Jørgen, brådne kar findes alle steder og moralen er desværre dalet mere og mere blandt unge mennesker..
Mon du kan acceptere de mange pakker der forsvinder med PD som er væsentlig højere i antal, fordi man tror at det ikke betyder noget for den kæmpe store forretning som PD er..
Der er mere tjek på pakkerne idag hos GLS end der var for nogle år siden og ingen kan og vil acceptere svind eller direkte tyveri fra arbejdspladsen.
Fejlleveringer kan ikke helt undgås, men heldigvis findes der masser af venlige sjæle der fortæller det til chaufføren som så kan rette på sin fejl.
Jeg ved ikke hvor du har dine tal fra - OVER HALVDELEN af mine pakker blev stjålet hos GLS undervejs - og jeg fik aldrig nogen erstatning da GLS' administration var for tunge at danse med - jeg havde simpelthen ikke tid til at kæmpe for at få mine penge igen.
Min butiks rygte blev også nærmest ødelagt på det tidspunkt - kunderne troede simpelthen ikke på at jeg havde sendt varerne - og der var MANGE kunder der ikke fik deres pakker i første omgang.
Postdanmark derimod - vi snakker promiller hvad tyveri angår.
GLS' har ikke ændret sig videre siden da - jeg er selv i transportbranchen og hører stadig nye røverhistorier.
Jeg ville gerne bruge GLS da min nuværende fragtleverandør er en lille smule dyrere, men jeg tør simpelthen ikke risikere mine varer igen.
Jeg har selv overvejet at udnytte min lange åbningstid her på kontoret til GLS pakkeshop - men GLS-manden kom desværre ikke til sit møde hos mig - jeg mener han havde et sygt barn den dag - det blev altså ikke til noget - og han ringede aldrig for at lave en ny aftale om lovet. Pakke-shop i sig selv ER et spændende koncept.
Lanther:
Hvad er din rolle hos GLS?
VH Jørgen Olsen