Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 10 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Wenshoej:

Punkt1:

Det rager mig en papand, hvis der staar kl 8-14 paa den seddel jeg faar fra GLS, regner jeg med han er der SENEST kl 14, og ikke kl 16:24.

 HUSK på, at når der er højtider i Danmark, ankommer der flere pakker den sidste dag og det er meget svært at overholde tidsfrister og du tror vel ikke du får særbehandling??

Punkt2:

kaldt det hvad du vil, det var den eneste chance for at se han havde vaeret der, saa for mig er det min faktura, uden den havde jeg jo ikke anet manden havde vaeret hos mig.

Kan stadig ikke se, hvorfor du skulle modtage en faktura der normalt er påhæftet en pakke, istedet for en ingen-hjemme seddel med forsendelsesnummer??

Punkt3:

Forsendelses nr? du maa meget undskylde jeg ikke bruger de korrekte ord, men det nummer til at indentificere min pakke hos GLS, havde han ihvertfald valgt IKKE at skrive paa.

 Undrer mig stadig, for hvorfor skulle han lukke din faktura op for at finde et ligegyldig nummer, som igen forvirrer kontoret hos GLS der ikke kan genkende nummeret i deres systemer der styrer din pakkes opholdssted her og nu..

Punkt4:

Hvorfor faar jeg saa at vide paa deres hovedkontor at min pakke IKKE kan blive bragt med ud, foer tirsdag ugen efter, pga de holder ferie?
Og det er paa trods af at jeg ringede da deres central aabnede.

Det er nok fordi bilerne er kørt hjem sent onsdag og man tilkalder ikke vognmand for din ene pakke!! 

Punkt5:

Jeg har ingen problemer haft med den offentlige transport, S-toget koert til tiden, problemet var at din kollega fortalte mig at jeres pakkecentral laa 10 min gaagang fra Hoeje-Taastrup st, hvilket maa sige at vaere verdens stoerste underdrivelse.
Jeg skulle selvfoelgelig havde tjekket googlemaps, hvor ruten er vurderes til 3,5 km og en besked om at : "Vær forsigtig – Denne rute har muligvis ikke fortov eller gangsti."

 Den må stå for din egen regning, da du selv kunne undersøge turen eller evt. have sendt en taxi ud efter den..

Punkt6:

Manglende kommunikation? haha..

For at slutte det her af, vil jeg lige citere fra jeres hjemmeside:

"GLS branded står for “Quality Leader in Europe”. Det er ,hvad hver eneste medarbejder i GLS stræber efter at nå hver eneste dag. Du kan være sikker på, at vi leverer høj kvalitet gennem hele netværket: pålidelighed, sikkerhed, overskuelighed og fleksibilitet i kombination."

 Ja, du forstår det nok, at en ting er målsætning, en anden ting er hvad man faktisk kan gøre!! det er nok en fortolkning af din forventning til transporten med din ene pakke..

I lever satme op til jeres brand maa jeg sige :)

Og ja jeg fik min "pakke", eller hvad man kan kalde den efter den behandling den har faaet.

 ?? flad ?? mon pakken har været pakket korrekt ind, for pakken skal kunne tåle en del under transportet..

 

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:
Nu vil det være omstændelig at skulle tage alle punkter der skrives om og jeg bestemmer selvfølgelig selv, hvad jeg gider debattere..

Og det er en rettighed, du tydeligvis har valgt at benytte dig af. Derfor melder jeg mig ud af tråden igen. Det er jo nyttesløst at argumentere imod dig.

Tråden har skabt debat - men dit første indlæg stillede ingen spørgsmål til debat - konstaterede blot at dit firma? var verdens bedste pakke-distributør.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne også lade Lather's gamle skamros-tråd om GLS ligge. Så forsvinder den stille og roligt ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

konstaterede blot at dit firma? var verdens bedste pakke-distributør.

Nu er det ikke mit firma, men GLS

Jeg har også omtalt andre aktører, men du læser måske heller ikke alle indlæg??

mvh

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Vi kunne også lade Lather's gamle skamros-tråd om GLS ligge. Så forsvinder den stille og roligt ;o)

Jack

Lad ham bare gravs GLS' grav - jo flere gange denne tråd bliver eksponeret, jo mindre bliver GLS' kundegrundlag... det må han selv om.

Det ville netop være i Lanthers interesse at lade tråden dø ud - det kræver blot at han holder sin bøtte selv - så sker resten automatisk.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Vi kunne også lade Lather's gamle skamros-tråd om GLS ligge. Så forsvinder den stille og roligt ;o)

Jack

 

Hej Jack

Nu er det jo dit eget valg om du vil kommentere tråden og ingen tvinger dig til at skrive noget..

Selvfølgelig, hvis ingen gider tråden, stopper den helt automatisk og det er da ganske naturligt!!

mvh

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan altsaa ikke finde ud af at aendre farven, men svarer bare i samme flotte blaa farve som dig ;)

 

Jonathan Wenshoej:

Punkt1:

Det rager mig en papand, hvis der staar kl 8-14 paa den seddel jeg faar fra GLS, regner jeg med han er der SENEST kl 14, og ikke kl 16:24.

 HUSK på, at når der er højtider i Danmark, ankommer der flere pakker den sidste dag og det er meget svært at overholde tidsfrister og du tror vel ikke du får særbehandling??

