Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Trods enkelte utilfredse kunder kommer der stadig flere og flere kunder til GLS.

Sidste nye er Bon'A Parte med over 250.000 pakker til levering hos private via Pakke Shops, som der findes 430 af i Danmark idag.

vil du vide mere så se artiklen her

vil du vide mere om GLS så tryk her

mvh

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mere som en orientering for brugere og indehavere af netshops

mvh   Yes

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sendte i starten af 2008 en hel masse pakker med GLS' pakkeshop.

Det var da rigtig dejligt med et billligt alternativ til postdanmark !!!!

Problemet er bare at deres chauffører stjal halvdelen af pakkerne - så er det sagt.

 

Jeg har for en uge siden bestilt ram til min mac pro hos proshop.dk - de har været dumme nok til at sende med GLS - jeg har endnu ikke fået leveret pakken som blev sendt samme dag. GLS forsøger ikke at levere pakken - de venter til du ringer til dem og spørger hvor pakken er blevet af - så kan de komme næste hverdag mellem 8 og 16 (d.v.s. du skal være hjemme hele dagen) - du kan ikke hente pakken nogen steder i nærheden - det gælder dog ikke for pakke-shops - men der er det jo også slemt nok at pakkerne bliver stjålet.

 

Beklager - men jeg kan ikke anbefale jer.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen, brådne kar findes alle steder og moralen er desværre dalet mere og mere blandt unge mennesker..

Mon du kan acceptere de mange pakker der forsvinder med PD som er væsentlig højere i antal, fordi man tror at det ikke betyder noget for den kæmpe store forretning som PD er..

Der er mere tjek på pakkerne idag hos GLS end der var for nogle år siden og ingen kan og vil acceptere svind eller direkte tyveri fra arbejdspladsen.

Fejlleveringer kan ikke helt undgås, men heldigvis findes der masser af venlige sjæle der fortæller det til chaufføren som så kan rette på sin fejl.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Jørgen, brådne kar findes alle steder og moralen er desværre dalet mere og mere blandt unge mennesker..

Mon du kan acceptere de mange pakker der forsvinder med PD som er væsentlig højere i antal, fordi man tror at det ikke betyder noget for den kæmpe store forretning som PD er..

Der er mere tjek på pakkerne idag hos GLS end der var for nogle år siden og ingen kan og vil acceptere svind eller direkte tyveri fra arbejdspladsen.

Fejlleveringer kan ikke helt undgås, men heldigvis findes der masser af venlige sjæle der fortæller det til chaufføren som så kan rette på sin fejl.

Jeg ved ikke hvor du har dine tal fra - OVER HALVDELEN af mine pakker blev stjålet hos GLS undervejs - og jeg fik aldrig nogen erstatning da GLS' administration var for tunge at danse med - jeg havde simpelthen ikke tid til at kæmpe for at få mine penge igen.

Min butiks rygte blev også nærmest ødelagt på det tidspunkt - kunderne troede simpelthen ikke på at jeg havde sendt varerne - og der var MANGE kunder der ikke fik deres pakker i første omgang.

Postdanmark derimod - vi snakker promiller hvad tyveri angår.

GLS' har ikke ændret sig videre siden da - jeg er selv i transportbranchen og hører stadig nye røverhistorier.

Jeg ville gerne bruge GLS da min nuværende fragtleverandør er en lille smule dyrere, men jeg tør simpelthen ikke risikere mine varer igen.

 

Jeg har selv overvejet at udnytte min lange åbningstid her på kontoret til GLS pakkeshop - men GLS-manden kom desværre ikke til sit møde hos mig - jeg mener han havde et sygt barn den dag - det blev altså ikke til noget - og han ringede aldrig for at lave en ny aftale om lovet. Pakke-shop i sig selv ER et spændende koncept.

 

Lanther:

Hvad er din rolle hos GLS?

 

VH Jørgen Olsen

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Jørgen, brådne kar findes alle steder og moralen er desværre dalet mere og mere blandt unge mennesker..

Er den virkelig? Så er det vel op til GLS at ansætte nogle ordentlige unge, som de kan stole på. Det der er ingen undskyldning for pakker der forsvinder. Jeg har oplevet flere pakker forsvinde med GLS end med PD.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre også sige, at jeg ikke synes GLS lever op til god service. Postdanmark er dyre, ja, men faktisk har jeg oplevet dem som meget pålidelige. Måske har jeg bare været heldig.

 

Venlig hilsen

 

Louise Berg

www.milledille.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:

Lanther:

Jørgen, brådne kar findes alle steder og moralen er desværre dalet mere og mere blandt unge mennesker..

Er den virkelig? Så er det vel op til GLS at ansætte nogle ordentlige unge, som de kan stole på. Det der er ingen undskyldning for pakker der forsvinder. Jeg har oplevet flere pakker forsvinde med GLS end med PD.

Hvis vognmændene ikke føler sig rimeligt betalt er moralen som regel derefter - så simpelt kan det være.

Jeg ville have det fint med at der blev stjålet pakker i ny og næ hvis det var nemt at få erstattet disse varer - men det er et værre tovtrækkeri som jeg nærmest opfatter som umuligt - derfor opgav jeg at få erstatning for alle mine sager hos GLS - der har nok været for 10.000-20.000kr (excl den fragt jeg har betalt for at få sendt pakkerne).

Hvis GLS pungede ud hver gang - ville en enkelt stor kunde være i stand til at "opdrage" vognmændene som der så ville blive lagt pres på - men når deres administration af forsvundne-sager er så tung som den er - bliver vognmanden aldrig stillet til ansvar for noget da der ikke bliver udbetalt erstatninger.

 

VH Jørgen Olsen

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen, du kan blandt andet følge dette link og give din mening ..

Tryk her

Mange ansatte ved Post Danmark opfatter tilsyneladende breve og pakker som et tag-selv-bord.

Hver år forsvinder 50.000 breve og pakker efter at være blevet afleveret på posthuset eller puttet i postkassen, skriver B.T.

De mange langfingrede postmedarbejdere skaber frustration hos de firmaer, som hver dag rammes af tyveriet.

- Det er særligt digitale kameraer, bærbare computere, playstations og den slags, fortæller Jimmi Frederiksen fra Elgiganten om de mange pakker, der stjæles af de postansatte.

det siger lidt om moralen hos pakkefirmaerne generelt.

mvh

 

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)