..
"Du kan være sikker på ..."
hvad man kan goere? i kunne have afleveret pakken, givet en bedre kundeservice da i ikke magtede at aflevere pakken inde for det aftalte tidsrum, eller i kunne have undskyldt bagefter for ulejligheden og den daarlige service.
I lever satme op til jeres brand maa jeg sige :)
Og ja jeg fik min "pakke", eller hvad man kan kalde den efter den behandling den har faaet.
?? flad ?? mon pakken har været pakket korrekt ind, for pakken skal kunne tåle en del under transportet..