Den sidste dag? du sagde i havde aabent ogsaa om onsdagen dvs det er ikke sidste dag, og jeg ville ikke lige frem kalde AFLEVERING INDE FOR AFTALTE TIDSRUM for saerbehandling, min gode mand.


Punkt2:

kaldt det hvad du vil, det var den eneste chance for at se han havde vaeret der, saa for mig er det min faktura, uden den havde jeg jo ikke anet manden havde vaeret hos mig.

Kan stadig ikke se, hvorfor du skulle modtage en faktura der normalt er påhæftet en pakke, istedet for en ingen-hjemme seddel med forsendelsesnummer??

Jeg siger at jeg kalder det for en faktura, i mangel af bedre navn, men det er meget muligt det hedder en "ingen-hjemme seddel

pointen er at han efterlod "ingen-hjemme beskeden" siddende i min doertelefon, saa alle kunne have taget den ,og uden det NR som GLS paastod der skulle staa paa, og som jeg skulle bruge til at hente min pakke.

Punkt3:

Forsendelses nr? du maa meget undskylde jeg ikke bruger de korrekte ord, men det nummer til at indentificere min pakke hos GLS, havde han ihvertfald valgt IKKE at skrive paa.

 Undrer mig stadig, for hvorfor skulle han lukke din faktura op for at finde et ligegyldig nummer, som igen forvirrer kontoret hos GLS der ikke kan genkende nummeret i deres systemer der styrer din pakkes opholdssted her og nu..

Jeg er helt lost om hvad du snakker om lige nu, det nummer jeg manglede var deres ID paa min pakke som han ikke have skrevet paa "ingen-hjemme seddelen"

Punkt4:

Hvorfor faar jeg saa at vide paa deres hovedkontor at min pakke IKKE kan blive bragt med ud, foer tirsdag ugen efter, pga de holder ferie?
Og det er paa trods af at jeg ringede da deres central aabnede.

Det er nok fordi bilerne er kørt hjem sent onsdag og man tilkalder ikke vognmand for din ene pakke!! 

Koert hjem sent? kl var 8 om morgenen.

Punkt5:

Jeg har ingen problemer haft med den offentlige transport, S-toget koert til tiden, problemet var at din kollega fortalte mig at jeres pakkecentral laa 10 min gaagang fra Hoeje-Taastrup st, hvilket maa sige at vaere verdens stoerste underdrivelse.
Jeg skulle selvfoelgelig havde tjekket googlemaps, hvor ruten er vurderes til 3,5 km og en besked om at : "Vær forsigtig – Denne rute har muligvis ikke fortov eller gangsti."

 Den må stå for din egen regning, da du selv kunne undersøge turen eller evt. have sendt en taxi ud efter den..

Sendt en taxi ud efter den? hahaha nu maa du da styrer dig, naar jeg for information af en medarbejder gaar jeg da ud fra at den stemmer.

Punkt6:

Manglende kommunikation? haha..

For at slutte det her af, vil jeg lige citere fra jeres hjemmeside:

"GLS branded står for “Quality Leader in Europe”. Det er ,hvad hver eneste medarbejder i GLS stræber efter at nå hver eneste dag. Du kan være sikker på, at vi leverer høj kvalitet gennem hele netværket: pålidelighed, sikkerhed, overskuelighed og fleksibilitet i kombination."

 Ja, du forstår det nok, at en ting er målsætning, en anden ting er hvad man faktisk kan gøre!! det er nok en fortolkning af din forventning til transporten med din ene pakke..

"Du kan være sikker på ..." 

hvad man kan goere? i kunne have afleveret pakken, givet en bedre kundeservice da i ikke magtede at aflevere pakken inde for det aftalte tidsrum, eller i kunne have undskyldt bagefter for ulejligheden og den daarlige service.

I lever satme op til jeres brand maa jeg sige :)

Og ja jeg fik min "pakke", eller hvad man kan kalde den efter den behandling den har faaet.

 ?? flad ?? mon pakken har været pakket korrekt ind, for pakken skal kunne tåle en del under transportet..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Du har ret. Man kan selv vælge, men den fortsætter jo blot i fuldstændig samme ånd, som tidligere. Nogle kritiserer GLS og du forsvarer blindt. Ergo sker der intet nyt eller anderledes i tråden. Så kunne man jo bare lade den dø, når nu det er en gammel tråd og intet ændrer sig ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Lad ham bare gravs GLS' grav - jo flere gange denne tråd bliver eksponeret, jo mindre bliver GLS' kundegrundlag... det må han selv om.

Ja, faktisk forstår jeg ikke hvorfor GLS presseafdeling ikke forlængst har givet de 1000 til et velgørende formål, som det koster at få slettet indlægget. Men måske har de ikke set det, eller kender muligheden for at få det slettet.

Som tråden har taget sig ud, indtil videre så har jeg da fået et noget dårligere indtryk af dem. Primært pga. Lanther, som jo oprindeligt ville skamrose GLS, men endte med en tråd hvor folk i hobetal fortalte om dårlige oplevelser med dem.

Faktisk troede jeg, før denne tråd blev startet at GLS var et godt og professionelt firma, men idag er jeg ikke så sikker.

Et glimmende eksempel på at ikke al omtale er god omtale.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby

Det er da godt at nogle får noget ud af en skamrosningstråd...

Så har vi ik kommenteret forgæves ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 10 ud af 11 (103 indlæg)